[MK2 1.3 MH] Gdzie znajduje się rozrusznik w silniku 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

[MK2 1.3 MH] Gdzie znajduje się rozrusznik w silniku 1.3

Post autor: Robs » śr lut 07, 2007 21:16

Witam
Jak w temacie. Wszyscy piszą o sposobie rozwiązania problemu ale nikt nie wspomina gdzie zacząć szukać rozrusznika. Mam nawe ogólne foto jak to coś wygląda ale nie potrafię tego tak po prostu się dopatrzyć tak jak np. alternator.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lut 07, 2007 21:20

gdzie rozrusznik i alternator hmmm moze na dole silnika,rozrusznik kolo skrzyni biegow a alternator to takie cos hmm masz tam pasek ktory obraca kulkiem od alternatora.czyli tam gdzie pasek tam alternator



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lut 07, 2007 21:20

Robs, jak otworzysz maskę to z tyłu silnika,musisz sie nachylić,powinieneś go dojrzeć,ja juz wykęcałem go bo wymieniałem bendix koledze z grupy dojście do 2 śrub jest od spodu , z kolei do górnej to tragedia



Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » śr lut 07, 2007 21:27

Dzięki. Sprawdzałem teraz wieczorem w sposób: "po nitce do kłębka" :) złapałem kbel od akumulatora i macałem dokąd idzie a wiadomo że do rozrusznika ale niechciało mi się wierzyć że można go umieścić w tak "ciulatym" miejscu stąd pytanie - czy będę potrzebował kanału do dolnych śrób? chyba nie.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lut 07, 2007 21:29

Robs, będziesz niestety potrzebwał,klucze nr 13 i 17 lub 19 nie pamiętam już bo jedna śruba jest od spodu przykrecona do takiej łapy,klucze nasadowe lepiej mieć i oczkowe



Kamilos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lut 03, 2007 21:14
Lokalizacja: Trzebiel/Czaple

Post autor: Kamilos » sob lut 10, 2007 20:32

jeśli chodzi o rozrusznik w silniku 1.3 to masz go z tułu silnika dokładnie pod kolektorem ssącym,ja u siebie(silnik 1.3hk)odkręcałem z góry grzechotką i kluczem łamanym 13mm


kamilos

Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » sob lut 10, 2007 22:17

Na szczęście wystarczyła fajka 13'tka i zwykły do przytrzymania nakrętki ale musiałem jeszcze odkręcić jakieś wzmocnienie/wspornik kolektora bo nie szło wyjąć.
Pod tym adresem info jak sobie poradziłem i efekty uboczne (?)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=85962



piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » wt kwie 24, 2007 22:20

A czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie kable idą do tego rozrusznika i gdzie ich szukać?



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt kwie 24, 2007 22:25

idze jeden gruby kabel od akumlatora i jeden cienki od sterowania cewka


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

piter_golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:15
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: piter_golf » wt kwie 24, 2007 22:34

A nie powinien być jeden podłączony po przekręceniu kluczuka że sie włącza?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości