Jakie zegary kupowac na podmiane?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie zegary kupowac na podmiane?
Witam
Muszę wymienić zegary w moim mk3 i nie wiem czym się kierować przy zakupie, tzn na pewno pojemnością silnika, ale czy również rokiem produkcji i jeszcze jakimiś szczegółami?
Będę wdzięczny za pomoc.
Muszę wymienić zegary w moim mk3 i nie wiem czym się kierować przy zakupie, tzn na pewno pojemnością silnika, ale czy również rokiem produkcji i jeszcze jakimiś szczegółami?
Będę wdzięczny za pomoc.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 21:15 przez golab, łącznie zmieniany 1 raz.
Najłądniejsze są zegary po 94 pażdzierniku- grube cyfry szybciej działąją wskażniki paliwa i temp. ( szybciej sie podnoszą ), przy czym jest jedna zależnośc do benzyny zegary tylko z benzyny nie ważne z jakiej i czy ma obrotomierz czy nie i tak wszystko bedzie chodzić, do D i TD zamiennie zegary z D i TD a do TDI i SDI zamiennie z TDI i SDI i to wszytsko. Pozdrawiam.
No nie do końca tak wszystko. Zwrócić uwagę trzeba z jakiej wersji licznik pochodzi (pojemność silnika) bo nie każdy ma taki sam Distance Pulse Number i w efekcie kupująć licznik z innej wersji silnikowej będziesz miał przekłąmania na przebiegu, prędkości i przejechanym dystansie.
Napisz czego szukasz bo mam licznik z alu tarczami oryginał z 96 roku do benzyny
Napisz czego szukasz bo mam licznik z alu tarczami oryginał z 96 roku do benzyny
Np. kiedyś w dieslu 1,9D z 92 zegary bez obrotka były do 220 km/h wsadziłęm od TD z 96 z obrotkiem gdzie sa do 200km/h i wskazywały co do 1 km/h identycznie. Nie było żadnej różnicy, tak samo robiłem z zegarami z 1.4i bez obrotka i z 1.6i z obrotkiem sprawdzałem przy 120km/h pokazywały tak samo jak w drugim aucie w czasie równoległej jazdy.
więc zapewne aex.golab pisze:mam 1,4 z 93r
Do twojego samochodu pasują zegary z aam, acc, ady, adz, ale, aek, aex, aft, agg
Jeśli jesteś zainteresowany to napisz na PW bo mam coś ładnego
Co do D, TD i TDI to trzeba zwracać uwagę na rok modelowy licznika (samochodu) i numer seryjny licznika. Tutaj można łatwo się zdziwić.
[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 11:53 am ]
jeśli zrobiłeś tak jak napisałęś, to w tych po 96 roku obrotomierz nie działał prawidłowo. Po 94 roku była zmiana i sygnał obrotomierza był brany z innego miejsca. W związku z tym obrotomierz wskazywał 9000o/min przy starcie zamiast 900o/minPinkFloyd pisze:w dieslu 1,9D z 92 zegary bez obrotka były do 220 km/h wsadziłęm od TD z 96 z obrotkiem
rydzu A nie zgodze się z Tobą w D i TD zawsze szedł z alternatora, sam mam z 95r i wkładałem go do 92 i chodził elegancko ,obrotomierz nie przekłąmywał w TDI i SDI idzie skąd indziej od samego ich początku produkcji ale nie w D i TD- tam zawsze z alternatora, w benzynach z zapłonu. Licznik z TD z wersji kombi z 98r mam w domu z białymi zegarami i sprawdzałem chodzi ok nawet w D z 92r. Wiadomo jak założysz w D lub TD licznik z TDI lub SDI to bedzie obrotomierz pokazywał max. Ale do konca produkcji czyli do 98 w wersji Kombi D i TD nie miał żadnej elektroniki i sygnał jak od początku produkcji MKIII szedł z alternatora do obrotomierza.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
Ja tez sie podepne,bo mam pytanie miałem w moim mk3 1,8 AAM zegary z zegarkiem analogowym i prędkość do 220km/h firmy VDO i teraz chce założyć te:
http://img157.imageshack.us/my.php?image=46ze.jpg
dobre bedą???nie bedą przekłamywały??
http://img157.imageshack.us/my.php?image=46ze.jpg
dobre bedą???nie bedą przekłamywały??
VW forever..
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
numer starego licznika to: 1H6 919 033 B a nowego:
http://img150.imageshack.us/my.php?image=51uf.jpg ??
http://img150.imageshack.us/my.php?image=51uf.jpg ??
VW forever..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 113 gości