GLOWICA !!!!! golf III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 20:22
- Lokalizacja: romanowo górne
- Kontakt:
GLOWICA !!!!! golf III
wczesniej pisalem o pewnym problemie z moim autem Okazalo sie ze na ostatnim zaworze wcale nie bylo cisnienia reszta zaworow to okolo 13, 12 na czujniku Czyli chyba dobrze? Aje zdjalem glowice i okazalo sie ze zawor ssacy jest krzywy Co moze byc przyczyna? Wiem tylko ze mechanik-partacz zerwal kolo zebate i skrzywil dwa zawory Czy mogl pominac ten jeden? czy zdarzylo sie cos gorszego Czy prowadnica moglaby sie skrzywic?Czy po zalorzeniu nowego zaworu mozliwe jest by znow sie skrzywil zawor Co robic? ZAwiozlem glowice partaczowi zpowrotem bo kase wzial. pomocy bo wykonam na kolesiu wyrok
maciejVW
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
tłoki nie wystają ponad głowice tylko ponad cylindry jak masz zdjętą głowice to wtedy widać , a jeśli chodzi o nacięcia to są takie znaki na uszczelce , jesli tłoki wystają 0,67-0,82 to jeden karb albo nacięcie 0,83-0,92 dwa karby 0,93-1,02 trzy karbymaciejVW pisze:po tym wczesniejszym bledzie koles zalozyl grobsza uszczelker bo glowica byla planowana ale ile niewiema z tego co wiem to tloki nie wystaja ponad glowice
[ Dodano: 02 Lut 2007 19:29 ]
o co chodzi z tymi nacieciami???
to co popycha zawór , masz na pewno chdrauliczne jak jest uszkodzona to zawór mógł walnąc w tłok
[ Dodano: 02 Lut 2007 20:23 ]
szklanka to jest popychacz zaworu masz ją pod wałkiem rozrządu , wałek naciska szklanke a szklanka zawór , a luz zaworowy jest automatycznie kasowany przez olej który jest w szklance , dlatego tutaj nie ustawia sie luzu zaworu
[ Dodano: 02 Lut 2007 20:23 ]
szklanka to jest popychacz zaworu masz ją pod wałkiem rozrządu , wałek naciska szklanke a szklanka zawór , a luz zaworowy jest automatycznie kasowany przez olej który jest w szklance , dlatego tutaj nie ustawia sie luzu zaworu
Ostatnio zmieniony pt lut 02, 2007 21:24 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem wystarczy za szybko poskładać silnik. Po wyjęciu popychaczy i ponownym i ch założeniu i założeniu wałka rozrządu trzeba odczekać z godzinkę zanim zacznie się kręcić silnikiem. Popychacz pod obciążeniem musi się "ścisnąć", inaczej zawór wytaje za daleko i tłok go łup...
Albo szpecjalista kręcił tak wałem albo wałkiem rozrządu przy składaniu, że zetknęły się tłoki z zaworami, i naparł z większą siłą, bo poczuł opór...
Albo szpecjalista kręcił tak wałem albo wałkiem rozrządu przy składaniu, że zetknęły się tłoki z zaworami, i naparł z większą siłą, bo poczuł opór...
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 216 gości