Ratunku!!!! Nie chce zapalić!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lukzlo22

Ratunku!!!! Nie chce zapalić!!!

Post autor: Lukzlo22 » śr mar 02, 2005 20:49

mam golfa 2 diesla i szlak mnie trafia bo jest z 90 roku, robilem mu planowanie głowicy(uszczelka), wymieniłem nowy akumulator z wiekszym kopem prądu, remont rozrusznika wszystko zeby lekko palił, aha no i świece żarowe podstawa.A ten skurczybyk nie chce zapalić jak tylko przychodzi mróz ok -6 stopni.Wychodzi na to ze ma małe cisnienie.Ale moze znacie jakis sposób zeby mimo to go jakos odpalić w takim mrozie, bo ja juz spazmów przy nim dostaję.Nie mam zielonego pojecia jak go odpalić, chyba dopiero jak mrozy puszczą :(



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr mar 02, 2005 20:59

Jak masz za małe ciśnienie to musisz robić silnik ,może miałes silnik przegrzany ??



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » śr mar 02, 2005 20:59

na popych go :grin: a napewno odpali :smoke:



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr mar 02, 2005 21:01

tankuj benzyne... czyli na 10 litrów ropy daj 2 -3 litry benzyny ...



Lukzlo22

Post autor: Lukzlo22 » śr mar 02, 2005 21:09

No tak na popych pujdzie tylko ze kto go na tym lodzie pchnie:)



Lukzlo22

Post autor: Lukzlo22 » śr mar 02, 2005 21:11

cholera wie co za wariat nim wcześniej jezdził
mozliwe ze byl przegrzany,ja mu tylko wymieniłem uszczelke pod głowicą i planowałem glowice, bo trzeba było juz.



Elmero

Post autor: Elmero » śr mar 02, 2005 21:51

Może ropa nie ta , upewnij sie czy masz pewne zródło tankowania. Są jeszcze środki chyba z shella które dolewa sie do ropy kiedy mrozy dopierdzielają. Póki co ja mam mk3 1.9D rok 92 i przy ostatnich 20 stopniowych mrozach pali na dodyk (dzieki BOGU !!!)



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » czw mar 03, 2005 09:34

podstawa to paliwo, zobacz czy w rurce do pompy jest paliwo, czy gluty (parafina). Jak tak to nie pódzie. Możesz też poluzowac nakrętkę na końcówce wtryskiwacza i sprawdzicz czy leci ropa jak kręcisz rozrusznikiem. Jak nie ma ropy to trzeba poczekac do wiosny aż rozmarznie w pompie :jezor:
Pozdr


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Post autor: Adzien77 » czw mar 03, 2005 14:58

Przyjacielu jesli krecisz a z rury leci dym to paliwo dostaje!!! Jesli masz sprawne swiece,dobry akumulator i wmiare dobre koncówki wtryskiwaczy to tylko zostaje cisnienie w silniku{kompresja}i pewnie dlatego ciezko pali!!! szykuj sie na remont silnika!!! Jesi tłoki sa ok to mozesz wymienic tylko pierscienie i napewno zacznie lepiej palic!!! Jeszcze jedno przed paleniem na tak zwany popych przekrec pare razy silnikiem to ułatwi rozruch i zmniejszy ryzyko urwnia paska rozrzadu!!! :pub: :pub: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości