Strona 1 z 2

czy to możliwe

: ndz lut 11, 2007 23:05
autor: fix123
czy możliwe jest aby na 5 litrach zrobić 30 km golfikiem o pojemności 1.3??jest to wielowtrysk proszę o wasze opinie.....

: ndz lut 11, 2007 23:19
autor: Benyslaw
troche duzo jak na taki silniczek :blush: jestem w szoku :|ale w sumie nieznany jest czasem apetyt naszych aut ...:(

: ndz lut 11, 2007 23:32
autor: Przemo86
fix123 pisze:czy możliwe jest aby na 5 litrach zrobić 30 km golfikiem o pojemności 1.3??jest to wielowtrysk proszę o wasze opinie....
cos jest nie tak ;)

około 16,5 l na 100 km ? :bigok: zacznij szukac problemu ;)

: pn lut 12, 2007 00:07
autor: Benyslaw
moj Golfik 1,8 Gaziku potrafi łyknąc bez problemu koło 11-12 po miescie ....:)ale to normlane on tak od zawsze miał

: pn lut 12, 2007 00:26
autor: ppoll27
padniety czujnik temperatury - wtrysk dawkuje wtedy ciagle tyle co na zimno (czyli za duzo), niedogrzany silnik (padniety termostat) - j.w., padnieta sonda lambda - wtrysk i komp w trybie awaryjnym, zjechane sprzeglo ... itp itd

: pn lut 12, 2007 03:58
autor: kamil II
Zmierz rezystancje czujnika tmp kolor niebieski na zimnym wynik żędu kilo Ohm ok 2kOhm a na ciepłym temp silnika ok 90...wynik żędu 200-300 Ohm. Wraz ze wzrostem tmp rezystancja maleje
Bardzo prawdopodobne może być uszkodzenie sondy lambda
Pozdrawiam :bigok:

: pn lut 12, 2007 09:04
autor: fix123
ale jak było cieplo palił normlanie...bez problmu te 8-9

: pn lut 12, 2007 11:48
autor: Atomic10
Sprawdz takjak koledzy pisza czujnik, termostat tj jak długo Cisie nagrzewa i czy trzymie 90 stopni (wskazówka powinna byc prawie w pionie) no i sonda lmbda mize fiksować ale to by wystapiły takze peorblemy z nierówna praca silnika (nie zawsze). Jaki długie odcinki pokonujesz ??

Pozdrawiam

: pn lut 12, 2007 12:36
autor: kamil II
Atomic10 pisze:Jaki długie odcinki pokonujesz ??
Bardzo dobre pytania tu ssanie jest automat
Ale ten przepał troche duzy jak na 1.3

: pn lut 12, 2007 14:59
autor: fix123
odcinnki róznie pokonuje
3 km 10... bedziej takie po mieście i co może to byc słuszlem zeby wtyczke od ssania wyłaczyc...

: pn lut 12, 2007 19:52
autor: kamil II
Sprawdzałeś czujnik tak jak opisałem?

: pn lut 12, 2007 20:08
autor: fix123
jutro sprwdze ale jeszcze słyszłem że jak wąż który dochodzi do chłodnicy jest goracy tzn ze termostat jest popsuty czy to prawda...jaki płyn trzeba walc potem i gdzie jest termostat gdzie go znajde??

: pn lut 12, 2007 20:58
autor: Atomic10
termostat moze byc walniety to albo sie nie towiera czyli cały czas mały obieg wody wtedy silnik sie gotuje lub jest cały czas otwarty badz otwiera sie za wczesnie wtedy płyn jeszcze nie zagrzany w małym obiegu trafia do duzego. Powoduje to iz silnik słbo sie narzewa bardzo powoli. jazda z niedogrzanym silnikiem powoduje jego silniejsze zuzycia oraz wiekszy apetyt na paliwo.

Pozdrawiam

: pn lut 12, 2007 23:28
autor: fix123
Atomic10 pisze:termostat moze byc walniety to albo sie nie towiera czyli cały czas mały obieg wody wtedy silnik sie gotuje lub jest cały czas otwarty badz otwiera sie za wczesnie wtedy płyn jeszcze nie zagrzany w małym obiegu trafia do duzego. Powoduje to iz silnik słbo sie narzewa bardzo powoli. jazda z niedogrzanym silnikiem powoduje jego silniejsze zuzycia oraz wiekszy apetyt na paliwo.

Pozdrawiam
no dobrze tzn ze ten objaw co napisałme ze wąż jest goracy można sugerowac ze to termostat czy koncznie trzeb go rozebrac?