Strona 1 z 1

Spalanie TDi ???

: ndz lut 27, 2005 20:39
autor: WRHZ
Szuakalem po forum ale nie znalazlem chodzi mi ile wedlug producenta powinien palic passat b4 TDi 90KM passat b4 TDI 110KM golf III TDi 90KM golf III TDI 110KM tudziez Vento oraz chcialbym dowiedziec sie ile w rzeczywistosci wychodzi spalanie glwonie chodzi mi o silniczki 90 KM bo przymeirzam sie do zmiany samochodu a wiadomo musi byc ekonomiczny a z drugiej strony mam nie wiem czemu ochote na paska b4 w combi :) pozdro all
P.S. rowniez inne informacje o silniczku TDi 90KM mile widziane

: ndz lut 27, 2005 23:57
autor: marcinvw
ja mam mk3 TDI 90ps AHU w combi i jestem zadowolony,jak na to auto ten silnik jest idealny,spalanie hmm:D,jest bardzo male,w trasie jak nie przekraczam 120km/h to golf nie pr5zekracza 4l/100km,mam babeczke w wawie a do wawy mam 420km i raz przyjachelem pod sam do na 15l paliwa,wiem ze ciezko w to uwiezyc :D,ale jechalem sobie za tirem tak 80-90km/h troche wkurzajace bylo bo byle kupa mnie wyprzedzalo ale chcialem zobaczyc z czystej ciekawosci czy dojade i dojecham,tyle ze jak juz zgazilem to mi nie zapalil,wyssal do cna :D,hmm Pasek B4 90ps jezdzilem tym tez i szczeze nie zamienil bym sie w golfie sie czuje ze to 90ps na III jeszcze nawet fajnie ciagnie wyprzedzanie to przyjemnosc,a w passacie III jest juz taka dretwa,ale jak ktos lubie wieksze auto to jego sprawa,jednak 90ps w passacie to juz troche drentwo sie zachowuje,znaczy jakos tam idzie ale wiadomo to jakies 500kg wiecej niz golf,za czym idzie wiadomo wieksze spalanie nie wiele ale zawsze,pozatym silnik sprawuje sie bez zazutu,zmieniam tylko oleje i paski,moj AHU ma nakulane teraz juz 265 tys.ale chodzi jak zegar,nie mowy o problemach z odpalaniem czy cos ,strzał i chodzi,wady hmm jeste jedna powazna,plaga kradzierzy,trzeba bardzo na to uwarza TDI to chodliwy towar,gieldy wkoncu gdzies musza sie w to wszytsko zaoptrywac,najlepiej sobie na przewodzie paliwowym zaloyc zawur elektromagnetyczny taki od gazu koszt ok 80zł i ukryty wylacznik w srodku gdzies,tego jzu nie bede mowil niech kazdy sobie sam go schowa,wtedy juz ci nie powina,wlasne metody sa najskuteczniejsze,jak maja ci zajebac to ci nie pomoze zaden alarm ani immobiliser to wszystko jest kupa warte i dawno sprzedane,a tak to fura odpali ale zaraz sobie zdechnie z braku paliwa,a jak dobrze to schowasz to nikt nie znajdzie,a alarm i immobiliser to widomo kazdy jest tak samo zrobiony seryjnie i jest na to mnustwo sposobow,przynajmniej to jest moje zdanie,tylko zawor jak juz to musisz schowac miedzy filtrem paliwea a pompa bo jak schowaqsz przed filtrem to fura ujedzie ze 20km zanim padnie,juz to sprawdzalem,pozdrawiam,w razie jakichs pytan jestem do tyspozycji...

: pn lut 28, 2005 00:00
autor: marcinvw
a wane jeszcze jak bedziesz kupowal to zerknij na kolo pasowe,na wale korbowym jesli chodzi lekko kulawo to odrazu sobie daruj,bo to sie lubi psuc w TDI,a naprawa jest droga juz widzialelm nie jeden taki przypadek,nawet juz slyszalem ze niemcy specjalnie to wymyslili zeby cos sie w nich psulo :D,i jak sie przejedziesz to zwroc uwage czy nie szarpie np perzy ruszaniu albo jak puszczasz pedal gazu,takie objawy moga oznaczac ze strowanie pompy jest juz do dupy,czyli sama ta gora,one tez czesto padaja a tak pozatym to ok,mi jeszcze nie padla ale widzialem juz takie przypadki czesto...troche sie rozpisalem hehehe powodzenia...

: pn lut 28, 2005 05:22
autor: baton
spalanko różne ale jeszcze nigdy nie spalił mi więcej niż 6 litrów

: pn lut 28, 2005 08:30
autor: WRHZ
No dzieki wielkie i czekam na dalsze infromacje itp co do TDi

: pn lut 28, 2005 08:41
autor: Gitner
WRHZ pisze:No dzieki wielkie i czekam na dalsze infromacje itp co do TDi
Moje TDI 1Z 90KM z 94 spala 5,6/100 miasto i 5/100 trasa przy 4 osobach i nie lekkim bucie.

Pozdro
Gitner

: pn lut 28, 2005 09:08
autor: WRHZ
Widze ze sa rozne rodzaje silnikow TDi z waszych wypowiedzi wiec tez proszeo podanie ktory jest lepszy ...

: wt mar 01, 2005 02:10
autor: marcinvw
ja moge powiedziec tyle ze jesli chodzi o TDI 90ps to masz do wybory 1Z,AHU,i ALE,z tym ALE to nie mialem doczynienia jeszcze,z 1Z mialem najwiecej,ciezko sie czegos doczepic,1Z od AHU z wygladu nie rozni sie niczym,a z tego co wiem to jest inny komp,a co jeszcze to nie wiem,turbina chyba jest tez ta sama,sam teraz mam AHU i co moge powiedziec to to ze mialem doczynienia juz nie z jednym 1Z i AHU inaczej pracuje,znaczy hmm,nie wiem jak to nazwac,poprostu jest taki inny oddziwiek,jest jak by ciut cichszy,przynajmniej ten moj,slychac tylko takie mruczenie,ale w zadnym wypadku nie ujmujac nic z 1Z,jezeli chodzi o zywotnosc i te sprawy to mysle ze nie ma najmniejszej roznicy miedzy tymi silnikami,z tym ze AHU pali mi wyjatkowo malo,jak nie przekraczam 120/to z 4 l nie wychodzi,w trasie,a 1Z to 5 zawsze trzeba bylo liczyc tylko ze 1Z ma moj kuzyn w passacie i czesto nim jezdze,a passat wiadomo jest ciezszy,przez co moze wiecej palic,ale mam tez kumpla co ma 1Z w mk3 i tez pali mu 5,wiec moze cos tam zmienili,ale nic o tym nie wiem,ale nie ma co szukac dziury w calym te 3 silniki to w sumie jest jeden H...,i jakiego bys nie mial gwarantuje ci ze bedziesz zadowolony,przynajmniej mi wystarcza :D jak narazie :D:D:D

: wt mar 01, 2005 08:49
autor: WRHZ
marcinvw pisze:............ zadowolony,przynajmniej mi wystarcza :D jak narazie :D:D:D
Dzieki wielkie za wpisy :pub:

: wt mar 01, 2005 16:08
autor: marcinvw
no wczoraj przebilem u siebie katalizator,z pozytywnym skutkiem :D:D,czuc ze turbina jak by szybciej sie wkreca i wogule gofer stal sie taki żwawszy :D,nawet radia nie wlaczalem bo teraz tak fajnie turbinka swiszcze po tym zabiegu ze,zagluszac to radiem to grzech :D:D:D