Strona 1 z 3
Czy silnik 1.8 ABS jest bezkolizyjny?
: ndz lut 18, 2007 01:33
autor: Kisiel
Tak jak w temacie: czy silnik 1,8 ABS 90KM 8V jest bezkolizyjny?
: ndz lut 18, 2007 03:43
autor: pushkin77
a umiesz korzystać z opcji szukaj???
: ndz lut 18, 2007 09:31
autor: LUSKA
Silnik ABS nie jest kolizyjny,kolizyjne są napewno 16 v
: ndz lut 18, 2007 10:46
autor: tomekzabrze
z tego co wiem to jest kolizyjny......... ale co tu duzo kombinowac? rozrzad jest na tyle tani ze mozna go wymienic:) pasek conti plus rolka ruville co skolo 95 zl kosztuje do tego wymiana jak sie poszuka jakies 70 zl
: ndz lut 18, 2007 11:06
autor: Jerzas
Kiedyś był taki temat i jeden z forumowiczów specjalnie poszedł do serwisu VW i dowiedział się, że silnik ABS jest kolizyjny.
: ndz lut 18, 2007 15:02
autor: Kisiel
Crunck pisze:pushkin77 pisze:a umiesz korzystać z opcji szukaj???
Tak się składa że szukaj nie działa ...
Jest tylko "szukaj autora"
Pzdr
Dzieki
pushkin77, za obrone, wlasnie nie wiem co z ta "szukajka" ale jest tylko szukaj autora :/ dzieki za odpowiedzi,w takim razie przyjmuje ze jest kolizyjny
: ndz lut 18, 2007 17:58
autor: marek2907
Kisiel pisze:co z ta "szukajka" ale jest tylko szukaj autora
bo szukajka się ostatnio pieprzy mi pokazuje ze nie znaleziono postów pasujących do podanych kryteriów
a silnik ABS tak samo jak i ADZ jest kolizyjny
: ndz lut 18, 2007 21:41
autor: preker20
a ABD ?? bo jush rozne opinie slyszalem
: wt lut 20, 2007 21:25
autor: wojciche
na pewno jest kolizyjny a nawet jak by nie był to częsci do rozrządu są tak tanie że można je wymieniać raz na rok.
: wt lut 20, 2007 21:36
autor: Szosownik
kolizyjny?
ja nie wiem co to kolizyjny!
fakt każdego trzeba robić jak sie spiepszy i tyle!
nie ma silników żeby czegoś nie robić!
samochody które sie nie psują nie istnieją!
: wt lut 20, 2007 23:51
autor: adam aa22
Szosownik jak nie wiesz co to kolizyjny to ja ci wyjasnie. to znaczy ze silnok jest tak skonstrułowany ze wystepuje mozliwosc "zetknięcie" sie zaworu z tłokiem, prosciej mówiąc w przypadku zerwania paska rozrządu wałek rozrzadu zatrzymuje sie a wał nadal sie obraca w skutek czego na któryms cylindrze albo czasem nawet na dwóch jednoczesnie tłok uderza w tww."grzybek" czyli zawór. Uszkadza sie tłok, zawory,glowica a jesli cos sie urwie (zawór) to jeszcze dochodzi do tego czasem gładz cylindra. Silnik ABS jest na 100% kolizyjny!!! Nie ma co ryzykowac!!
A jednak sie myslicie...
: sob gru 15, 2007 00:17
autor: tadek_m
No i chłopaki muszę wam powiedziec ze zle mowicie... Wlasnie dzisiaj urwal mi sie pasek od rozrzadu i.... nic sie nie stalo. Zcholowalem samochód do domku, wymienilem pasek, zapalilem samochod i chodzi jak przed awaria.
Nie wiem dlaczego ale pasek sie zsunal z tych kół zebatych i napinacz przeciąl go na pol. Nie mam pojecia co bylo przyczyną. Warzne ze silnik jest caly. A wymiana paska kosztowala mnie 66zł ( pasek, rolka napinajaca i uszczelniacz bo olej sie troche saczyl) uszczelniacz musialem wymienic dlatego ze strzepy paska go pokaleczyly. Zapewniam wszystkich ze silnik 1.8 ABS jesyt w 101% bezkolizyjny!!! Dodam jeszcze ze od wymiany rozrzadu przejechalem 6 tys km
: sob gru 15, 2007 00:36
autor: marek2907
tadek_m, niezły z ciebie górnik
taki stary temat odkopać
: sob gru 15, 2007 15:13
autor: odzim
kolizyjny chyba nie jest ,ale lepiej nie sprawdzać tego