Strona 1 z 1

Ratunku!!!! Nie chce zapalić!!!

: śr mar 02, 2005 20:49
autor: Lukzlo22
mam golfa 2 diesla i szlak mnie trafia bo jest z 90 roku, robilem mu planowanie głowicy(uszczelka), wymieniłem nowy akumulator z wiekszym kopem prądu, remont rozrusznika wszystko zeby lekko palił, aha no i świece żarowe podstawa.A ten skurczybyk nie chce zapalić jak tylko przychodzi mróz ok -6 stopni.Wychodzi na to ze ma małe cisnienie.Ale moze znacie jakis sposób zeby mimo to go jakos odpalić w takim mrozie, bo ja juz spazmów przy nim dostaję.Nie mam zielonego pojecia jak go odpalić, chyba dopiero jak mrozy puszczą :(

: śr mar 02, 2005 20:59
autor: miomio1
Jak masz za małe ciśnienie to musisz robić silnik ,może miałes silnik przegrzany ??

: śr mar 02, 2005 20:59
autor: VWjowiec
na popych go :grin: a napewno odpali :smoke:

: śr mar 02, 2005 21:01
autor: melon
tankuj benzyne... czyli na 10 litrów ropy daj 2 -3 litry benzyny ...

: śr mar 02, 2005 21:09
autor: Lukzlo22
No tak na popych pujdzie tylko ze kto go na tym lodzie pchnie:)

: śr mar 02, 2005 21:11
autor: Lukzlo22
cholera wie co za wariat nim wcześniej jezdził
mozliwe ze byl przegrzany,ja mu tylko wymieniłem uszczelke pod głowicą i planowałem glowice, bo trzeba było juz.

: śr mar 02, 2005 21:51
autor: Elmero
Może ropa nie ta , upewnij sie czy masz pewne zródło tankowania. Są jeszcze środki chyba z shella które dolewa sie do ropy kiedy mrozy dopierdzielają. Póki co ja mam mk3 1.9D rok 92 i przy ostatnich 20 stopniowych mrozach pali na dodyk (dzieki BOGU !!!)

: czw mar 03, 2005 09:34
autor: stary123
podstawa to paliwo, zobacz czy w rurce do pompy jest paliwo, czy gluty (parafina). Jak tak to nie pódzie. Możesz też poluzowac nakrętkę na końcówce wtryskiwacza i sprawdzicz czy leci ropa jak kręcisz rozrusznikiem. Jak nie ma ropy to trzeba poczekac do wiosny aż rozmarznie w pompie :jezor:
Pozdr

: czw mar 03, 2005 14:58
autor: Adzien77
Przyjacielu jesli krecisz a z rury leci dym to paliwo dostaje!!! Jesli masz sprawne swiece,dobry akumulator i wmiare dobre koncówki wtryskiwaczy to tylko zostaje cisnienie w silniku{kompresja}i pewnie dlatego ciezko pali!!! szykuj sie na remont silnika!!! Jesi tłoki sa ok to mozesz wymienic tylko pierscienie i napewno zacznie lepiej palic!!! Jeszcze jedno przed paleniem na tak zwany popych przekrec pare razy silnikiem to ułatwi rozruch i zmniejszy ryzyko urwnia paska rozrzadu!!! :pub: :pub: :pub: