POMOCY PILNE nie wiem co robic :( Pasek rozrządu pękł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
POMOCY PILNE nie wiem co robic :( Pasek rozrządu pękł
Witam kupiłem golfa Mk1 77 zabytek ale blacha super jak na te latka tydzien po zakupie w drodze do pracy zaczoł mi sie dziwnie dławic asz wkoncu stanoł zadnego chuku ni trzasku poprostu sie zatrzymał znajomy mechanik powiedział mi ze to pasek razrządu poszedł znaczy pasek jest ale ząbQw nie ma sprzedajacy powiedział mi ze jest tam silnik 1.6 od mk 2 ale nie jest do konca pewnien powiedzcie jak ewentualnie moge sprawdzic co to za silnik i czy jest bez kolizyjny i czy jak wymienie pasek bedzie sprawny czy planowanie głowicy mnie czeka ?? bardzo pilne (pzepraszam za błedy jestem dyslektykiem) pozdrawiam was serdecznie
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:38
- Lokalizacja: Lubuskie
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Typ silnika są to pierwsze znaki w jego numerze. Odczytaj numer z bloku silnika,wszystko będzie jasne.
A czy kolizyjny czy nie - a jak by tak spróbować delikatnie opuścić tłoki,czyli spróbować o 1/4 obrotu od znaku do przodu obrócić wałem, jak nie idze, to nawet odkręcić wałek rozrządu i poustawiać na znaki i spróbowac nowy pasek założyć, o ile pompa wody dobra, może warto zrobic taką próbe?Złożyć i sprawdzić jak się obraca ręcznie?Niech ktoś się wypowie i mnie poprawi?
A czy kolizyjny czy nie - a jak by tak spróbować delikatnie opuścić tłoki,czyli spróbować o 1/4 obrotu od znaku do przodu obrócić wałem, jak nie idze, to nawet odkręcić wałek rozrządu i poustawiać na znaki i spróbowac nowy pasek założyć, o ile pompa wody dobra, może warto zrobic taką próbe?Złożyć i sprawdzić jak się obraca ręcznie?Niech ktoś się wypowie i mnie poprawi?
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:38
- Lokalizacja: Lubuskie
jesli chodzi o silnik,to trzeba zmienic koło zebate na którym brakuje zebów,ustawic rozrzad i spróbowac odpalic.albo sprawdzic jakie jest cisnienie we wszystkich cylindrach(spr.u mechanika) to bedzie wiadomo czy głowica jest cała.mogło cos sie stac z tłokami lub korbowodami zeby to spr.musisz zdjąc głowice
Pytam bo popsrostu ktos mi kiedys powiedział ze silnik od mk2 1.6 v8 jest bez kolizyjny i ze jak pujdzie pasek wystarczy ząłozyc nowy i bedzie smigał :/ niewiecie moze czy to prawda bo jestem wsumie załamany wydałem ostatni pieniądz na ten samochodzik zeby dojezdzac do pracy opłaciłem i nie stac mnie kąpletnie na nic jechałem sobie zaczoł sie dławic i sgasł okazało sie ze sabki na pasku sie powucierały ze starosci czy jakos tak niech ktos powie ile naprawa tego będzie mnie kosztowac i czy mam sie wieszac teraz czy za jakis czas
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:38
- Lokalizacja: Lubuskie
kurde zle cie zrozumiałem-myslałem ze brakuje zebów na kole zebatym,a to chodzi o pasek,wstaw drugi i poustawiaj na znaki tak jak kolega przede mna wspomniał,jak bedzie chodził znaczy ze jest ok tzn bezkolizyjny.
[ Dodano: 17 Lut 2007 20:51 ]
nie łam sie.... bedzie ok:)ja miałem gorzej musiałem wymienic cały silnik....:(a wracajac do paska....jezeli sie okaze ze to tylko on jest do wymiany-to jest koszt ok 50 zł.sam pasek.a mechanik-nie mam pojecia-bo ja sam sobie wymieniam.a koszty głowicy sa troszke wieksze mysle ze w okolicach 200-300 zł(moze nawet mniej):))tłoki i korbowody-wykluczam bo siadaja tylko w skrajnych przypadkach
[ Dodano: 17 Lut 2007 20:51 ]
nie łam sie.... bedzie ok:)ja miałem gorzej musiałem wymienic cały silnik....:(a wracajac do paska....jezeli sie okaze ze to tylko on jest do wymiany-to jest koszt ok 50 zł.sam pasek.a mechanik-nie mam pojecia-bo ja sam sobie wymieniam.a koszty głowicy sa troszke wieksze mysle ze w okolicach 200-300 zł(moze nawet mniej):))tłoki i korbowody-wykluczam bo siadaja tylko w skrajnych przypadkach
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 18:38
- Lokalizacja: Lubuskie
mam 2E,pasek mi sie nigdy nie urwał,bo wymieniałem na czas,ale kręciłem rozrusznikem bez paska rozrzadu i nic sie nie stało to oznacza ze jest bezkolizyjny w przeciwnym razie by sie zablokował i nie krecił a wymieniłem go z powodu przekrecenia sie panewki na walePaweł Marek pisze:miałeś 2E? jest kolizyjny?JarekWons26 pisze:ja miałem gorzej musiałem wymienic cały silnik
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
z tego co mi się wydaje to chyba te silniki nie są kolizyjne. 1.8 do 90 KM nie są kolizyjne na 100%. Myślę że watro spróbować pokręcić i może będzie OK. Tym bardziej, że nie usłuszaleś uderzenia tłoków o zawory.dzichad pisze:ewentualnie moge sprawdzic co to za silnik i czy jest bez kolizyjny
Jak chcesz, to Ci opchnę głowicę za 50 zł (ale do 1,8) powinna być dobra jeździlem na niej i nieźle zapieprzało, ale kupilem taką z hudrauliką). Ale cza blok od 1.8. Wożę ją w bagażniku Golfa 2 miechy (komuś pokazywałem i nie chce mi się jej nosić). Ale miejmy nadzieję, że Twój silnik jest OK
Pliiiis wrzuć jego zdjęcia w dziale "NASZE AUTA"dzichad pisze:Witam kupiłem golfa Mk1 77 zabytek ale blacha super jak na te latka
Pozdrawiam.
nie chce cię straszyć ale właśnie przez to przechodzę w mk2 1,6 niecały tydzień temu koledze zerwało kilkanaście zębów na pasku rozrządu po wymianie paska silnik niestety już nie odpalił po zmierzeniu kompresji okazało się że w ogóle jej nie trzyma nie rozbieraliśmy jeszcze silnika także nie wiemy co się konkretnie stało
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości