Strona 1 z 1

Wycie w tylnym zawieszeniu i ściachana felga help&#8230

: pt lut 09, 2007 22:13
autor: kaktus9
Witam.
Mam problem z tylnym zawieszeniem, a mianowicie wydaje mi się że LEWE tylne koło wystaje troszkę bardziej do zewnątrz niż prawe (patrząc pod kontem z boku), (bo patrząc z tyłu wydaje się jakby górna część PRAWEGO koła była delikatnie pod kontem do wewnątrz).

1:Problem polega na tym że gdy jadę w 5 osób i są jakieś większe wyboje to tylna LEWA opona bądź FELGA obcierała o bok pojazdu (nie od strony amortyzatora tylko od zewnętrznej strony felgi która wydaje się troszkę taka ściachana na brzegach obręczy). Problem numer

2: to wycie przy przyspieszaniu dochodzące z tyłu pojazdy pomiędzy 1700-2100 obrotów. Dodam że jest to AAZ 1.9GTD. Proszę o radę czy mam wymienić tylną belkę bo krzywa czy czop piasty a może piastę albo łożysko w tylnej osi.
A i jeszcze jedno geometria zawieszenia była ustawiana.

: pt lut 09, 2007 22:17
autor: dziejo
czy słyszysz metaliczny stuk gdy jedziesz po nie równościach ????? jesli tuleje sa wybite może byc problem ze współosiowoscią trakcji kół może nosić auto na zakrętach
kaktus9 pisze:1700-2100
może to być łozysko
jesli nie miałeś na sliskiej nawierzchni kontaktu z krawężnikiem to przyczyna może leżeć w łozysku

: pt lut 09, 2007 22:17
autor: Grzesiekk1982
kaktus9, sprawdź czy nie był przekoszony, bo do krzywej podłogi co byś nei zamocował, to i tak będzie kiepa...
Pozdrawiam.
Obrazek

: pt lut 09, 2007 22:46
autor: kaktus9
dziejo pisze:czy słyszysz metaliczny stuk gdy jedziesz po nie równościach ????? jesli tuleje sa wybite może byc problem ze współosiowoscią trakcji kół może nosić auto na zakrętach
kaktus9 pisze:1700-2100
może to być łozysko
jesli nie miałeś na sliskiej nawierzchni kontaktu z krawężnikiem to przyczyna może leżeć w łozysku
Żadnego metalicznego stuku nie słyszę na nierównościach, jest tak jak wcześniej napisałem.

A co do wożenia na zakrętach to jak jadę po łuku i jest jakiś wybój czy nierówna droga to czuję jak by mi delikatnie ZADA :ass: przesuwało.