jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł
GOLFOLOT
GOLFOLOT
Posty: 64
Rejestracja: śr sty 24, 2007 16:35
Lokalizacja: Koszalin

jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

Post autor: Paweł » czw lut 01, 2007 23:09

Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lut 01, 2007 23:10

Czujnik położenia przepustnicy sprawdż-potencjometr


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

kley

Post autor: kley » czw lut 01, 2007 23:17

czujnik polozenia przepustnicy, jak kolega napisal, spore prawdopodobienstwo. Czy jak wcisniesz pedal mocniej/slabiej to zaczyna przyspieszać równo?

jest też pewne prawdopodobieństwo, ze przewody w układzie zapłonowym mówią papa... (tudzież świece - moze tylko zamulone, trzebaby wykrecic i zobaczyc je, moze zalewa, moze ktoras padła)

Sposob na sprawdzenie kabli WN wszyscy podaja taki, zeby przy zimnym silniku i w deszczową noc iść do auta i sprawdzic, czy nie skaczą iskry miedzy przewodami WN. Ja mam troche ulepszony sposob :) tzn ja robiłem tak: biorę w nocy po prostu zraszaczkę do kwiatów (lub cos innego, co rozpyla wodę jak mrMuscle na szybie :bajer: ) psikam tym pare ladnych razy na przewody, cewke, kopulke itp. Jeżeli jest OK, to nie może się NIC zaświecić, powinno po prostu pozostać tak ciemno jak było :)
Ostatnio zmieniony czw lut 01, 2007 23:18 przez kley, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lut 01, 2007 23:18

jak bendą kiepskie Przewody to będziesz miał tez dużo wypadających zapłonów


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

kley

Post autor: kley » czw lut 01, 2007 23:20

a skad wiemy ze tak nie jest?

Przewody warto, mimo, ze nowe, sprawdzic, bo czesto lubi gdzies skakac sobie iskra przy fajkach (jak sie wymienia przewody bez fajek, to czasem zle ktos zalozy i tak sie dzieje)



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lut 01, 2007 23:22

kley, nie napisałem nic takiego-podsunełem tylko taki prosty sposób na zauważenie tego


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

kley

Post autor: kley » czw lut 01, 2007 23:24

hehe, no spoko, nie zrozumialem Cie... moja wina, ale przynajmniej chodzilo namo to samo :)
:pub:



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lut 01, 2007 23:26

kley, nie ma problemu :piwo:


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Awatar użytkownika
Paweł
GOLFOLOT
GOLFOLOT
Posty: 64
Rejestracja: śr sty 24, 2007 16:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Paweł » czw lut 01, 2007 23:54

misiekemeryt160 pisze:Czujnik położenia przepustnicy sprawdż-potencjometr
tzn chodzi o silniczek krokowy?? a gdzie fo znajde w golfie i jak on wyglonda??

[ Dodano: 01 Lut 2007 22:56 ]
kley pisze:czujnik polozenia przepustnicy, jak kolega napisal, spore prawdopodobienstwo. Czy jak wcisniesz pedal mocniej/slabiej to zaczyna przyspieszać równo?
- on chyba ma coś wspulnego z obrotami a obroty trzyma stałe(silnik pracuje równo )



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pt lut 02, 2007 10:14

Paweł powinieneś podać rok auta i typ silnika, to znacznie uprości ci uzyskanie pomocy.
Przy wtrysku warto przeczyścić przepustnicę powietrza, zasyfiona olejem z odmy potrafi szwankować. Po wyczyszczeniu wogóle inne VWi, przy za łożeniu że zapłon, podciśnienie, układ paliwowy są oki.


VWpower Golf

petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Re: jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

Post autor: petek20 » pt lut 02, 2007 10:53

Paweł pisze:Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam
ja mam to samo w moim golfie tyle że ja mam 2.0 ADY i do tej pory nie wiem co to jest, wszystko co trzeba powymieniałem łącznie z filtrem paliwa i nic dalej tak jest, pisałem jush o tym ale nic sie nie dowiedziałęm, na kompie byłem i nic nie pokazał, katastrofa normalnie:(


petek

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa

Post autor: ppoll27 » pt lut 02, 2007 11:45

Paweł pisze:Witam, kupiłem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6, wszystko chodziło ok jednak mam mały problem - jak przyspieszam to auto tak jakby się dusi, przerywa, ale jak załapie to ciągnie tak jest na każdym biegu, filtry, świece, przewody od świec, wymienione, a jak włączę zapłon to coś tyka gdzieś przy przepustnicy nie wiem czy to tykanie jest normalne. Co może być przyczyną tego że auto jak jedzie to tak przerywa? wydaje mi się ze jest to filtr paliwa po to się zaczęło robić ja przeleciałem kilka kilometrów po nierównej drodze to stwierdziłem ze widocznie jakieś syfy z baku sie poderwały do góry i pompa je zassała, ale poczytałem trochę na forum i niektórzy piszom że może to być od wilgoci czy coś w sumie to przejechałem dzisiaj przez kilka większych kałuży ale wcześniej też jeździłem w deszcz i nic takiego sie nie działo-CO TO MOZE BYĆ?????? pomocy -jeśli to filtr paliwa to gdzie go szukać
pozdrawiam
Jesli wszystko chodzi OK, to jaknajbardziej moze byc filtr paliwa, znajdziesz go za tylnim kołem od strony pasazera pod samochodem - jesli nie wiesz ile ma przejechane, a w 90% przypadków jest jeszcze oryginalny to warto zmienić - nie kosztuje dużo. Mozesz tez sprawdzic przy zalaczonym zaplonie czy pompa paliwa pracuje wzglednie cicho (przez jakies kilka sekund) - potem powinna przestac. Wymiana filtra w pore moze uratowac pompe przed zgonem ;)


TDPower

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pt lut 02, 2007 16:54

Paweł, nie silniczek krokowy. wiesz hdzie jest przepustnica?-to tam przy niej bedzie czujnik chyba tylko jeden i zobacz czy on nie na wala(to było powodem w astrze która robiłem)


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Awatar użytkownika
Paweł
GOLFOLOT
GOLFOLOT
Posty: 64
Rejestracja: śr sty 24, 2007 16:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Paweł » pt lut 02, 2007 20:42

dzieki wszystkim za rady ale to chyba kable WN albo coś z cewkom dzisiaj było sucho i normalnie wszystko chodziło :)


[img][url=http://img154.imageshack.us/my.php?image=dsc03000azzzzqf7.png][img]http://img154.imageshack.us/img154/6006/dsc03000azzzzqf7.th.png[/img][/url][/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości