Drgania na wolnych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Drgania na wolnych obrotach
Witam.Czy za drgania samochodu ale tylko na wolnych obrotach na ciepłym silniku,a więc na postoju, może być odpowiedzialny zawór recyclingu spalin ,o ile taki jest w silniku 1.6i alm-ABB .Wszystko sprawdzone poduch ok .Wydaje mi się że jak miałem nieszczelny układ wydechowy (rura kolektorowa) to drgania były mniejsze jak wymienili mi uszczelkę i nie było przedmuchu to się nasiliły.wydech nie drga.Obroty stabilne .drga kierownica ,kokpit i czuć drgania na siedzeniu
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
muszę cie zmartwić
kultura pracy na biegu jałowym siulników 1,6 i 1,8 niejest najwyższych lotów
napisz jeszcze jakie masz obroty na jałowym
kultura pracy na biegu jałowym siulników 1,6 i 1,8 niejest najwyższych lotów
napisz jeszcze jakie masz obroty na jałowym
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Zawór recyrkulacji spalin może mieć wpływ. Powiedz mi czy przed wymianą uszczelki pierdział Ci w tłumnik? Może zaczął teraz? Jeśli nie pierdział to wymiana uszczelki pod kolektorem była zbyteczna. Prawidłowo takie prace powinno wykonuwać się podczas remontów głowicy, żeby dokonać splanowania głowicy i kolektora. Możliwe, że teraz dopiero uszczelka jest źle spasowana przez co auto może prykać i się trząść.
Jeszcze jedno najbardziej prawdopodobne. Najprawdopodobniej robiłeś u partacza, który urwał Ci mocowanie rury pod silnikiem. To jest najczęstrza przyczyna drgań samochodu. Pewnie po odkręceniu kolektora zaparł się, żeby go odsunąc od głowicy po czym pękło mocowanie i się trzęsie. Wejdź pod auto i zobacz czy nie jest urwane. Jeśli jest to spawareczka + zabespiecznie akumulatora lub odpięcie i spawaj
Jeszcze jedno najbardziej prawdopodobne. Najprawdopodobniej robiłeś u partacza, który urwał Ci mocowanie rury pod silnikiem. To jest najczęstrza przyczyna drgań samochodu. Pewnie po odkręceniu kolektora zaparł się, żeby go odsunąc od głowicy po czym pękło mocowanie i się trzęsie. Wejdź pod auto i zobacz czy nie jest urwane. Jeśli jest to spawareczka + zabespiecznie akumulatora lub odpięcie i spawaj
Sprawdz przez odpinanie przewodów od poszczególnych świec - jeśli przy którejś nie będzie zmiany - to znaczy że ta nie działa, albo nie dostaje sygnału. A wogóle świece masz świeże ? A w jakim stanie masz kable ?Czara pisze:Ja mam 1,6 rocznik 93' i mi na wolnych i na zimnym drga dosyć mocno (wolne obroty 700) na ciepłym ujdzie ale też mi sie to nie podoba.
Ja ostatnio zmieniłem kable i kultura pracy silnika mocno sie zmieniła in plus, a dodam że wydawało mi się że jest OK, tzn bez problemów z zapalaniem przerywaniem itp. Tylko w nocy po deszczu po kablach delikanie goniły iskry...
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 151 gości