Czy drążek kierowniczy prawy należy wkręcić do końca ????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Czy drążek kierowniczy prawy należy wkręcić do końca ????

Post autor: rogra » pt lut 16, 2007 22:25

a więc chodzi mi to czy nalezy go wkręcić do końca gwintu i zakontrować nakrętke czy trzeba jakiś wymmiar uzyskać?



Awatar użytkownika
Wolu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: śr sty 31, 2007 18:35
Lokalizacja: PRUDNIK - GERAARDSBERGEN (BELGIA)
Kontakt:

Post autor: Wolu » pt lut 16, 2007 22:34

Nie wkrecaj go do konca wkrec go na mniejwiecej ta sama odległosc co był stary drążek, tam jest potrzebny luz do ustawienia geometri która bedziesz musiał i tak ustawic po jego wymianie


POMÓZ INNYM: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lut 16, 2007 23:05

No nie wkręcaj... Zawsze mierzy się odległość od środka końcówki do zaznaczonego miejsca na drążku i tak samo się wkręca i z reguły nawet nie trzeba zbierzności ustawiać... Ale w twoim przypadu jeśli nie miałeś zaznaczonej to zbierzność wskazana do ustawienia...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Wolu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: śr sty 31, 2007 18:35
Lokalizacja: PRUDNIK - GERAARDSBERGEN (BELGIA)
Kontakt:

Post autor: Wolu » sob lut 17, 2007 00:24

palen, Nawet metoda na tzw. liczenie gwintów ile było wkręcane i wkręcenie nowego drązka na tyle samo gwintów nie daje 100% pewnosci wiec rogra, radze ci podjechac i sprawdzidz geometrie jesli nie chcesz za kilkadziesiąt kilometrów zmieniać opony!!!


POMÓZ INNYM: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob lut 17, 2007 00:41

Wolu pisze:sprawdzidz geometrie
A przynajmniej zbieżność ...


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
adekGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn lis 06, 2006 14:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: adekGTI » sob lut 17, 2007 01:16

pewnie będzie ślad na gwincie, gdzie był stary drążek wkręcony. jak przykręcisz tak samo i nie bedzie cie ściągało nawet minimalnie, to odpuść sobie zbieżność i geometrie



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lut 17, 2007 06:49

Wolu, Ale jeśli zmierzysz odległość od środka dońcówki do zaznaczonego miejsca na drążku to z reguły nie trzeba nic więcej robić. Wystarczy sie przejechać i zobaczyć czy autko jeździ tak samo.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » sob lut 17, 2007 08:39

słuchajecie,dałem robić maglownice do regeneracji wszystkie luzy zostały zlikwidowane no i załozyłem to i zawsze jak skręcałem dość mocno w prawo coś stukło zrobiłem 150km aż przy skręcie pukło i wypadło okazało się że wypad drążek z przekładni i teraz nie wiem ile mam go wkręcić bo narazie wkręciłem go dalej niż miałem wcześniej i już czuję różnice kierownica lżej chodzi no i mam dużo lepszy skręt a zbieżność to standard po takich zabiegach więc na to nie patrzcie bo i tak musze jechać bo leciutko ściąga



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » sob lut 17, 2007 09:02

mylicie pojecia !!!!!!!!!!!!! drążek kierowniczy to to coś co wychodzi z przekładni a to o czym wy mówicie to KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO i po każdej wymianie na nowy trzeba ustawić ZBIEŻNOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bajer: nie każda nowa konćówka drażka ma wytrasowany gwint wewnetrzny od tego samego miejsca i ustawiając "na oko" bedziecie mieli taką samą geometrię "na oko"


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lut 17, 2007 18:52

martini44 pisze:nie każda nowa konćówka drażka ma wytrasowany gwint wewnetrzny od tego samego miejsca i ustawiając "na oko" bedziecie mieli taką samą geometrię "na oko"
Nie ważne!! Jeśli odpowiednio zaznaczy się na drążku jakiś punkt (kreseczka) i wymierzy dokładnie odległość tego punktu od środka drążka (tego jabłka czy jak to zwał) to ilość gwintu nie ma znaczenia.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości