centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

centralny zamek

Post autor: zaba84 » ndz lut 04, 2007 13:47

witam, mam taka sprawe, chodzi o to ze nie wiem czemu ale centralny zamek dziala mi tylko na dzwiacg od strony pasazera, jak zamkne drzwi to wszytsko sie zamyka i drzwi strony kierowcy i kapa bagaznika natomiasta od stony kierowcy nie dziala, jak zamkne to zamkna sie tylko te drzwi a reszta otwarta... jak to naprawic?

a i tak na marginesie jak naprawic wkladke tylego zamka bo kluczyk wchodzi mi tylko do polowy i dalej nie chce wejsc??


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 04, 2007 13:49

albo masz przerwane przewody między drzwiami a słupkiem albo masz uszkodzony wyłącznik przy zamku

[ Dodano: 04 Lut 2007 12:53 ]
a kable odpowiedzialne za sterowanie zamkiem w drzwiach to czarno-czerwony , szary i zielony



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 04, 2007 14:02

zaba84 pisze:natomiasta od stony kierowcy nie dziala, jak zamkne to zamkna sie tylko te drzwi a reszta otwarta
Oczywiscie centralny Ci tych dzrwi tez nie zamyka. Zamykasz jes sam mechanicznie, krecac zamek do konca :bajer:
miś fazi pisze:czarno-czerwony
Ten to chyba od wewnetrznego obwodu zamykania ryglem :-k



Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: M@rcus » ndz lut 04, 2007 14:09

Mam to samo tyle że u mnie nie zamyka od pasażera, u mnie ten problem się pojawił bo odpięciu wężyka i powtórym jego podłączeniu, mniemam że to kwestia zapowietrzenia, ponieważ nie podaje Ciśnienia do pompki aby ta zamkneła resztę, ale mogę się mylić.

[ Dodano: Nie Lut 04, 2007 13:09 ]
Mam to samo tyle że u mnie nie zamyka od pasażera, u mnie ten problem się pojawił bo odpięciu wężyka i powtórym jego podłączeniu, mniemam że to kwestia zapowietrzenia, ponieważ nie podaje Ciśnienia do pompki aby ta zamkneła resztę, ale mogę się mylić. Miałem sie za to zabrać ale mam zamykanie z pilota i mi to nie przeszkadza.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 04, 2007 14:10

czarno-czerwony to wspólny dla drzwi lewych i prawych , tak masz racje ale jeśli on jest przerwany to nie dostajesz impulsu na kable szary i zielony

[ Dodano: 04 Lut 2007 13:13 ]
M@rcus pisze:Mam to samo tyle że u mnie nie zamyka od pasażera, u mnie ten problem się pojawił bo odpięciu wężyka i powtórym jego podłączeniu, mniemam że to kwestia zapowietrzenia, ponieważ nie podaje Ciśnienia do pompki aby ta zamkneła resztę, ale mogę się mylić.

[ Dodano: Nie Lut 04, 2007 13:09 ]
Mam to samo tyle że u mnie nie zamyka od pasażera, u mnie ten problem się pojawił bo odpięciu wężyka i powtórym jego podłączeniu, mniemam że to kwestia zapowietrzenia, ponieważ nie podaje Ciśnienia do pompki aby ta zamkneła resztę, ale mogę się mylić. Mtiałem sie za to zabrać ale mam zamykanie z pilota i mi to nie przeszkadza.
tak masz racje ale wtedy słychać ze coś syczy



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 04, 2007 14:16

miś fazi pisze:czarno-czerwony to wspólny dla drzwi lewych i prawych , tak masz racje ale jeśli on jest przerwany to nie dostajesz impulsu na kable szary i zielony
Hmm, no nie wiem. Wydaje mi sie to to jest raczej niezalezne. Dla lewych i prawych ? Centralny od srodka mozna zamknac tylko z lewych.

