Strona 1 z 1

Trójnik płynu chłodzącego silnik1.3

: czw lut 01, 2007 20:24
autor: cezary
Jak odkręcić ten trójnik pod aparatem. Nie mogę ruszyć tych śrub, a nie chcę żeby się urwały i zostały na amen.Czym potraktować te śruby żeby puściły. Czy jest na to jakiś skuteczny sposób?Szukałem w szukajce ,ale nie ma tam konkretnej podpowiedzi.

: czw lut 01, 2007 20:36
autor: jhosef
Mój ojciec mechanik zazwyczaj radzi sobie z takimi śrubkami poprzez postukanie ich młotkiem, dość mocno ale bez przesady. Zazwyczaj puszczają.

: pt lut 02, 2007 10:23
autor: GENE
cezary za mało info podałeś odnośnie swojego VW. Podaj oznaczenie silnika i rok produkcji.
Ten trójnik to obudowa termostatu która jest przykręcona do głowicy na dwie śruby imbus "6". Bardzo dobrej jakości imbus 6 i po kłopocie. Przy odkręcaniu te śruby aż trzasną. Nie ukręcisz ich, są utwardzane.

: pt lut 02, 2007 11:01
autor: cezary
rok 91,silnik 1.3 MH pełen wtrysk(naprawdę).Właśnie o to trzaśnięcie się boję,żeby tak nie zostało.

: pt lut 02, 2007 13:26
autor: GENE
cezary cos nie tak z tym oznaczeniem silnika bo 1,3 MH jest na gazniku dwukomorowym pierburg 2E3 i był produkowany do końca 88r. Na pełnym wtrysku 1,3 z 91r był silnik NZ.
A te śruby mają przy odkrecaniu trzasnąć jeśli były dawno nie ruszane. A tak wogółe to po co chcesz odkręcać obudowę termostatu. Przecieka?