wojciche pisze:Sprawdziłem że w moim aucie mam do wymiany przeguby. Mam pytanie czy ta czynność jest skomplikowana? Czy należy zwrócić szczególną uwagę na jakiś element podczas wymiany?
dasz radę sam, tylko dobrze odkręcaj żebyś przypadkiem za dużo śrub nie odkręcił
zerknij na co nie co
TUTAJ
zobacz sobie drobny temacik
TUTAJ
- chodzi mi żebyś tylko odkręcił śruby mocowania wahacza do zwrtonicy
(dwie śruby w wahaczu kurcze nie pamiętam dwa klucze nr17 lub 19)
- jedną dużą śrubę zewnętrzą przegubu zewnętrzego (uzbroj sie w dobry
i mocny klucz nasadowy nidgy nie pamietam 30 lub 32 z przedłużką i
uważaj żebyś nie obtarł przedłużką błotnika bo zaraz lakiernik będzie się kłaniał
)
- odkręć śruby przegubu wewnętrznego (klucze torx, takie inne imbusy gwaizdki
)
jak to odkręcisz to wyjmij półośkę wraz z przegub em na zewnątrz i wtedy
zamontuj nowy, skręcająć te torx muszi naprawdę fest skręcić i do tego trzeba mieć
bardzo dobre klucze
ale i bez tego wszystkiego ściągania też da się zrobić trzeba przygotować sobie
więcej narzędzi i troszkę sie pomęczyć i kanału nie trzeba a jedynie lewarek
popatrz pokombinuj i pytaj dalej
masz tu drobny rysuneczek jak to wygląda (2 przegub wewnętrzny i tam są torx ,
3 to przegub zewnętrzny z tą dużą śrubą