Dziwne zachowanie samochodu.
: pn lut 12, 2007 15:51
Odebrałem wczoraj samochód z całym nowym sprzęgłem i nowym lewym przegubem od mechanika. Pierwsze co zauważyłem to to, ze kierownica chodzi lekko jakby straciła połączenie z kołami. Mam co prawda wspomaganie, ale żeby w 17-letnim samochodzie chodziło lżej niż w nowym Focusie to chyba przesada. Jak ruszam albo dadaje gazu to mi kierownica skręca w prawo. Jak jadę i puszczam gaz też (ale troche mniej), jak wciskam sprzęgło to jedzie prosto i nic nie ściąga. To jedna kwestia.
Druga, chyba połączona z pierwszą to chrobotanie/tarcie. Wczoraj tylko słyszałem i czułem w kierownicy przy mocniejszych skrętacch w prawo, dzisiaj czuję nawet przy ruszaniu i słyszę przy normalnej jeździe. Przed oddaniem do mechanika miał tylko rozwalone sprzęgło i stukający przegub.
Ktoś ma jakiś pomysł co to moze być? Drugi stary przegub do wymiany? Źle założony nowy? Rozregulowana geometria? Łożysko do wymiany (tak nagle i niespodziewanie by wysiadło?)? Wspomaganie zaczęło świrować? Może mi dyferencjał przy okzaji rozwalił? Nie mam pojęcia...
Jakie kto ma sugestie?
Druga, chyba połączona z pierwszą to chrobotanie/tarcie. Wczoraj tylko słyszałem i czułem w kierownicy przy mocniejszych skrętacch w prawo, dzisiaj czuję nawet przy ruszaniu i słyszę przy normalnej jeździe. Przed oddaniem do mechanika miał tylko rozwalone sprzęgło i stukający przegub.
Ktoś ma jakiś pomysł co to moze być? Drugi stary przegub do wymiany? Źle założony nowy? Rozregulowana geometria? Łożysko do wymiany (tak nagle i niespodziewanie by wysiadło?)? Wspomaganie zaczęło świrować? Może mi dyferencjał przy okzaji rozwalił? Nie mam pojęcia...
Jakie kto ma sugestie?