nie zapala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

renifer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 13:01
Lokalizacja: łódź

nie zapala

Post autor: renifer » pn lut 12, 2007 18:53

Witam. Mam golfa III 1.8 94r na wtrysku jednopunktowym a problem polega na tym że nie chce odpalić.Po bodajże 5 dniowym postoju były ogromne problemy z uruchomieniem ale w końcu się udało choć podczas jazdy dwukrotnie zgasł ale później zachowywał się normalnie.Niestety następnego dnia już nie odpalił.Rozrusznik kręci jak szalony, wymieniłem palec ,kopułkę, przewody wysokiego napięcia i świece.Iskra jest ,paliwo leci z rozpylacza wtrysku i nie stało sie to po zatankowaniu.Nie pomaga również próba odpalenia z gazem wciśniętym do dechy ani odpięcie czujnika temperatury.Wymieniłem również wtrysk na drugi w którym jest padnięty tps i na nim teżnie chciał odpalić.Nie mam więcej pomysłów-POMÓŻCIE.(Aha rozrząd nie jest przestawiony).



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn lut 12, 2007 19:05

fachowcem nie jestem ale moze zaplon sie przestawil



Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » pn lut 12, 2007 19:18

A reset kompa nic nie daje?

pzdr



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » pn lut 12, 2007 19:25

Na moje to pompa zaciągneła wody osadzonej w zbiorniku i sie świece zalały. Zobacz czy świece nie są czarne.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 12, 2007 23:46

Wyczyśc i wysusz świece i cewkę a jak nie zapali to przyjrzyj się czy na cewce nie ma przebic lub pęknięc przy wylocie kabla WN - wtedy iskra niby jest ale zbyt słaba, a jak nie to może coś z czujnikiem Halla... :bigok:


TDPower

renifer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 13:01
Lokalizacja: łódź

nie zapala

Post autor: renifer » wt lut 13, 2007 01:22

a jeśli to czujnik halla to wtedy jest iskra czy jej nie ma ???

[ Dodano: 13 Lut 2007 00:27 ]
sorry za te prywatne wiadomości ale jako nowicjusz nie wiedziałem jak odpowiadać. komp się resetuje (tzn odłączyłem akumulator????) i rano zobaczę czy to coś dało. co do zapłonu to oczywiście zapomniałem że ustawia się go obracając aparatem zapłonowym.dzięki za te porady. na pewno napiszę co było przyczyną.pozdrawiam.



waldik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 06, 2007 09:45
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Re: nie zapala

Post autor: waldik » wt lut 13, 2007 01:28

czujnik Halla jest odpowiedzialny bodajże za wyprzedzenie konta zapłonu przy wyższych obrotach i jeśli jest padnięty iskra bedzie ale autko bedzie jakby wolniejsze!



Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » wt lut 13, 2007 12:17

Żeby zresetować kompa wystarczy na chwilę odłączyć klemy, jak odpali, nic nie ruszaj, dopiero gdy włączy się wentylator komp jest zaprogramowany.


pzdr



renifer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 13:01
Lokalizacja: łódź

nie zapala

Post autor: renifer » pt lut 16, 2007 18:59

powiedzcie mi czy jak czujnik halla jest padnięty to nie ma iskry czy też jeśli ona jest to znaczy ze on jest ok??????



Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » pt lut 16, 2007 19:18

Jak czujnik halla padnie to nie ma iskry.



krzym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 21:56
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: krzym » sob lut 17, 2007 10:48

Miałem podobny problem , jak udało mi sie odpalić auto (na gazie bo na benzynie sie nie udało) gdy silnik był już ciepły to wszystko było już ok. Ciepły odpalał na benzynie i na gazie , ale jak ostygł to znów nie odpalał. Zmieniłem czujke temperatury i wszystko wróciło do normy. Odpięcie czujki nic nie daje. Nie musisz jej odrazu wymieniać ,wystarczy tylko podpiąć do wtyczki i spróbować odpalić (koszt czujki ok 20-25 zł )



renifer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 13:01
Lokalizacja: łódź

Post autor: renifer » wt mar 13, 2007 11:25

Witam.Tak jak obiecałem ,piszę co było przyczyną moich kłopotów. Otóż przyczyna była bardzo porozaiczna-wysuszyłem cewkę i już...... . Najbardziej mylące było to że była iskra ale jak się okazało za słaba. Przed wysuszeniem cewki iskra pojawiała się po zbliżeniu przewodu od cewki do masy na ok 2 mm a po wysuszeniu jest "ogromna" i przeskakuje z odległości prawie centymetra!!!!!!! Dziękując za Wasze porady pozdrawiam wszystkich i życzę jak najmniej kłopotów z naszymi golfami.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 355 gości