Strona 1 z 1

Problemy po Regeneracji głowicy

: sob lut 03, 2007 23:01
autor: pablohasan
Witam mam nieciekawy problem, miesiac temu dalem glowice do regeneracji, po wymianie uszczelek i montazu glowicy samochod elegancko chodzil ( nie wymienialem starego oleju poniewaz mechanik stwierdzil ze nie ma w nim az tyle wody ). Wymienilem ostatnio plyn chlodniczy na zimowy Borygo no i sie zaczelo........... silnik sie grzeje i zapala mi sie zolta lampka nie jest to jakies maxymalne grzanie raczej 110 stopni ( no ale ta lampka ??? ) plyn wycieka mi z chlodnicy przy gumowym wezu a w zbiorniczku wyrownawczym ciagle go brakuje. W oleju robi sie kisielek ( podejrzewam ze to woda sprzed regeneracji glowicy ) z chlodnicy leci mi jakis dym........... dodam tylko ze glowica byla robiona w warsztacie i nie ma mozliwosci ze mechanik mnie oszukal bo wszystko nadzorowalem :) ( czesci sam kupywalem ) prose o pomoc Pozdrawiam

: ndz lut 04, 2007 00:27
autor: AdrianBlackRoad
witam ja miałem ten sam problem.błąd jest w tym że np.głowica jest zamało dokręcona ,uszczelka walneła a to normalne w (podróbkach),radziłbym wymienic olej .a co do tego kislu to czy niezauważyłeś że samochud spada na mocy :satan:

[ Dodano: 03 Lut 2007 23:30 ]
no jest jeszcze jedna ważna sprawa > głowica może być pęknięta i stąd ten ubytek płynu chłodniczego

: ndz lut 04, 2007 00:35
autor: pablohasan
ale jesli wymienie olej w silniku a uszczelke szlak trafil to nadal plyn bedzie dostawal sie do oleju ??? ( jesli chodzi o uszczelke to byla BOSHA )

: ndz lut 04, 2007 00:35
autor: -pawlo111
panowie a jak wymienialiscie plyn to puscil wam termostat??? moze sie zatkal.
dmuchawa dmucha wam cieplym powietrzem w aucie czy zimno macie a silnik sie grzeje???

: ndz lut 04, 2007 00:55
autor: AdrianBlackRoad
pawlo co ma terostat do ubytku płynu czytaj poprawnie tekst

[ Dodano: 03 Lut 2007 23:59 ]
to oczywiste że pły bedzie dostawał sie do oleju bo uszczelaka albo żle założona ,i ciśnienie ja wykrzywiło,albo taka uszczelka że ja szlak trafił Ja do mojej maszyny założyłem goetze mimo że orginalna do vw-geników to victor reinz

[ Dodano: 04 Lut 2007 00:07 ]
a ta naprawe to sam robiłeś czy u speca. bo może on coś spartolił.
powiem tak ja też do takich spraw podchodziłem olewając to . ico mi z tego wyszło .............kapitalka doszło do tego że mi macher tak krecił że pasek rozrzadu popsuł i przeskoczyło mi o 5 zębów i zawory pokrzywiło wdechowe 4i wydechowe 4 koszt.zawory ok.150 uszczelka pod głowice 70 pasek rozrządu 50 i robie to sam z serwisówkami z neta bez problemu tylko zawory dałem do szlifu bo jest 50 prducentów i każdy ma inny wymiar koszt 250

: ndz lut 04, 2007 02:48
autor: pablohasan
a ile srednio kosztuje wymiana takiej uszczelki ??? sam bez znajomosci tematu moglbym ja wymienic ???

: ndz lut 04, 2007 11:36
autor: AdrianBlackRoad
zależy w jakim warsztacie jak sie obeznałem to ok.200zl
jak masz głowice po szlifie to prosta sprawa kup uszczelke najlepiej dobrze zbrojoną połóż ja na bloku posmarój tawotem połóż głowice skręć tylko dobrze poskładaj wszystko do kupy i odpal autko po ok. 30 min (zalecane przez speców i ksiażke serwisową) niech pochodzi uszczelka sie dociśnie jak wypali sie smari gotowe .powodzonka jakby cos nie tak to pytaj zawsze pomożemy :bigok:

: ndz lut 04, 2007 16:00
autor: pablohasan
ciezko zdjac taka glowice a pozniej ustawic rozrzad i zaplon ??

: wt lut 06, 2007 00:15
autor: AdrianBlackRoad
pablohasan, głowicę nie jest ciężko zdjąć, jeśli ma się tylko klucz dwunasto zębny (na grzechotkę). A co do rozrządu to na pewno masz tam znaki ustawcze (znaki muszą się dokładnie zgadzać, bo jeżeli nie to spotkająsię zawory z tłokami i w konsekwencji je połamie).

A jak chodzi o zapłon to najlepiej przed rozłączniem go porobić kreski korektorem, a potem złożyć wszystko do kupy po znakach.

Ja tak zrobiłem i jakoś chodzi... :bajer: