Strona 1 z 1

Co zrobić z obcieraniem kól o rant blotnika

: pn lut 19, 2007 01:16
autor: Dystans6
Witam mam otoz taki problem ze w moim Golfie siedza BBS-y 15cali o 7Jx15H2 ET-24 i jak jezdze sam lub we dwie osoby jest ok .Ale jesli sa juz 3 osoby lub wiecej to zaczyna sie robic problem gdy samochod rozchusta sie na drodze lub dziurach to tylne kola zaczynaja lekko przycierac o ranty blotnikow .Co poradzicie zeby nie zmieniac alusów a zaradzic temu Pokazuje fotke kola jeszcze.Dodam ze rzecz sie dzieje tylko na tyle Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pn lut 19, 2007 01:20
autor: adekGTI
te BBSy bardzo ładnie pasują do Golfa! :D zamontuj na tylnich sprężynahc gumy, zapłacisz za jadną z 15 złwięc zamontuj po jednej kumie na sprężynie tylko z tyłu i będzie ok!pozdrawiam

: pn lut 19, 2007 01:22
autor: Dystans6
adekGTI pisze:te BBSy bardzo ładnie pasują do Golfa! :D zamontuj na tylnich sprężynahc gumy, zapłacisz za jadną z 15 złwięc zamontuj po jednej kumie na sprężynie tylko z tyłu i będzie ok!pozdrawiam
Myślisz ze to pomoże ??Tez juz wlasnie o tym myślalem .

: pn lut 19, 2007 01:26
autor: adekGTI
u mnie pomogło, jak je wsadziłem to jak ręką odjął!!

[ Dodano: 19 Lut 2007 00:28 ]
W sumie to tez mozna przeciez ten rant zagiąć do środka. Wystarczy ponacinać go lekko w trzech miejscach i go mocno nagiąć do góry, zyskasz wtedy ponad 1,5 centymerta luzu, mozliwe ze to tez pomoze

: pn lut 19, 2007 01:29
autor: Dystans6
adekGTI pisze:u mnie pomogło, jak je wsadziłem to jak ręką odjął!!
Spoko wielkie dzieki za porade sprobuje bo to przez to ET 24 a poszerzanie rantu i wymiana felunku nie wxhodzi w gre.

: pn lut 19, 2007 01:33
autor: adekGTI
ale wiesz chodzi mi tylko o ten rant co idzie od środka, jego nie widać. jak złapiesz nadkole ręką to poczujesz ze ten rant sie zagina w strone koła, wystarczy go podgiąć do gory i z głowy, ale gumy tez zrobią swoje :D

: pn lut 19, 2007 01:36
autor: Dystans6
adekGTI pisze:ale wiesz chodzi mi tylko o ten rant co idzie od środka, jego nie widać. jak złapiesz nadkole ręką to poczujesz ze ten rant sie zagina w strone koła, wystarczy go podgiąć do gory i z głowy, ale gumy tez zrobią swoje :D
Tylko nie wiem mi sie wydaje ze ten rant trzyma nadkole plastikowe tą osłone jak zagne rant to moze sie nie bedzie trzymac zresztą jutro oblukam co i jak bo to mocno nie obiciera ale wkurza strasznie jak samochod sie rozchusta jak jedziesz po rownym t jest git ale u nas takie drogi to rzadkość

: pn lut 19, 2007 02:25
autor: -Gruby-
Przy zagięciu rantów nie zawsze masz 100% pewności ze pomoze. Przede wszystkim jakie masz ET tych felg.. to jest najwazniejsze.. Chłopaki ode mnie jeżdzą na 16-stkach... Podaj ET i wtedy mozna coś pomyśleć.
Mozna też zrobić jak mówią chłopaki - zagiąć lub całkowicie usunąc ranty... Kolega tak zrobił.. bo 9.5 cala stalowki (14") mu się nie miesciło :)
Pozdrawiam.

: pn lut 19, 2007 11:33
autor: Dystans6
-Gruby- pisze:Przy zagięciu rantów nie zawsze masz 100% pewności ze pomoze. Przede wszystkim jakie masz ET tych felg.. to jest najwazniejsze.. Chłopaki ode mnie jeżdzą na 16-stkach... Podaj ET i wtedy mozna coś pomyśleć.
Mozna też zrobić jak mówią chłopaki - zagiąć lub całkowicie usunąc ranty... Kolega tak zrobił.. bo 9.5 cala stalowki (14") mu się nie miesciło :)
Pozdrawiam.
ET mam 24 jak już napisalem wczesniej

: pn lut 19, 2007 12:06
autor: Ross
Dystans6, skoro nie chcesz zaginać rantów to najlepszym i przy okazji najtańszym kosztem bedą gumy usztywniające. Im wyżej na sprężynie je założysz tym auto bedzie sztywniejsze.

: pn lut 19, 2007 17:20
autor: Dystans6
Ross pisze:Dystans6, skoro nie chcesz zaginać rantów to najlepszym i przy okazji najtańszym kosztem bedą gumy usztywniające. Im wyżej na sprężynie je założysz tym auto bedzie sztywniejsze.
Dobra kupie te gumy i zaloze zobaczymy czy pomoze .Jak ktoś zakladal to niech da znać jakiegos linka jak to wyglada tak mniej wiecej i jak to tam pozakladać