Zgrzyta podczas uruchamiania silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Zgrzyta podczas uruchamiania silnika

Post autor: Radexxx » pn lut 05, 2007 20:47

Witam wszystkich

Mam taki problem, od kilku miesięcy czasami podczas uruchamiania silnika słychać było zgrzyt , głównie gdy silnik był zimny. Ostatnio coraz częściej to się zdarzało, na dodatek miałem wrażenie, że rozrusznik ciężko kręci... pare razy nawet przestał się obracać i było słychać takie ciche "świszczenie" :D . Szukałem na forum odpowiedzi na moje pytanie i większość odpowiedzi wskazuje na to, że to bendiks siada albo tuleje są do wymiany. Nie jestem mechanikiem i mam małe doświadczenie w tych sprawach, dzisiaj tylko wykręciłem rozrusznik, rozebrałem go i stwierdziłem, że... nic niepokojącego nie widze :hmm: . A więc czy mój problem to bendiks czy może coś innego??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn lut 05, 2007 20:58

Radexxx pisze:to bendiks
tak a na dodatek wymiana tulei na rozruszniku szczotki równiez



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 05, 2007 21:08

dziejo pisze:ak a na dodatek wymiana tulei na rozruszniku szczotki równiez
własnie, wymienić co potrzeba i mieć spokój. Tulejki sa tanie, tylko bendix coś tam kosztuje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 05, 2007 21:08

czy oska wirnika moze miec luzy na boki?