wysokie obroty na biegu jalowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
shootm4n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lip 21, 2006 23:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

wysokie obroty na biegu jalowym

Post autor: shootm4n » ndz lut 11, 2007 16:35

witam mam takie pytanie jakie moga byc przyczyny wysokich obrotow na wolnych obrotach mam okolo 2500 obr i nie bardzo tak jezdzic bo to wq.... z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam


BUmtarara terefere

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lut 11, 2007 16:57

regulator biegu jałowego tzw silniczek krokowy ale tak na przyszloc to szukanie nie boli, ten temat poajwia sie kilka razy w tygodniu



Awatar użytkownika
shootm4n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lip 21, 2006 23:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: shootm4n » ndz lut 11, 2007 17:04

soryy ale szukajka mi niedzialala:/


BUmtarara terefere

Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » ndz lut 11, 2007 17:14

Niekoniecznie musi to być silniczek krokowy. Może to być również uszkodzony przepływomierz. A widze że masz ten sam silnik co ja i ja u siebie tak miałem i była to przepływka.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lut 11, 2007 17:24

Sly108, oczywiscie moze to byc 150 innych rzeczy ale podalem to co leci w 95% golfów mk2 w tym wieku, od tego sie zaczyna



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lut 11, 2007 18:53

sas_gti pisze:Sly108, oczywiscie moze to byc 150 innych rzeczy ale podalem to co leci w 95% golfów mk2 w tym wieku, od tego sie zaczyna
a najczęściej tak się dzieje z krokowcami jak autka zaczynają jeździć na gazie :bigok:
i później już niezależnie czy jeździmy na gazie czy na benzynce krokowiec wtedy do wymiany


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz lut 11, 2007 18:58

a u mnie byla to wina zle utawionego zaplonu



Awatar użytkownika
kwas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 16, 2006 21:21
Lokalizacja: K-K

Post autor: kwas » ndz lut 11, 2007 19:20

Hej!
Ja stawiam na przepływomierz powietrza, ale sprawdź jeszcze czy nie zasysa Ci gdzieś lewego powietrza! Ja u siebie miałem dziurę w wężu powierza i objawy miałem te same. :helm:



Awatar użytkownika
shootm4n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lip 21, 2006 23:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: shootm4n » pt lut 16, 2007 20:03

wydaje mi sie ze to krokowiec bo wczesniej po przekreceniu stacyjki slyszalem krokowca i jak dotknolem to cos czulem teraz musze przylozyc ucho zeby uslyszec a jak dokne to nic nie czuje niestety niemam kaj sprawdzic nieznam nikogo z golfem z okolicy:( na mechanika mnie nie stac musze sam dojsc:/ co mu jest:/


BUmtarara terefere

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob lut 17, 2007 20:02

a sprawdzałeś "lewe" powietrze ? guma pod wtryskiem (jeśli masz) albo odprowadzenie powietrza do serwa - sprawdz czy przy zapalonym silnku nie słyszysz gdzieś świstu powietrza z okolic kolektora dolotowego...


TDPower

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 17, 2007 20:38

shootm4n pisze: a jak dokne to nic nie czuje niestety niemam kaj sprawdzic
nic prostszego. Wyciąg go, na ciepłym silniku, obie dziury po nim zatkaj i zapal auto. Jak będzie miało tendencję do bardzo niskich obrotów, tak 300-500 to on jest winien, jak dalej będą wysokie to nie on. Zresztą zepsuty regulator rzadko się zawiesza w pozycji otwartej, zwykle reaguje z opóźnieniem i auto raz przygasa, gaśnie na wolnych, a raz chodzi dobrze. Zresztą wystarczy też wtyczkę z niego wyjąć, jak trochę obroty się zmniejszą to jest dobry, albo prawie dobry.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob lut 17, 2007 21:19

Witam
myślę że jest potrzebny reset kompa;
w tym celu należy (po jeżdzie)
odłączyć klemę (+dodatnią)od akumulatora aż do wystygnięcia płynu chłodzącego w
silniku
następnie PRZED PODŁĄCZENIEM akumulatora PRZEKRĘĆ KLUCZYKIEM w pozycję
"zapłon" ze dwa razy,PAMIĘTAJĄC żeby nie były włączone żadne urządzenia elektryczne
typu radio itp.
następnie zapiąć (klemę+)na akumulator,i uruchomić auto i zostawić niech silnik popracuje
na wolnych obrotach aż do uruchomienia się wentylatorów.
następnie sobie SPOKOJNIE pojeździj nie gazuj,nie szalej tak około 5 km
Jeśli nic nie było grzebane przy silniku to powinno być okey :pub: :bajer:
pozdrawiam Przemek


...

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lut 18, 2007 22:01

kwas pisze:Ja stawiam na przepływomierz powietrza,
raczej nie
kwas pisze:ale sprawdź jeszcze czy nie zasysa Ci gdzieś lewego powietrza! Ja u siebie miałem dziurę w wężu powierza i objawy miałem te same. :helm:
to prędzej

[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 21:03 ]
promo211 pisze:myślę że jest potrzebny reset kompa;
w tym celu należy (po jeżdzie)
odłączyć klemę (+dodatnią)od akumulatora aż do wystygnięcia płynu chłodzącego w
silniku
sorry a sam sobie tak zresetuj

[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 21:04 ]
shootm4n pisze:wydaje mi sie ze to krokowiec
i jak sprawdziłeś tego krokowca tak jak PawełMarek napisał ?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
shootm4n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lip 21, 2006 23:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: shootm4n » pn lut 19, 2007 09:34

po zdieciu wtyczki samochod zchodzi z obrotow i gasnie sprawdzalem weze i nie lapie nigdzie lewego powietrza


BUmtarara terefere

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości