do 160 gnie jak strzała, zapne 4 bieg i... lipa :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

do 160 gnie jak strzała, zapne 4 bieg i... lipa :/

Post autor: DroopS » śr lut 21, 2007 18:09

witam ;)
mam pytanie.
mianowicie posiadam MK2 1.8 RP z 5 biegowąskrzynia i ma on - przynajmniej dla mnie - dziwna przypadłość...
wiec do 160 idzie jak pocisk - normalnie GTI 8V nie moga dam mu rady, poczym jak przy 150 zapne 4 i mu wciskam to juz juz łapie muła i nie chce ciagnac - obroty maja wysokosc 5500.... i teraz sie zastanawiam co tu jest grane? czy to skrzynia?? nie ukrywam ze 1,2 i 3 to ma masakryczne - odchodzi jak strzała ale co pozniej?? bede wdzieczny z aodpowiedz...
pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc ;)
:pub:


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr lut 21, 2007 18:36

DroopS pisze:obroty maja wysokosc 5500
Ten silnik ma max moc przy tych obrotach - wiec powyzej tych obrotow auto traci moc..



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr lut 21, 2007 18:56

witam
mam pytanie.
mianowicie posiadam MK2 1.8 RP z 5 biegowąskrzynia i ma on - przynajmniej dla mnie - dziwna przypadłość...
wiec do 160 idzie jak pocisk - normalnie GTI 8V nie moga dam mu rady, poczym jak przy 150 zapne 4 i mu wciskam to juz juz łapie muła i nie chce ciagnac - obroty maja wysokosc 5500.... i teraz sie zastanawiam co tu jest grane? czy to skrzynia?? nie ukrywam ze 1,2 i 3 to ma masakryczne - odchodzi jak strzała ale co pozniej?? bede wdzieczny z aodpowiedz...
pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
czym ty sie łamiesz??

ja 160 łape jak swoja Jettą wybujam sie na piatce z 5 kilometrów :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lut 21, 2007 19:01

ten typ tak ma.to nie 16V ze wkrecasz go na 7000 na 4 i 5 biegu.



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lut 21, 2007 19:18

Ty to ja ci powiem tak mam ten sam silnik 1.8Rp90 koni no i zapierdala fest tyle powiem na 1 jade 60 dwojka 100 -110 zmiana na trojke i powiem ci że jechalem na 4 190 i zapilem 5 juz za bardzo nie chcial sie bujac ale i droga mi sie skonczyla i nie mialem jak sprawdzic ale najlepiej jezdzic tak do 5500obr i zmiana biegu pozniej juz wyje a nie jedzie,Tez sie troche zdziwilem ze ze swiatel ma takiego kopa



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lut 21, 2007 19:25

Dystans6 pisze:na 4 190
kolego zajeb*** ci pewnie licznik oszukuje.poczytaj troszke forum.a te predkosci miedzy ksiazki.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lut 21, 2007 19:30

DroopS pisze:witam ;)
mam pytanie.
mianowicie posiadam MK2 1.8 RP z 5 biegowąskrzynia i ma on - przynajmniej dla mnie - dziwna przypadłość...
wiec do 160 idzie jak pocisk - normalnie GTI 8V nie moga dam mu rady, poczym jak przy 150 zapne 4 i mu wciskam to juz juz łapie muła i nie chce ciagnac - obroty maja wysokosc 5500.... i teraz sie zastanawiam co tu jest grane? czy to skrzynia?? nie ukrywam ze 1,2 i 3 to ma masakryczne - odchodzi jak strzała ale co pozniej?? bede wdzieczny z aodpowiedz...
pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc ;)
smigasz 150 na trojce ?? pozazdroscic,


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lut 21, 2007 19:32

piotr2 pisze:
Dystans6 pisze:na 4 190
kolego zajeb*** ci pewnie licznik oszukuje.poczytaj troszke forum.a te predkosci miedzy ksiazki.
Nie wiem bo mam bbsy 15 i na nich jade na dwojce do 110 i odcina zaplon a na zimowkach teraz jezdze 13 165 /65 czy jakos tak to jest roznica o 10 kilometrow na dwojce jade 100 ale i na zimowkach rozpedzilem do na 4 do 180 wiec nie wiem mi sie wydaje ze zapieprza ladnie moze i oszukuje a ile wogole taki rp-ek poleci ???bo moj mi sie wydaje ze do 200 sie bujnie nie mialem okazji go tak rozchustac jeszcze dobrze



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lut 21, 2007 19:35

Dystans6 pisze:powiem ci że jechalem na 4 190
yyyy sprawdz licznik :) i to porzadnie


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lut 21, 2007 19:37

Dystans6, wiekszosc rp wyciaga 175-180 to tylko 90 km, na dole masz tabele popatrz tam http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 18:40 ]
mozesz miec inny indeks predkosci inny slimak w skrzyni biegow i oponki suma sumarum...



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lut 21, 2007 19:46

piotr2 pisze:Dystans6, wiekszosc rp wyciaga 175-180 to tylko 90 km, na dole masz tabele popatrz tam http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 18:40 ]
mozesz miec inny indeks predkosci inny slimak w skrzyni biegow i oponki suma sumarum...
Nie wiem sprawdze licznik na dwa samochody bo ju mnie to *#cenzura#* troche jestem ciekaw ile to leci katalogowo jest chyba 175 ale te dane katalogowe to tez takie sa .Mam astre 1.416v 90km w kombiaku i tam jest licznik napewno sprawny katalogowo ma 165 a lecialem z nia 185 po dluzszym bujaniu wiec nie wiem. Ale golf jest sporo lzejszy od takiej astry a i jeszcze nie mam katalizatora w golfie moze troche mu to dalo sam nie wiem musze sprawdzic ten licznik dla samego siebie .



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr lut 21, 2007 20:27

to ja sie tez wypowiem na temat predkosci na zywo i na liczniku bylem ostatnio na hamowni i podczas pomiaru licznik przekroczyl 220 i sie poprostu skonczyl a wynik pomiaru wykazal max predkosc na kolach 203 wiec spore przeklamanie sie pojawia i nie tylko mi to wyszlo wiec mam sprawny licznik

i jak juz ktos wspomnial max moc jest przy 5460 a moment w okolicach 3000 zalezy od stanu silnika wiec powyzej 5500 napewno nie pojedzie szybciej a ze startem z pod swiatel to jest to ze 1.8 RP bardzo dobrze kopie z dolu i tu niski max moment robi swoje



Awatar użytkownika
bocian01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lut 09, 2006 13:41
Lokalizacja: Łódz

Post autor: bocian01 » śr lut 21, 2007 20:38

ale w hamowni niema oporu powietrza jaki jest na drodze :bajer:



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » czw lut 22, 2007 00:26

hmmm no fakt - rp ciagnie z dołu to prawda i ma kopa jakich mało ;)
teraz zakladam skrzynie 4 o oznaczeniu GU czy GC i zobaczymy jak sie bedzie zachowywac... ale czekam dalej na wypowiedzi na ten temat gdyz kazda uwaga jest cenna :)


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 69 gości