[ Dodano: Nie Lut 04, 2007 13:16 ]
Chyba ze Tobie chodzi o staly + ale ten jest czerwono-bialy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 04, 2007 14:22

tak masz racje tylko inny jest wyłącznik dla rygla od środka a inny jest dla kluczyka jak masz schemat to popatrz , zgadza sie czerwono - biały ale od pompki wychodzi juz czarno - czerwony

[ Dodano: 04 Lut 2007 13:25 ]
i właśnie dla tego sterowanie zamkiem od srodka jest mozliwe siłownikiem z kablem czerwono- białym



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 04, 2007 14:33

miś fazi pisze:tak masz racje tylko inny jest wyłącznik dla rygla od środka a inny jest dla kluczyka jak masz schemat to popatrz
No to to ja wiem. Od srodka dlatego nie wlacza sie dodatkowa blokada.
miś fazi pisze:zgadza sie czerwono - biały ale od pompki wychodzi juz czarno - czerwony
U mnie na schemacie jest tak, ze juz od centralki/pompki wychodzi czerwono-bialy i idzie do bezpiecznika 21, po drodze podchodzi do wlacznikow drzwiowych :-k



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 04, 2007 15:13

no to albo Ty albo ja mamy pomyłke na schemacie :blush:



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz lut 04, 2007 15:24

zaba84 pisze:witam, mam taka sprawe, chodzi o to ze nie wiem czemu ale centralny zamek dziala mi tylko na dzwiacg od strony pasazera, jak zamkne drzwi to wszytsko sie zamyka i drzwi strony kierowcy i kapa bagaznika natomiasta od stony kierowcy nie dziala, jak zamkne to zamkna sie tylko te drzwi a reszta otwarta... jak to naprawic?
hmm znaczy sie jak zamykasz od strony kierowcy to zamykaja sie wszyskie dzwi, a jak otiwerasz to tylko od strony kierowcy ??


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz lut 04, 2007 15:38

hmm znaczy sie jak zamykasz od strony kierowcy to zamykaja sie wszyskie dzwi, a jak otiwerasz to tylko od strony kierowcy ??[/quote]


znaczy sie ze od strony kierowcy czy zamykam czy otwieram to tylko te drzwi sie zamykaja i otwieraja a drzwi od str pasazera i tylna klapa nic ani sie nie otwieraja ani nie zamykaja....tylko jak od strony pasazera zamykam albo twieram to wszytsko gra wszytkie drzi i klapa sie zamykaja i otwieraja...


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 04, 2007 15:57

zaba84 pisze:znaczy sie ze od strony kierowcy czy zamykam czy otwieram to tylko te drzwi sie zamykaja i otwieraja
W prawych drzwiach tez zawsze krecisz do konca (90st.) kluczykiem ?



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz lut 04, 2007 16:12

zaba84 pisze:hmm znaczy sie jak zamykasz od strony kierowcy to zamykaja sie wszyskie dzwi, a jak otiwerasz to tylko od strony kierowcy ??



znaczy sie ze od strony kierowcy czy zamykam czy otwieram to tylko te drzwi sie zamykaja i otwieraja a drzwi od str pasazera i tylna klapa nic ani sie nie otwieraja ani nie zamykaja....tylko jak od strony pasazera zamykam albo twieram to wszytsko gra wszytkie drzi i klapa sie zamykaja i otwieraja...[/quote]

czyli od pasazera wszystko jest ok i zmayka sie wszystko i otiwera to pompka jest ok , jesli nie ma przedmuchow nigdzie nie syczy to przewody podcisnienowe sa ok , zdejmij wezyk z pompki i dmuchnij w nia mocno powinno sie wszystko otworzyc a poznij zassij powietrze powinno sie zamknac w ten sposobb wykluczysz jas nieszczelnosc w przewodach podcisnieniowych ale wydaje mis ei ze sa ok , wiec wina lezy tylko w dzwiach kierowcy i tam powinienies szukac


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 04, 2007 21:33

inek01 pisze:
miś fazi pisze:tak masz racje tylko inny jest wyłącznik dla rygla od środka a inny jest dla kluczyka jak masz schemat to popatrz
No to to ja wiem. Od srodka dlatego nie wlacza sie dodatkowa blokada.
miś fazi pisze:zgadza sie czerwono - biały ale od pompki wychodzi juz czarno - czerwony
U mnie na schemacie jest tak, ze juz od centralki/pompki wychodzi czerwono-bialy i idzie do bezpiecznika 21, po drodze podchodzi do wlacznikow drzwiowych :-k
kurcze miałeś racje mam dwa schematy centrala do benzyny i do diesla , są identyczne tylko w schemacie do benzyny jest błąd bo nie ma prawa wchodzić czarno-czerwony a wychodzić biało-czerwony , na schemacie do diesla jest tak jak piszesz biało- czerwony tak powinno być i masz racje :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości