Strona 1 z 3

drzwi pasazera - zamek MK3

: czw mar 03, 2005 13:08
autor: newswen
w moim golfiku mam centralny , i od drzwi kierowcy wszystko sie otwiera, natomiast w drzwiach pasazera zamek nie reaguje na kluczyk???
dlaczego???? moge krecic kluczykiem i nicccc :otepienie:

zna ktos odpiowiedz??? :pub:


pozdrawiam.... :food:

: czw mar 03, 2005 16:01
autor: MrSalieri
To znaczy jak nie reaguje ? Nie zamyka wszystkich drzwi ? Czy nie zamyka nawet prawych ?

: czw mar 03, 2005 16:26
autor: miomio1
w zamku , w membranie jest taki czujnik do niego idzie wtyk z 2 lub 3 przewodami i on mógł się spiec to może być przyczyną awarii, ale najlepiej zdejmij tapicerę i popatrz co tam sie dzieje

: czw mar 03, 2005 20:14
autor: newswen
zadnych nie zamyka ani nie otwiera, jak krece kluczykiem to sprezynuje tak jak w zamku od strony kierowcy???
nie mam pojecia co to moze byc????

: pt mar 04, 2005 10:40
autor: miomio1
newswen pisze:zadnych nie zamyka ani nie otwiera, jak krece kluczykiem to sprezynuje tak jak w zamku od strony kierowcy???
nie mam pojecia co to moze byc????
Tak jak napisałem jeżeli to z jednej strony ,to zdejmij tapicere i zobacz tą membranę bo jak Tobie spręzynuje to szybciej z nią coś nie tak . :okej:

m

: pt mar 04, 2005 11:46
autor: tomileszek
mam to samo w swoim golfiku.jak sie troche ociepli to rozbiore tapicerke i zajrze. Mam pytanie odnosnie mocowania tapicerki w drzwiach (srobki, zatrzaski) na co uwazac? Mam szyby el.

: pt mar 04, 2005 16:05
autor: miomio1
dwie śrubki są w rączce gdzie masz przełącznik elektr. szyb.podwaz śróbokrętem to i pod tym panelem są te 2 szt śrub , jak je odkręcisz to wtedy najlepiej od spodu odciągać tapicerkę jest ona na zatrzaski

: pt mar 04, 2005 20:12
autor: fragy
Ale to ułamana jest płetwa od wkładki chyba....
i nie trzeba tapicerki rozbierac tylko klamke wyjac i ewentulanie wymienic ułamana czesc.

: pt mar 04, 2005 20:24
autor: newswen
a co z ta folia??? trzeba ja podrzec i pozniej skleic??? bo nie chca sie te plastikowe zatrzaski od tapicerki wyciagnac????

: pt mar 04, 2005 20:46
autor: ku_bi
oderwij folię delikatnie i potem przyklej np na dwustronna taśme. folia jest po to by tapicerka nie zamokła.

: pt mar 04, 2005 20:48
autor: miomio1
fragy pisze:Ale to ułamana jest płetwa od wkładki chyba....
i nie trzeba tapicerki rozbierac tylko klamke wyjac i ewentulanie wymienic ułamana czesc.
Gdyby to była płetwa ,to newswen by słyszał zgrzyt przy otwieraniu auta kluczykiem po tej stronie a otwierając dźwi po stronie kierowcy płetwa od pasażera nie powinna się ruszac tylko działa wtedy membrana . a co do zatrzasków ,zdejmując tapicerę to jest nie uniknione że cos ciężko będzie szło , a folię staraj się odklejać od dźwi a nierwać!!! później będzie ją można jeszcze przykleić .Gdybys miał chęć przyjechać na Mazury to w tej sprawie służę pomocą :pub: :pub: :pub:

: pt mar 04, 2005 21:17
autor: fragy
Czy miomio1 widziałes jak jest klamka skonstruowana w mk3? Wkładka jest zakonczona pentelka a w nia włozona jest płetwa, ta płetwa czesto sie łamie i wtedy jest własnie taki efekt ze obracajac kluczem nic sie nie dzieje bo wkładka nie ma połaczenia z zamkiem. Wiec nie rozumiem ska dmiałby wziac sie zgrzyt? Nawet sam vw stwierdził ze zrobił kiszke z tym i zmienił wkładki na z wieksza pentelka i płetwy grubsze w tym miejscu.

: sob mar 05, 2005 18:10
autor: miomio1
Zgrzyt stąd,że to jest element odlany (żeliwo ) i przy przekręcaniu zamka od strony tak jak pisze newswen słychać czy coś pękło .A co do płetwy to ona tak nie pęka ,najczęściej pęka druga strona tzw. pazur który jest włożony w oczku wkładki .
Już to przerabiałem w swoim golfiku i wiem co słychać gdy coś pęknie . A co może jemu sprężynować?????------------pęknięta płetwa ??? tak jak piszesz fragy . Tylko może spręzynować powietrze które jest w membranie . Czyli zawiesił się mechanizm membrany . A co do skonstruawania klamki w MK3 to nie musisz mi tłumaczyć fragy zasadę jej działania. :okej: :okej:

: sob mar 05, 2005 19:48
autor: newswen
ja jutro wam napisze kto mial racje
ok??
pozdro i dzieki za porady...