Strona 1 z 2
VR6 nie chce odpalic
: czw lut 01, 2007 18:25
autor: Seba28Vr6
Witam!!tylko nie krzyczcie na mnie ze nie uzylem opcji szukaj ale mi nie dziala wpiasem i mam baila strone nic nie wyswietlilo!!!a mianowcie dzis rano odpalilem go i przejechalem jakies 500m i stanol jak by zabraklo paliwa!!!z kumplem sprawdzilismy czy pompa dziala no i podaje paliwo!!!!mam w nim imobilajzer i moze on nie odblokowal mi pradu na swiece??bo jak sprawdzalismy to byla slaba iskra:(no i ten imobilajzer jak go nie wlzoe to wogole nie moge krecic rozrusznikiem i czy jets taka mozliwosc ze on daje prad na rozrusznik a nie na swiece???pomozcie!!!jest to golf 3 vr6 92 rok silnik AAA
: czw lut 01, 2007 18:56
autor: Chmielu
Jak normalnie imobilajzer nie pozwala zakręcić rozrusznikiem, a w Twoim przypadku kręci tylko nie odpala to pewnie nie to...
Skoro mówisz, że daje słabą iskrę to może trzeba by się kopułce przyjrzeć
Bo rozumiem, że jak rocznik '92 to masz kopułkę a nie moduł.
Tak samo może kable już stare - nie ma czasem przebić
Kopułkę możesz zdjąć i jakimś spirytusem przemyć.
: czw lut 01, 2007 19:54
autor: pawel3
ja stawiam na cewkę zapłonową,albo kable,ale raczej to cewka. Ma przebicie i nie zapali mimo że jest jakaś tam iskra to komputer warjuje i to dlatego... SPRAWDŻ CEWKĘ,NAJLEPIEJ BYŁOBY PODMIENIĆ OD INNEGO...
: czw lut 01, 2007 19:56
autor: misiekemeryt160
zobacz jaka bedzie iskra jak włożysz świece w ten przewód co dopropwadza prąd do rozdzielacza porównaj z iskra na świecach z kabli własciwych
: czw lut 01, 2007 20:15
autor: pawel3
misiekemeryt160, może to i dobry sposób z tym żeby zbadać to tak jak opisujesz,ale czy jesteś pewny że to nie uszkodzi czegoś z elektroniki???
: pt lut 02, 2007 00:10
autor: MAPET
a nei lepiej pod kompa go podpiac? to nei maluch ze sie sprawdzi meirnikiem.. tu troche elektroniki jzu jest...
: pt lut 02, 2007 08:00
autor: misiekemeryt160
pawel3, a co niby ma sie uszkodzidż? wszystko będzie ok. zapłon jest tu klasyczny MAPET, nic nie pisałęm o mierniku to raz 2 elektronika w VR6 ogranicza się do etrysku paliwa a jezeli chodzi o elektronike w zapłonie to maluch jest bardziej zaawansowany :lo:he he
: pt lut 02, 2007 13:20
autor: Seba28Vr6
No wiec nie ma iskry na swiece!!byl u mnie elektryk i mowi ze blokuje imobilajzer!!bo to jes seryjny zakladany jako opcja w vr6!!i on jest podpiety do kompa!!i teraz nie wiem co mam zrobic??niby ten elektryk powiedzial ze trzbea miec kompa i to sie odblokuje albo go usunie:)kumpel mnie straszy ze za to wezme min 500zl:(:(zna moze ktos jakis miescje w poznaniu gdzie mozna by to zrobic??tez nie drogo:)
: pt lut 02, 2007 13:47
autor: Chmielu
Seba28Vr6 pisze:No wiec nie ma iskry na swiece!!byl u mnie elektryk i mowi ze blokuje imobilajzer!!
A no widzisz.
Mówiłeś, że ma iskrę tylko słabą co wykluczało imobilajzer a wskazywało na problem z kopułką/kablami etc...
W takim wypadku nie jestem pewien czy da się go tak łatwo "usunąć" czy rozkodować za pomocą VAG-a.
Koledzy robili to w ABF-ie i niestety właśnie zapłacili coś koło 5 stówek....
: pt lut 02, 2007 13:58
autor: Seba28Vr6
Wlasnie dzwonilem do takiego kolesia co podlacza auta do kompa i powiedzial ze to nie jest imobilajzer tylko wtryski:(:(juz sam nie wiem:)
: pt lut 02, 2007 15:49
autor: Chmielu
Seba28Vr6 pisze:Wlasnie dzwonilem do takiego kolesia co podlacza auta do kompa i powiedzial ze to nie jest imobilajzer tylko wtryski
A co mają wtryski do tego, że nie masz iskry
Przecież jak nie ma iskry to wtryski mogą zapierdzielać i litr na sekundę a i tak nie odpali...
Przed chwilą mówiłeś, że nie ma iskry.
Wtryski to jest zupełnie inna historia - więc jak w końcu jest - jest ta iskra czy nie
Jeżeli nie ma to od tego trzeba by zacząć bo wtryski to możesz sobie i na nowe wymienić a bez iskry i tak nie da to kompletnie nic.
: sob lut 03, 2007 13:06
autor: Seba28Vr6
Nie ma iskry:(:(za chwile jade do kumple do servisu Vw Krotoski Cichy no i podlacza go pod kompa i mam nadzieje ze bedzie ok:)
[ Dodano: 03 Lut 2007 17:20 ]
No wiec bylem w servisie vw!!!i padl czujnik liczby obrotów silnika:)ale nie mam go jeszcze ma moze ktos sprzedac???
[ Dodano: 04 Lut 2007 13:49 ]
No wiec bylem w servisie vw!!!i padl czujnik liczby obrotów silnika:)ale nie mam go jeszcze ma moze ktos sprzedac???
[ Dodano: 18 Lut 2007 03:39 ]
Witam paliwo z jakims syfem bylo.............
: śr maja 07, 2008 10:16
autor: arovr6
mam podobny problem wszystko działało igiełka...zdjołem zderzak zmieniłem płyn chłodzacy i złaozyłem wszystko i chciałem odpalic aby odpowietrzyc układ a tu psikus i nic kręci kręci kręci ale nie chce zapalic..nei chce zaskoczyc..myślałem ze mam mało wachy bo była rezerwa..
dolałem 10 litrów i nic tak samo kręci kręci i a nie chce zaskoczyc..a zawsze chodził za 1 razem... nie wiem dodam ze lałem wode w okolicy zbiorniczka wyrównawczego..
nikt nei wie czemu tak sie dzieje !!!!!!!!!pomocy!!!!! glupia wymiana płynu i taki problem !!!!!! wrr...
: śr maja 07, 2008 12:23
autor: AndrzejP4
Czyli padł Ci czujnik Halla. Nówa oryginalny w ASO kosztuje 350zł.