Strona 1 z 2
Tak jakby zwarcie
: czw lut 08, 2007 00:15
autor: david_mis
Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....
: czw lut 08, 2007 01:13
autor: Adamtd
david_mis, to nie zwarcie - rzecz jest poważniejsza, czyli zbyt niskie ciśnienie oleju. Faktycznie na poczatek sprawdzić stan oleju trzeba
Re: Tak jakby zwarcie
: czw lut 08, 2007 01:13
autor: RobertP
david_mis pisze:Ostatnio w moim golfie zaobserwowalem dziwną rzecz. Mianowicie jak biore jakis zakret z wieksza predkoscia to zapala mi sie kontrolka oleju i cos przy liczniku tak dziwnie warczy jak by zwarce sie robilo. Robi się tak gdy biore ostro i szybko jakis zakret....
możliwe że masz mało oleju, albo i filtr oleju do kitu oraz czujnik oleju także do bani ..
to tak na początek sprawdź stan oleju, jak jest to napisz że jest OK, będziemy dumać dalej
bo jest jeszcze kilka powodów
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
: czw lut 08, 2007 03:53
autor: bodzio_j
david_mis, niski stan oleju to najbardziej prawdopodobna przyczyna. Spróbuj też czy przy gwałtownym hamowaniu nie dzieje się tak samo.
: czw lut 08, 2007 04:49
autor: Robs
100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
: czw lut 08, 2007 11:09
autor: gregoreq
Robs pisze:100% ciśnienie oleju (może być brak oleju), na dodatek czujnik masz pewnie dobry, sprawdź jeszcze czy to samo dzieje się na zagrzanym silniku na wysokim biegu a na stosunkowo niskich obrotach.
Ja miałem to samo i musiałem zmienić czujnik z 1.4bara na 1.2bara (czujniki są z przedziałami) po zmianie czujnika problem zniknoł (już drugi rok tak jeżdżę)
Czujnik 1.4 to ten który znajduje się w głowicy czy w podstawie filtra ? Który czujnik odpowiada za brzeczyk w liczniku a który za mruganie diody ?
: czw lut 08, 2007 11:50
autor: david_mis
Olej mam w normie. Przy hamowaniusie to nie dzieje. Tylko przy gwałtownym szybkim skręcie.
: czw lut 08, 2007 11:53
autor: RobertP
david_mis pisze:Olej mam w normie. Przy hamowaniusie to nie dzieje. Tylko przy gwałtownym szybkim skręcie.
no to zacznij od najtańszych rzeczy i to co możesz zrobić na początek samemu
kup bardzo dobrej firmy filtr oleju, zalej go nowym olejem i dobrze wkręć
później jak nie pomoże to pozostaje wymienić czujnik
następnie zmierzyć ciśnienia w cylindrach i sprawdzić pompę oleju,
możliwe też, że pompa zaczyna siadać
: czw lut 08, 2007 11:56
autor: david_mis
Filtr mam Filtrona wymienialem go raptem 3 miesiace temu razem z olejem:/
: czw lut 08, 2007 12:05
autor: RobertP
david_mis pisze:Filtr mam Filtrona wymienialem go raptem 3 miesiace
kurcze to kiepsko, wszyscy uciekają od filtrona
wielu osób z forum miało problem właśnie z Filtronem
zmień go na możliwie najlepszy
: czw lut 08, 2007 12:09
autor: De'D
Mann ... i żadnych problemów... od 2 lat "Mann"
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: sob lut 24, 2007 21:22
autor: david_mis
słuchajcie nie mialem jeszcze okazji zmieic filtra, ale coraz czescie mi się to zdaza tylko na zakretach, ale teraz juz przy mniejszch predkosciach:( co sprawdzac??
: sob lut 24, 2007 21:45
autor: mtworus
prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
: ndz lut 25, 2007 01:45
autor: RobertP
mtworus pisze:prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
tylko bez przesady ...
a może ma sprawdzić czy ospóścić olej sprawdzić jego rezystancję a tym samym
czy olej nie ma przebicia do masy heheheh....