Strona 1 z 2

Jakie zegary powinny byc w moim golfie?

: czw lut 01, 2007 00:13
autor: InspBober
Wiatm, mam taki problem, od pewnego czasu szukam nowych zegarów i ostatnio pojawily sie u mnie watpliwosci czy te ktore mam sa oryginalne(czy nie zostaly wczesniej wymienione). Czy wie ktos moze jakie zegary(indeks predkosci) powinny byc w mk2 z 89 1.6? Czy to jest w ogole jakos znormalizowane? I jak duza zmiane odczuje gdy bede mial złe zegary?

: czw lut 01, 2007 00:38
autor: bodzio_j
Najczęściej spotykany indeks dla silników 1.6, 1.8 to 950.
O ile się nie mylę to indeks mówi jaka liczbę obrotów robi linka przy przejechaniu 1km.

: czw lut 01, 2007 00:47
autor: To_mas
bodzio_j pisze:Najczęściej spotykany indeks dla silników 1.6, 1.8 to 950.
zgadza sie !!! ten mniejsz czyli 935 (chyba) to był w 1.3 :)))

Ty chyba bedziesz mieć licznik na 1 wtyczke
dobrze prawie :P ??

: czw lut 01, 2007 00:54
autor: sGARY
InspBober, chyba 950 mam tez 1.6 ;) wymontowanie i zamontowanie licznika to 20 min roboty :) bodajze przelozenie licznika zalezy rowniez od slimaka ktory jest w skrzyni biegow ;)

[ Dodano: Sro Sty 31, 2007 23:56 ]
To_mas, powinien miec jedna bo chyba w 88 roku bylo przejscie z 2wtyczek na 1wtyczke ;)

: czw lut 01, 2007 00:58
autor: To_mas
sGARY pisze:To_mas, powinien miec jedna bo chyba w 88 roku bylo przejscie z 2wtyczek na 1wtyczke ;)
no tak jakoś :)

: czw lut 01, 2007 01:00
autor: Łukasz_Mk2
indeks 950 na jeden wtyk

: czw lut 01, 2007 01:10
autor: InspBober
moze i powinienem miec zegary na 1 wtyk ale mam na 2:p a duzy bład powstałby w skutek zamontowania 975 zamiast 950? ma ktors pojecie?

: czw lut 01, 2007 09:05
autor: bodzio_j
InspBober pisze:moze i powinienem miec zegary na 1 wtyk ale mam na 2:p a duzy bład powstałby w skutek zamontowania 975 zamiast 950? ma ktors pojecie?
Zegary masz dobre - też mam na dwie wtyczki (89r)
Co do przekłamania to wydaje mi się, że - dystans będzie zaniżony o ok. 2.7km na każde 100km , podbnie z prędkością - zaniżona nieco.

: czw lut 01, 2007 11:08
autor: InspBober
vario pisze:a czemu nie przełozyc tego twojego predkosciomierza do nowych zegarow?? wtedy bedzie grac na 100%...
w tym rzecz ze to wlasnie moj stary predkosciomierz jest walniety. T jeszcze 2 sprawy
Czy podszas rozbiórki zegarów łatwo cos uszkodzic, zdaje sie ze trzeba odrecic cala folie ze sciezkami a jak ja patrzer na te sruby co to trzymaja to wydaje mi sie ze moze byc problem.
I druga rzecz, tak z ciekawości, skoro 950 bylo w 1.6 i 1.8 to gdzie byly 975 wyskalowane tylko do 200km/h?

: czw lut 01, 2007 11:22
autor: fix123
samo przełożenie zegara to nie problem nawet jesli masz index 935 i chesz włożycz 950 i ten 975 to rożnice możesz mieć jedynie taką że może ci przeklamywać prędkość ale po wyjęciu strzałek możesz je sobie tak ustawić aby wmiare pokazywał ci dobrze widomo male jakies przeklamanie jest zawsze. gdzies na forum widzialem przelicznik włąsnie może to też ci pomuc http://vwgolf.pl/porady/gear.html tu zapodaje linnka pozdr.

: czw lut 01, 2007 11:22
autor: InspBober
a no wlasnie i jeszcze jedno. Indeks predkosci czyli przelozenie licznika jest najistotniejsze i nie ma znaczenie do ilu wyskalowany jest licznik bo i tak przy danym przelozeniu pokazywana jest dana predkosc tyle tylko ze nie da sie osiagnac predkosci max czyli 220km/h, dobrze prawie?

: czw lut 01, 2007 11:41
autor: Lipek81
Ja mam golfa z 1990 roku, silnik 1.6 PN i index na liczniku 935. Prędkość mierzy dobrze.