Strona 1 z 1

Problem z wkręcaniem sie na obroty

: śr sty 31, 2007 21:46
autor: Wiaderny
koleżanki i koledzy pomóżcie
w moim mk3 coś się dzieje niedobrego jak jeżdżę spokojnie to jest ok. tylko czasami na biegu jałowym troszeczkę za nisko schodzi na obrotach i zaczyna trzęś.
Ale jak potrzebuję szybciej przyspieszyć to nie zawsze ale się zdarza dość często że dostaje strasznego mułka i dopiero jak po wielkich Bulach dojdzie do ok. 3,5 tyś obrotów to się budzi i zaczyna jechać tak jak powinien.
Co to może być????

: śr sty 31, 2007 22:14
autor: Adamtd
Wiaderny pisze:Co to może być????
Do przeglądu układ zapłonowy (wraz z regulacją zapłonu), profilaktyczne sprawdzenie błedów na kompie, i sprawdzenie czy rozrząd jest dobrze ustawiony

: śr sty 31, 2007 22:20
autor: Wiaderny
Dopiero co robiłem w nim przeglad.
Wymiana paska rozrządu, świece, przewody napięcia.
Chłopaki zestroili ale mu nie przeszło.

: śr sty 31, 2007 22:25
autor: Adamtd
Wiaderny pisze:Dopiero co robiłem w nim przeglad.
Na czym dokładnie polegał ten przegląd i kto Ci go robił?
Aha jeszcze jedno - piszesz, że za nisko ma na jałowym - to znaczy ile dokładnie?

: śr sty 31, 2007 22:35
autor: budzio18
masz LPG??

sluchaj mialem podobny problem
jechalem ja mu gaz a on tak jakos dziwnie jakby go cos przytkalo i puszczalo
powyzej 3.5 jak cisnalem to juz mozna bylo jechac ale i tak to nie bylo to
podlaczylem pod kompa wyskoczyl blad czujnika spalania stukowego
blad wykasowalem
jazda probna i wszsytko bylo ok
ale po ok 10km znowu to samo
bawilem sei w kasowanie bledu pare razy czyscilem czujnik (tzn jego styk z silnikiem)
i nic
wkoncu kupilem nowy (chyba ok 240zl oryginalny :/ kupe kasy) wymienilem i problem znikl
zero bledow
nic nie zamula i jazda!!

pytam sie dlatego czy masz LPG bo u mnie i na PB i na LPG mialem taki problem

podepnij pod kompa i zobaczysz
a i ile masz przebiegu i z ktorego rocznika?? autko

: śr sty 31, 2007 22:36
autor: Wiaderny
Na jałowym mam normalnie jakieś 930 zaczyna szarpać jak schodzi tak do 900 niżej jeszcze nie zeszło.
Przegląd to tak jak pisałem wymiana paska rozrządu z uszczelniaczami, świec, przewodów napiecia, palec rozdzielacza, olej filtry: powietrza, oleju, paliwa.
Robiłem w jakims warsztacie niedaleo Bieżanowskiej w Krakowie.

[ Dodano: 31 Sty 2007 21:38 ]
Nie mam gazu.
Przebieg jakies 145tyś rok to 94

[ Dodano: 31 Sty 2007 21:46 ]
Jak możecie polecić jakiś dobry warsztat w którym nie zerdą ze mnie to byłbym zobowiazany!!

: śr sty 31, 2007 22:53
autor: budzio18
http://www.specauto.pl/

tu robiles??

bo jezeli tak to spoko

znaja sie na robocie ogolnie fajnny zaklad troszke drogi ale z gwarancja

mozesz sei ich zaptyac cos powiinni doradzic

: czw lut 01, 2007 14:59
autor: Adamtd
Wiaderny, wiesz wygląda na to, że to dośc czesty problem ostatni zimową porą - to co dzieje się u Ciebie. Przychodzi mi jeszcze do głowy czujnik halla, choć jak juz wcześniej wspomniałem może to być masa innych rzeczy związanych z zapłonem, lub układem wtryskowym.
Powiedz mi, czy jak dawałeś to auto do przeglądu to mówiłeś o tym problemie? Jeśli tak, a nic się w aucie nie zmieniło, to czy wróciłeś do warsztatu i powiedziałeś że jest bez zmian? Dlatego pytam, bo jak ktoś nie wie, że ma coś naprawić to zwykle nie naprawia

: czw lut 01, 2007 22:16
autor: ppoll27
A nie ma czasem większego spalania ? Jakiegoś kopcenia z rury ? Czy zapala ok na zimno ?

: czw lut 01, 2007 22:19
autor: misiekemeryt160
Wiaderny pisze:dzie do ok. 3,5 tyś obrotów to się budzi
od ta najczesciej się zaczyna ciąg.Co to za pojemność silnika? ile kucyków?

: pt lut 02, 2007 10:38
autor: Marooo9
ppoll27, Witam. Mam pytanie: a czemy wpytałes o spalanie i kopcenie z rury? Mam ibize 2.0GTi 8v i wystepuje u mnie taki motyw na benzynie ze przy zapalniu puszcza chmure i dziwnie pracuje a przy tym strasznie śmierdzą spaliny ale na lpg jest wszystko dobrze.

: pt lut 02, 2007 11:48
autor: ppoll27
Marooo9 pisze:ppoll27, Witam. Mam pytanie: a czemy wpytałes o spalanie i kopcenie z rury? Mam ibize 2.0GTi 8v i wystepuje u mnie taki motyw na benzynie ze przy zapalniu puszcza chmure i dziwnie pracuje a przy tym strasznie śmierdzą spaliny ale na lpg jest wszystko dobrze.
Po tym najłatwiej poznać objawy złych proporcji paliwa do powietrza w mieszance - a to zazwyczaj pojawia się przy padniętej sondzie...

: pt lut 02, 2007 11:54
autor: Marooo9
Ale na LPG chodzi jak marzenie. :(