Czy 40/40 podejdzie do seryjnych amor??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VWRoman

Czy 40/40 podejdzie do seryjnych amor??

Post autor: VWRoman » wt mar 01, 2005 20:09

Wlasnie przymierzam sie do obnizenia mk2! I moge kupic albo nowe sprezyny 40/40 ewentualnie (60/60) tylko nie wiem czy podpasuja do seryjnych amortyzatorow i czy obniza samochod?? Albo moge kupic amortyzatory ze sprezynami tylko ze uzywki, bo nowe za drogie troche!No i tu jest problem!Wolalbym nowe sprezynki kupic,niz uzywki ale jak to bedzie z amorkami.......??bo nigdy nie wiesz w 100% w jakim uzywki sa stanie.....
Moze jakas rada????



VWRoman

Post autor: VWRoman » wt mar 01, 2005 20:12

Dodam ze planuje autkiem jezdzic na zachodzie dlatego decyduje sie na obnizenie!!takze co polecacie zrobic............
Dzieki za wszelkie porady i sugestie!!



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt mar 01, 2005 20:47

To kupuj spręzynę -40 i krótrzy amor !!!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt mar 01, 2005 20:59

- 40 pasują do seryjnych amortyzatorów



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » śr mar 02, 2005 00:21

gdzies wyczytalem ze maksymalne obnizenie do seryjnych amorow to -50/-50 a ponizej tego to juz kaskaderka na seryjnym.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr mar 02, 2005 19:59

A jesli się obnizy -40 to nie tzreba ustawiac zbieżności???

Przy jakim obniżeniu trzeba??


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr mar 02, 2005 20:06

Michael G60 pisze:A jesli się obnizy -40 to nie tzreba ustawiac zbieżności???

Przy jakim obniżeniu trzeba??
zawsze jak sciagasz sprężyny z przodu trzeba ustawić zbieżność



Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » czw mar 03, 2005 00:16

ku_bi pisze:
Michael G60 pisze:A jesli się obnizy -40 to nie tzreba ustawiac zbieżności???

Przy jakim obniżeniu trzeba??
zawsze jak sciagasz sprężyny z przodu trzeba ustawić zbieżność
oo otym to nie wiedziałem :/ a wiecie moze jakie ja mam spręzyny ile obnizają ?? :D:D bo znam tylko kolor a jest czerwony wujo mi takie przywiuzł jusz wymontowane moze jakieś numery na nich są ?? jak to sprawdzić ile odbniząją ??


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 03, 2005 00:46

spręzyny są zazwyczaj opisane, podaj co na nich pisze



Awatar użytkownika
kkkubek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: pn paź 04, 2004 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kkkubek » czw mar 03, 2005 02:46

jak chcesz po zachodzie smigac to nie 40/40 tylko maks jak sie da :hmm: ale wtedy juz z amorkami :chytry:



romero6

Post autor: romero6 » czw mar 03, 2005 04:32

TYQS pisze:
ku_bi pisze:
Michael G60 pisze:A jesli się obnizy -40 to nie tzreba ustawiac zbieżności???

Przy jakim obniżeniu trzeba??
zawsze jak sciagasz sprężyny z przodu trzeba ustawić zbieżność

jestem bardzo ciekaw dlaczego przy kazdym sciagnieciu sprezyn
trzeba ustawiac zbieznosc???
jak dla mnie to nie ma sensu
ale moze ktos mi to wytlumaczy:po co i dlaczego :chytry:



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw mar 03, 2005 06:47

nie bede Ci tego tłumaczu=ył - jedz do mechaniora spytać się dlaczego to chyba logiczne



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 03, 2005 10:41

kkkubek pisze:jak chcesz po zachodzie smigac to nie 40/40 tylko maks jak sie da :hmm: ale wtedy juz z amorkami :chytry:
Dokładnie -40 to mało,, zapodaj gwinta :grin:
A tak poważnie -40 do seryjnych amorów podejdzie,ale nie rozumie jak bedziesz śmigał po zachodzie to napewno tam kupisz zawieszke taniej niz u nas a możesz trafić na naprawde zadbanego gwinta, i wtedy glebisz sobie jak ci sie tylko podoba. :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

pejo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn sty 17, 2005 22:49
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: pejo » czw mar 03, 2005 16:57

gdzie idzie dostac te krotsze amory?sa to jakies firmowki czy przerabiane?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości