Trójnik płynu chłodzącego silnik1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Trójnik płynu chłodzącego silnik1.3

Post autor: cezary » czw lut 01, 2007 20:24

Jak odkręcić ten trójnik pod aparatem. Nie mogę ruszyć tych śrub, a nie chcę żeby się urwały i zostały na amen.Czym potraktować te śruby żeby puściły. Czy jest na to jakiś skuteczny sposób?Szukałem w szukajce ,ale nie ma tam konkretnej podpowiedzi.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 01, 2007 20:36

Mój ojciec mechanik zazwyczaj radzi sobie z takimi śrubkami poprzez postukanie ich młotkiem, dość mocno ale bez przesady. Zazwyczaj puszczają.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pt lut 02, 2007 10:23

cezary za mało info podałeś odnośnie swojego VW. Podaj oznaczenie silnika i rok produkcji.
Ten trójnik to obudowa termostatu która jest przykręcona do głowicy na dwie śruby imbus "6". Bardzo dobrej jakości imbus 6 i po kłopocie. Przy odkręcaniu te śruby aż trzasną. Nie ukręcisz ich, są utwardzane.


VWpower Golf

cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: cezary » pt lut 02, 2007 11:01

rok 91,silnik 1.3 MH pełen wtrysk(naprawdę).Właśnie o to trzaśnięcie się boję,żeby tak nie zostało.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pt lut 02, 2007 13:26

cezary cos nie tak z tym oznaczeniem silnika bo 1,3 MH jest na gazniku dwukomorowym pierburg 2E3 i był produkowany do końca 88r. Na pełnym wtrysku 1,3 z 91r był silnik NZ.
A te śruby mają przy odkrecaniu trzasnąć jeśli były dawno nie ruszane. A tak wogółe to po co chcesz odkręcać obudowę termostatu. Przecieka?


VWpower Golf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości