1,3mpi NZ gasnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1,3mpi NZ gasnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu

Post autor: djb » pn lut 28, 2005 17:51

witam

wiem ze temat byl walkowany wielokrotnie, ale ja mam tylko jedno zyczenie - jezeli ktos to mial do czynienia z wtryskiem tego silnika to prosze o odpowiedz w kilku punktach: co odpowiada w tym silniku (1,3wielopunkt NZ) za wolne obroty, to sobie sprawdze.

wymienialem 2 tyg temu czujnik temperatury i podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu.

objawy sa takie ze w tepmeratrze otoczenia ponizej 10 stopni silnik gasnie na wolnych obrotach (obroty spadaja prawie do zera i klops)



janot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 01, 2005 20:42
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: janot » pt mar 04, 2005 15:03

djb, -wybacz, że to nie rada lecz pytanie:jak (skąd,gdzie) nabyłeś podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu do tego silnika o którym piszesz, że niedawno wymieniłeś? Ja też muszę koniecznie wymienić, a nie wiem jak go zdobyć.
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2005 15:14 przez janot, łącznie zmieniany 1 raz.



janot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 01, 2005 20:42
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: janot » pt mar 04, 2005 15:12

djb, -P.S. gdy byłem u mechanika na diagnozowaniu, to pokazał mi 2 elementy regulacyjne wolnych obrotów na benzynie: 1)na przepływomierzu pod niebieską plastikową zaślepką śruba na klucz imbusowy, 2)śruba(zwykły śrubokręt ?) z prawej strony obudowy przepustnicy-pierwsza ustala ilość powietrza, druga skład mieszanki.Kręć bardzo wolno i spokojnie wyczekuj reakcji silnika przez dłuższą chwilę.



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » pt mar 04, 2005 16:50

janot pisze:djb, -wybacz, że to nie rada lecz pytanie:jak (skąd,gdzie) nabyłeś podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu do tego silnika o którym piszesz, że niedawno wymieniłeś? Ja też muszę koniecznie wymienić, a nie wiem jak go zdobyć.
w intercarsie kupilem



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » pt mar 04, 2005 17:01

janot pisze:djb, -P.S. gdy byłem u mechanika na diagnozowaniu, to pokazał mi 2 elementy regulacyjne wolnych obrotów na benzynie: 1)na przepływomierzu pod niebieską plastikową zaślepką śruba na klucz imbusowy, 2)śruba(zwykły śrubokręt ?) z prawej strony obudowy przepustnicy-pierwsza ustala ilość powietrza, druga skład mieszanki.Kręć bardzo wolno i spokojnie wyczekuj reakcji silnika przez dłuższą chwilę.
chyba poczekam az sie cieplej zrobi i wtedy najwyzej bede cos robil
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » ndz mar 06, 2005 21:36

ja niedawno kupowalem koszt ok 75 zl bosch



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości