Jetta II r85 1,8 GX wtrysk chechaniczny
: wt lut 06, 2007 14:42
Witam wszystkich
Mam problem z moim VW od mniej więcej roku zaczęło się niewinnie ot spadły nagle obroty silnika poniżej 400 obrotów na światłach po godzinnej jeździe i zgasł. tak kilka razy w ciągu miesiąca później przestało to być tak drastyczne i tylko miał nie regularne obroty (tylko tyle wyczuwałem) teraz na dzień dzisiejszy mam wymienione obie pompy paliwa wyregulowany rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Silnik ma więcej mocy chodzi ciszej ale to cuś czyli szarpnięcia albo zadławienia się nie mogę zlokalizować. Czasami bywa tak że chcę ruszyć to poszarpie i ruszy innym razem chodzi jak marzenie i nic mu nie jest a czasami szarpie nawet 30 minut. Ręce mi już opadają mam ochotę silnik na złom oddać i kupić inny ( już bym go dawno miał gdybym tego nie naprawiał) Jeszcze jedna ważna sprawa jak silnik jest zupełnie zimny to z reguły chodzi idealnie w proporcji 90 uruchomień ok do 10 już z szarpnięciami
Napiszcie co wiecie na ten temat może w końcu ktoś znajdzie usterkę.
Gal
Mam problem z moim VW od mniej więcej roku zaczęło się niewinnie ot spadły nagle obroty silnika poniżej 400 obrotów na światłach po godzinnej jeździe i zgasł. tak kilka razy w ciągu miesiąca później przestało to być tak drastyczne i tylko miał nie regularne obroty (tylko tyle wyczuwałem) teraz na dzień dzisiejszy mam wymienione obie pompy paliwa wyregulowany rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Silnik ma więcej mocy chodzi ciszej ale to cuś czyli szarpnięcia albo zadławienia się nie mogę zlokalizować. Czasami bywa tak że chcę ruszyć to poszarpie i ruszy innym razem chodzi jak marzenie i nic mu nie jest a czasami szarpie nawet 30 minut. Ręce mi już opadają mam ochotę silnik na złom oddać i kupić inny ( już bym go dawno miał gdybym tego nie naprawiał) Jeszcze jedna ważna sprawa jak silnik jest zupełnie zimny to z reguły chodzi idealnie w proporcji 90 uruchomień ok do 10 już z szarpnięciami
Napiszcie co wiecie na ten temat może w końcu ktoś znajdzie usterkę.
Gal