witam
wiem ze temat byl walkowany wielokrotnie, ale ja mam tylko jedno zyczenie - jezeli ktos to mial do czynienia z wtryskiem tego silnika to prosze o odpowiedz w kilku punktach: co odpowiada w tym silniku (1,3wielopunkt NZ) za wolne obroty, to sobie sprawdze.
wymienialem 2 tyg temu czujnik temperatury i podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu.
objawy sa takie ze w tepmeratrze otoczenia ponizej 10 stopni silnik gasnie na wolnych obrotach (obroty spadaja prawie do zera i klops)
1,3mpi NZ gasnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
djb, -wybacz, że to nie rada lecz pytanie:jak (skąd,gdzie) nabyłeś podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu do tego silnika o którym piszesz, że niedawno wymieniłeś? Ja też muszę koniecznie wymienić, a nie wiem jak go zdobyć.
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2005 15:14 przez janot, łącznie zmieniany 1 raz.
djb, -P.S. gdy byłem u mechanika na diagnozowaniu, to pokazał mi 2 elementy regulacyjne wolnych obrotów na benzynie: 1)na przepływomierzu pod niebieską plastikową zaślepką śruba na klucz imbusowy, 2)śruba(zwykły śrubokręt ?) z prawej strony obudowy przepustnicy-pierwsza ustala ilość powietrza, druga skład mieszanki.Kręć bardzo wolno i spokojnie wyczekuj reakcji silnika przez dłuższą chwilę.
chyba poczekam az sie cieplej zrobi i wtedy najwyzej bede cos robiljanot pisze:djb, -P.S. gdy byłem u mechanika na diagnozowaniu, to pokazał mi 2 elementy regulacyjne wolnych obrotów na benzynie: 1)na przepływomierzu pod niebieską plastikową zaślepką śruba na klucz imbusowy, 2)śruba(zwykły śrubokręt ?) z prawej strony obudowy przepustnicy-pierwsza ustala ilość powietrza, druga skład mieszanki.Kręć bardzo wolno i spokojnie wyczekuj reakcji silnika przez dłuższą chwilę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości