czy to możliwe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

czy to możliwe

Post autor: fix123 » ndz lut 11, 2007 23:05

czy możliwe jest aby na 5 litrach zrobić 30 km golfikiem o pojemności 1.3??jest to wielowtrysk proszę o wasze opinie.....



Benyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 22:51
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Benyslaw » ndz lut 11, 2007 23:19

troche duzo jak na taki silniczek :blush: jestem w szoku :|ale w sumie nieznany jest czasem apetyt naszych aut ...:(



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » ndz lut 11, 2007 23:32

fix123 pisze:czy możliwe jest aby na 5 litrach zrobić 30 km golfikiem o pojemności 1.3??jest to wielowtrysk proszę o wasze opinie....
cos jest nie tak ;)

około 16,5 l na 100 km ? :bigok: zacznij szukac problemu ;)


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Benyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 22:51
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Benyslaw » pn lut 12, 2007 00:07

moj Golfik 1,8 Gaziku potrafi łyknąc bez problemu koło 11-12 po miescie ....:)ale to normlane on tak od zawsze miał



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 12, 2007 00:26

padniety czujnik temperatury - wtrysk dawkuje wtedy ciagle tyle co na zimno (czyli za duzo), niedogrzany silnik (padniety termostat) - j.w., padnieta sonda lambda - wtrysk i komp w trybie awaryjnym, zjechane sprzeglo ... itp itd


TDPower

Awatar użytkownika
kamil II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 08, 2007 13:41
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: kamil II » pn lut 12, 2007 03:58

Zmierz rezystancje czujnika tmp kolor niebieski na zimnym wynik żędu kilo Ohm ok 2kOhm a na ciepłym temp silnika ok 90...wynik żędu 200-300 Ohm. Wraz ze wzrostem tmp rezystancja maleje
Bardzo prawdopodobne może być uszkodzenie sondy lambda
Pozdrawiam :bigok:



fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » pn lut 12, 2007 09:04

ale jak było cieplo palił normlanie...bez problmu te 8-9



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn lut 12, 2007 11:48

Sprawdz takjak koledzy pisza czujnik, termostat tj jak długo Cisie nagrzewa i czy trzymie 90 stopni (wskazówka powinna byc prawie w pionie) no i sonda lmbda mize fiksować ale to by wystapiły takze peorblemy z nierówna praca silnika (nie zawsze). Jaki długie odcinki pokonujesz ??

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kamil II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 08, 2007 13:41
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: kamil II » pn lut 12, 2007 12:36

Atomic10 pisze:Jaki długie odcinki pokonujesz ??
Bardzo dobre pytania tu ssanie jest automat
Ale ten przepał troche duzy jak na 1.3



fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » pn lut 12, 2007 14:59

odcinnki róznie pokonuje
3 km 10... bedziej takie po mieście i co może to byc słuszlem zeby wtyczke od ssania wyłaczyc...



Awatar użytkownika
kamil II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 08, 2007 13:41
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: kamil II » pn lut 12, 2007 19:52

Sprawdzałeś czujnik tak jak opisałem?



fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » pn lut 12, 2007 20:08

jutro sprwdze ale jeszcze słyszłem że jak wąż który dochodzi do chłodnicy jest goracy tzn ze termostat jest popsuty czy to prawda...jaki płyn trzeba walc potem i gdzie jest termostat gdzie go znajde??



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn lut 12, 2007 20:58

termostat moze byc walniety to albo sie nie towiera czyli cały czas mały obieg wody wtedy silnik sie gotuje lub jest cały czas otwarty badz otwiera sie za wczesnie wtedy płyn jeszcze nie zagrzany w małym obiegu trafia do duzego. Powoduje to iz silnik słbo sie narzewa bardzo powoli. jazda z niedogrzanym silnikiem powoduje jego silniejsze zuzycia oraz wiekszy apetyt na paliwo.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » pn lut 12, 2007 23:28

Atomic10 pisze:termostat moze byc walniety to albo sie nie towiera czyli cały czas mały obieg wody wtedy silnik sie gotuje lub jest cały czas otwarty badz otwiera sie za wczesnie wtedy płyn jeszcze nie zagrzany w małym obiegu trafia do duzego. Powoduje to iz silnik słbo sie narzewa bardzo powoli. jazda z niedogrzanym silnikiem powoduje jego silniejsze zuzycia oraz wiekszy apetyt na paliwo.

Pozdrawiam
no dobrze tzn ze ten objaw co napisałme ze wąż jest goracy można sugerowac ze to termostat czy koncznie trzeb go rozebrac?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 342 gości