Strona 1 z 1
GLOWICA !!!!! golf III
: pt lut 02, 2007 19:59
autor: maciejVW
wczesniej pisalem o pewnym problemie z moim autem Okazalo sie ze na ostatnim zaworze wcale nie bylo cisnienia reszta zaworow to okolo 13, 12 na czujniku Czyli chyba dobrze? Aje zdjalem glowice i okazalo sie ze zawor ssacy jest krzywy Co moze byc przyczyna? Wiem tylko ze mechanik-partacz zerwal kolo zebate i skrzywil dwa zawory Czy mogl pominac ten jeden? czy zdarzylo sie cos gorszego Czy prowadnica moglaby sie skrzywic?Czy po zalorzeniu nowego zaworu mozliwe jest by znow sie skrzywil zawor Co robic? ZAwiozlem glowice partaczowi zpowrotem bo kase wzial. pomocy bo wykonam na kolesiu wyrok
: pt lut 02, 2007 20:13
autor: toffi
a moze wsadzil zawur od wiekszego silnika jesli kupowal zrobili tak u mojej mamy miala vectre 1.6 a wsadzili zawur od 1.8 roznica niby nie duza ale roznica
: pt lut 02, 2007 20:19
autor: miś fazi
nie piszesz czy głowica była planowana , czy mierzył mechanik ile wystają tłoki ponad cylindry , bo od tego zalerzy jaka powinno sie zakładać uszczelke , z iloma nacięciami , i czy nie jest uszkodzona szklanka popychacza
: pt lut 02, 2007 20:28
autor: maciejVW
po tym wczesniejszym bledzie koles zalozyl grobsza uszczelker bo glowica byla planowana ale ile niewiema z tego co wiem to tloki nie wystaja ponad glowice
[ Dodano: 02 Lut 2007 19:29 ]
o co chodzi z tymi nacieciami???
: pt lut 02, 2007 20:32
autor: prezesik25
właśnie wystają! i to na grubość uszczelki ok. 2 mm
Sam się o tym przekonałem ściągając głowicę w swoim MK3.
: pt lut 02, 2007 20:36
autor: maciejVW
a jakie grube mozna dostac uszczelki?
: pt lut 02, 2007 20:39
autor: prezesik25
Oj, tego to się nawet nie pytałem jak kupowałem uszczelkę do swojego, a moja głowica też była planowana, tylko nie wiem ile. Ale problemów nie miałem, silnik chodzi jak należy.
: pt lut 02, 2007 20:41
autor: miś fazi
maciejVW pisze:po tym wczesniejszym bledzie koles zalozyl grobsza uszczelker bo glowica byla planowana ale ile niewiema z tego co wiem to tloki nie wystaja ponad glowice
[ Dodano: 02 Lut 2007 19:29 ]
o co chodzi z tymi nacieciami???
tłoki nie wystają ponad głowice tylko ponad cylindry jak masz zdjętą głowice to wtedy widać , a jeśli chodzi o nacięcia to są takie znaki na uszczelce , jesli tłoki wystają 0,67-0,82 to jeden karb albo nacięcie 0,83-0,92 dwa karby 0,93-1,02 trzy karby
: pt lut 02, 2007 20:41
autor: maciejVW
to kto mi powie czemu ten zawor jest krzywy? sa slady na tloku od uderzenia
: pt lut 02, 2007 20:42
autor: miś fazi
moze szklanka popychacza jest kiepska
: pt lut 02, 2007 21:18
autor: maciejVW
jaka szklanka?
: pt lut 02, 2007 21:19
autor: miś fazi
to co popycha zawór , masz na pewno chdrauliczne jak jest uszkodzona to zawór mógł walnąc w tłok
[ Dodano: 02 Lut 2007 20:23 ]
szklanka to jest popychacz zaworu masz ją pod wałkiem rozrządu , wałek naciska szklanke a szklanka zawór , a luz zaworowy jest automatycznie kasowany przez olej który jest w szklance , dlatego tutaj nie ustawia sie luzu zaworu
: pt lut 02, 2007 21:24
autor: maciejVW
dzieki bede szukal ale jutro bojuz kiepsko widze
: pn lut 05, 2007 04:57
autor: czyś
Czasem wystarczy za szybko poskładać silnik. Po wyjęciu popychaczy i ponownym i ch założeniu i założeniu wałka rozrządu trzeba odczekać z godzinkę zanim zacznie się kręcić silnikiem. Popychacz pod obciążeniem musi się "ścisnąć", inaczej zawór wytaje za daleko i tłok go łup...
Albo szpecjalista kręcił tak wałem albo wałkiem rozrządu przy składaniu, że zetknęły się tłoki z zaworami, i naparł z większą siłą, bo poczuł opór...