Problemy z prądem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problemy z prądem

Post autor: paja » wt lut 06, 2007 18:01

Rozładowuje mi aku. Sprawdziałem sobie co mi pobiera tyle prądu i okazało się że na tym niebieskim kabelku non stop jest natężenia 3.2A Czy to padł mi regulator napięcia, jeśli tak to czy taki będzie pasował do mojego auta mk2 1.8 EV

http://moto.allegro.pl/item164026130_re ... a_vag.html

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lut 06, 2007 18:59

Może schemat coś pomoże? http://www.autotech.friko.pl/alter.htm
Ten niebieski kabelek leci do zegarów, czyli do kontrolki ładowania? A co się stanie, jak odłączysz ten niebieski, a pomiędzy tę śrubkę a masę samochodu podłączysz żaróweczkę? Czy coś się zmieni, jak wyciągniesz regulator napięcia?

[ Dodano: Wto Lut 06, 2007 18:03 ]
Albo jak podłączysz miedzy niebieski kabelek a masę żaróweczkę przy wyłączonym zapłonie?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt lut 06, 2007 19:07

paja, pasowac powinien. Sprawdzales jakie jest napiecie ladowania przy roznych obratach ?



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt lut 06, 2007 19:09

No z tego co patrzyłem to ten niebieski kabelek kończy się przy akumulatorze. Z tego co zauwazyłem to chyba to

Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 06, 2007 19:40

niemożliwe żeby Ci szedł kabel niebieski od alternatora styk plus D do akumulatora, bo on na pewno musi iśc do kontrolki ładowania



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt lut 06, 2007 19:44

no dobra, czyli co mi się posypało, bo dodam że po odłączeniu tej wtyczki, aku trzyma prąd. A wyciągnięcie wszystkich bezpieczników nic nie zminia, i przy wciśnietej wtyczce, a wyciągniętych wszystkich bezpiecznikach, dalej jest 3.3A na aku


Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lut 06, 2007 20:02

I to tak było, czy ktoś ci coś majstrował przy tym?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 06, 2007 20:02

to masz do wyboru , albo w zegarze masz coś nie tak sprawdz stabilizator plus 9 V, zła masa samego alternatoro lub kijowa masa całego silnika do karoserii albo po prostu regler

[ Dodano: 06 Lut 2007 19:05 ]
jeszcze moze byc uszkodzona dioda w mostku prostowniczym i masz przejście , akumulator , stojan, mostek i do reglera prąd zwrotny



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » wt lut 06, 2007 20:09

stonefree pisze:I to tak było, czy ktoś ci coś majstrował przy tym?
Szczerze mówiąc to niestety nie rozumiem co masz na mysli
to masz do wyboru , albo w zegarze masz coś nie tak sprawdz stabilizator plus 9 V, zła masa samego alternatoro lub kijowa masa całego silnika do karoserii albo po prostu regler
Nie wiem jak z masą, ale stało się to dziwnie nagle, a co do sprawdzenia to niestety nie mam pojęcia o czym piszesz, średnio się znam na elektryce :(


Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 06, 2007 20:19

no to na początek wymień regler , tylko jak masz uszkodzoną diode to nowy regler nie pochodzi długo



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lut 06, 2007 20:19

paja pisze:No z tego co patrzyłem to ten niebieski kabelek kończy się przy akumulatorze
napisałeś, więc się pytam, czy tak było.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt lut 06, 2007 20:23

i jeszcze jedna rada jak sie nie bardzo orientujesz w elektryce samochodowej to jedz do jakiegos elektryka bo w samochodzie potrafi płatac paskudne psikusy



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lut 08, 2007 19:03

A tak w ogóle to kontrolka od ładowania aku na licznikach dobrze ci świeci ? tzn. jak przekręcisz zapłon, to świeci, jak odpalisz, to zgaśnie?
Czy mógłbyś napisać, jak dokładnie mierzyłeś ten prąd na tym kabelku? (co odłączałeś, czy w ogóle coś odłączałeś, jak podłączyłeś miernik).
Ogólnie ten kabelek steruje lampką od sygnalizacji (nie)ładowania akumulatora. Możesz go śmiało odłączyć i wszystko powinno dobrze działać, oprócz tej lampki. Dziwne jest to, że występuje tam prad 3,2A - przy zgaszonym silniku nic nie powinno tam być.

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 01:14 ]
Tzn. Jak odłączysz ten niebieski kabelek, to alternator nie będzie ładował i kontrolka nie będzie świeciła - silnik będzie zasilany z akumulatora.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości