Pomocy w rozpoznaniu gaźnika w MK2
: pn lut 12, 2007 13:44
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
też mi się tak zdajePaweł Marek pisze:Pierburg 2E2
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jeżeli chodzi o przebieg to nie mam zielonego pojęcia ile ma, ale napewno sporo (pewnie dobre 300 tys km). Jak już gdzieś to opisywałem to auto wziąłem w poczet rozliczenia (wartość 800zł), aby mieć je jako zapasowe w razie gdyby główne odmówiło współpracy. Tak też się stało. Fiat Bravo 1.6 16V, rocznik 2000r, którym się do tej pory poruszałem miało stłuczkę (notabene została uznana szkoda całkowita, ot takie mocne auta Fiat robi) i dlatego przesiadłem się do babci Jetty (21 lat to już słuszny wiek). Wbrew temu jak wygląda silnik z zewnątrz nie pali oleju, a jak już odpali to jedzie się nim przyjemnie (znacznie bardziej elastyczny aniżeli 16V Fiata). Tylko jak postoi dłużej niż 6-7 godzin na dworze, szczególnie podczas wilgoci to ma problemy z rozruchem. Wszystko teoretycznie wskazuje na układ zapłonowy, ale Iskra jest... Będę musiał poszukać dalej. Jeszcze raz dzięki za informacje.kubi pisze:z ciekawosci ile twoje autko ma przebiegu silnik wyglada jabys po cemencie jezdził
damianosxl, zalozyles juz jeden temat o pompach, po co zmieniasz watek w innych tematach ?damianosxl pisze:Hej! Mam Golfa mk2 1,3 NZ. Podobno posida on dwie pompy paliwa. Jedna jest w bagazniku a druga pod podwoziem kolo tylnego prawego koła. Odpowiedźcie mi czy to prawda? Bo musze którąś wyminić. Prosze o zdjęcia jak one wyglądają bo nie wiem jakie kupić.
Silnik jest tak "czysty", że nie mogę znaleźć jego oznaczenia. W razie czego dajcie wskazówki np. na zdjęciu gdzie mam tego szukać. Bo już próbowałem, ale z mizernym efektem. Wogóle w dowodzie ma podaną dziwną pojemność - 1576ccm. Wg oficjalnych danych VW takich silników nie było, ale przeczytałem gdzieś w archiwach Forum, że to akurat jest dosyć częsty przypadek.sGARY pisze:Maciasek_W, to jest gaznik 2E2 na 100% sam mam taki sam u mnie w mk2
Zobacz oznaczenie silnika pewnie jest EZ