Strona 1 z 1

[mk2] wymiana sanki i wahacz

: pn lut 05, 2007 13:51
autor: narki
witam
po spotkaniu z kraweznikiem mam do wymiany sanki i wahacz. ktos moze powiedziec czy warto samemu sie w to bawic czy moze lepiej oddac w rece specjalisty?? jaki moze byc koszt i czas wymiany?? dzieki za info
pozdrawiam

: pn lut 05, 2007 19:00
autor: greg
musisz powiesić silnik lub go na czymś posadzić, odkręcić wahacze, a od wahaczy zwrotnice, od zwrotnic raczej trza będzie odkręcić końcówki drążków bo z sankami wyskoczy maglownica. Teraz tak - podwieszasz silnik - odkręcasz poduszki - silnik idzie w górę - nie duzo ale jednak. Odpinasz zwrotnice od wahaczy, a wcześniej drążki kierownicze od zwrotnic. Zwrotnice tylko mają być zdjete ze sworzni wahaczy. Teraz odpinasz drążek idący od kiery do maglownicy. Jak masz stabilizator odpinasz stabilizator. Odkrecasz sanki - wyjeżdzasz na bok - odpinasz wahacz (ten dobry) przykręcasz go do nowych sanek, przekładasz przekłądnię kierowniczą. Wracasz spootem do auta i podpinasz wszytsko. Ustawiasz geometrię> Jak nie masz kanału + narzędzi + pomocnej ręki - to daj człowiekowi zarobić

: śr lut 07, 2007 13:11
autor: narki
dzieki
chyba tak zrobie:)
pozdro

: czw sty 01, 2009 16:48
autor: wasiak
lekki odkop

mogl by ktos uscislic co i w jakij kolejnosci sie odkreca co y nic nie popsuc
bo mam saneczki polamane do wymiany

: czw sty 01, 2009 18:51
autor: Gangst3R
A nie łatwiej jest maglownice zostawić, tylko odkręcić dwie opaski, na których jest przymocowana do sanek? Odchodzi robota z wybijaniem drążków i odkręcaniem krzyżaka. Nie wspomne już o przewodach, jeśli maglownica jest ze wspomaganiem.
wasiak, wyżej masz opisane w jakiej kolejności to robić.

: czw sty 01, 2009 19:28
autor: wasiak
wlasnie chcialem zeby ktos to potwierdzil zapzeczyl czy ogolnie cos dopisal

glownie chodzi mi o ten fragment
odkręcić wahacze, a od wahaczy zwrotnice, od zwrotnic raczej trza będzie odkręcić końcówki drążków bo z sankami wyskoczy maglownica.

mam cale wahacze wymontowac??
ja zostawiam te co sa teraz wiec czy musze je wogole od zwrotnic demotnowac czy tylko od strony sanek odkrecic
da sie saneczki wtedy wyjac??

: czw sty 01, 2009 19:56
autor: Gangst3R
Ale chyba lepiej odkręcić wahacz od zwrotnicy (1 śruba) niż od sanek (2 śruby). A poza tym jak nie ściągniesz wahaczy to będą wadzić przy wyciąganiu sanek.
Wahaczy od sanek nie musisz odpinać. Odkręć i wybij tylko swożnie ze zwrotnic.