Strona 1 z 2

jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

: czw lut 01, 2007 23:09
autor: Paweł
Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam

: czw lut 01, 2007 23:10
autor: misiekemeryt160
Czujnik położenia przepustnicy sprawdż-potencjometr

: czw lut 01, 2007 23:17
autor: kley
czujnik polozenia przepustnicy, jak kolega napisal, spore prawdopodobienstwo. Czy jak wcisniesz pedal mocniej/slabiej to zaczyna przyspieszać równo?

jest też pewne prawdopodobieństwo, ze przewody w układzie zapłonowym mówią papa... (tudzież świece - moze tylko zamulone, trzebaby wykrecic i zobaczyc je, moze zalewa, moze ktoras padła)

Sposob na sprawdzenie kabli WN wszyscy podaja taki, zeby przy zimnym silniku i w deszczową noc iść do auta i sprawdzic, czy nie skaczą iskry miedzy przewodami WN. Ja mam troche ulepszony sposob :) tzn ja robiłem tak: biorę w nocy po prostu zraszaczkę do kwiatów (lub cos innego, co rozpyla wodę jak mrMuscle na szybie :bajer: ) psikam tym pare ladnych razy na przewody, cewke, kopulke itp. Jeżeli jest OK, to nie może się NIC zaświecić, powinno po prostu pozostać tak ciemno jak było :)

: czw lut 01, 2007 23:18
autor: misiekemeryt160
jak bendą kiepskie Przewody to będziesz miał tez dużo wypadających zapłonów

: czw lut 01, 2007 23:20
autor: kley
a skad wiemy ze tak nie jest?

Przewody warto, mimo, ze nowe, sprawdzic, bo czesto lubi gdzies skakac sobie iskra przy fajkach (jak sie wymienia przewody bez fajek, to czasem zle ktos zalozy i tak sie dzieje)

: czw lut 01, 2007 23:22
autor: misiekemeryt160
kley, nie napisałem nic takiego-podsunełem tylko taki prosty sposób na zauważenie tego

: czw lut 01, 2007 23:24
autor: kley
hehe, no spoko, nie zrozumialem Cie... moja wina, ale przynajmniej chodzilo namo to samo :)
:pub:

: czw lut 01, 2007 23:26
autor: misiekemeryt160
kley, nie ma problemu :piwo:

: czw lut 01, 2007 23:54
autor: Paweł
misiekemeryt160 pisze:Czujnik położenia przepustnicy sprawdż-potencjometr
tzn chodzi o silniczek krokowy?? a gdzie fo znajde w golfie i jak on wyglonda??

[ Dodano: 01 Lut 2007 22:56 ]
kley pisze:czujnik polozenia przepustnicy, jak kolega napisal, spore prawdopodobienstwo. Czy jak wcisniesz pedal mocniej/slabiej to zaczyna przyspieszać równo?
- on chyba ma coś wspulnego z obrotami a obroty trzyma stałe(silnik pracuje równo )

: pt lut 02, 2007 10:14
autor: GENE
Paweł powinieneś podać rok auta i typ silnika, to znacznie uprości ci uzyskanie pomocy.
Przy wtrysku warto przeczyścić przepustnicę powietrza, zasyfiona olejem z odmy potrafi szwankować. Po wyczyszczeniu wogóle inne VWi, przy za łożeniu że zapłon, podciśnienie, układ paliwowy są oki.

Re: jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

: pt lut 02, 2007 10:53
autor: petek20
Paweł pisze:Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam
ja mam to samo w moim golfie tyle że ja mam 2.0 ADY i do tej pory nie wiem co to jest, wszystko co trzeba powymieniałem łącznie z filtrem paliwa i nic dalej tak jest, pisałem jush o tym ale nic sie nie dowiedziałęm, na kompie byłem i nic nie pokazał, katastrofa normalnie:(

Re: jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

: pt lut 02, 2007 11:45
autor: ppoll27
Paweł pisze:Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam
Jesli wszystko chodzi OK, to jaknajbardziej moze byc filtr paliwa, znajdziesz go za tylnim kołem od strony pasazera pod samochodem - jesli nie wiesz ile ma przejechane, a w 90% przypadków jest jeszcze oryginalny to warto zmienić - nie kosztuje dużo. Mozesz tez sprawdzic przy zalaczonym zaplonie czy pompa paliwa pracuje wzglednie cicho (przez jakies kilka sekund) - potem powinna przestac. Wymiana filtra w pore moze uratowac pompe przed zgonem ;)

: pt lut 02, 2007 16:54
autor: misiekemeryt160
Paweł, nie silniczek krokowy. wiesz hdzie jest przepustnica?-to tam przy niej bedzie czujnik chyba tylko jeden i zobacz czy on nie na wala(to było powodem w astrze która robiłem)

: pt lut 02, 2007 20:42
autor: Paweł
dzieki wszystkim za rady ale to chyba kable WN albo coś z cewkom dzisiaj było sucho i normalnie wszystko chodziło :)