Strona 1 z 2

Vag Tool Czyli Diagnostyka "domowym" sposobem!

: wt sty 30, 2007 20:27
autor: kulfi
:bigok: witam
MIANOWICIE
1.CZy mojego goferka mk III 1.8 75pts można sprawdzic vag tool`em
2.Gdzie się podpiąć
3.Noi jakąś liste tych kodów błyskowych bym prosił :pub:
Chcę sprawdzic czy coś mu niedolega oczym moge niewiedzieć ,i zaoszczędzic kase wizyty na vagu

nigdy tego nierobiłem i nic naten temat niewiem więc prosze o jasne opisy będe bardzo wdzięczny :kufel:

: wt sty 30, 2007 21:25
autor: PitrekT
Twojego Golfa mozna podpiąć pod komputer natomiast to co się uzyska zależy głównie od rocznika a przede wszystkim sterownika który posiadasz.Na forum znajdują się posty o podpinaniu untefejsu do 1.8 AAM.
Do 8.1993 złacze diagnostyczne jest pod zaślepkami na popielniczką, od 8.1993 złacze znajduje się pod zaślepką przesuwną na zaplniczką.

: śr sty 31, 2007 16:35
autor: kulfi
ale mnie chodzi nie o podpinanie do vaga (kompa) tylko chodzi mi o sprawdzenie błędów (usterek ) domowym sposobem czyli czyms w rodzaju probówki i kabelka
DA SIĘ ??
ludzie napiszcie cos na ten temat

: śr sty 31, 2007 16:39
autor: toffi
kulfi pisze:ale mnie chodzi nie o podpinanie do vaga (kompa) tylko chodzi mi o sprawdzenie błędów (usterek ) domowym sposobem czyli czyms w rodzaju probówki i kabelka
DA SIĘ ??
ludzie napiszcie cos na ten temat
nie da sie probowka i kabelkiem to mozesz sobie sprawdzic prad w gniazdku a nie bledy auta od tego jest VAG

: śr sty 31, 2007 17:02
autor: kulfi
toffi, niebądz za mądry
sprawdź to http://vw2.info/vwforum/kody.htm i to http://vw2.info/vwforum/kody/
ale chodzi mi czy w mk. III sie tak da
te linki mówia same za siebie!!
pytanie tylko czy w moim mk III to zadziała i jaka jest liska kodów błędów :okej:

: śr sty 31, 2007 18:26
autor: Pinhead
Nie da się bo w mkIII nie ma diagnostyki przez kody błyskowe.

: śr sty 31, 2007 18:47
autor: kulfi
no tak ale tez mam jakis wolny kabelek zakończony kostką a jak to nie do tej diagnostyki to do czego to jest

: śr sty 31, 2007 20:01
autor: PitrekT
Pinhead pisze:Nie da się bo w mkIII nie ma diagnostyki przez kody błyskowe.
Da się :)

Tu masz opis jak sprawdzić błędy za pomocą kodów błyskowych dla 1.8 AAM z 1992 roku.
Obrazek

: śr sty 31, 2007 20:08
autor: kulfi
woow a jednak!!
ale nic z tego niekumam masz cos więcej na ten temat no i po polsku najlepiej :prayer:
no tak ja mam 1.8 AAm z '92r. dokładnie pazdziernik

: śr sty 31, 2007 20:10
autor: Pinhead
Faktycznie :crazy: Jednak z tego co widac na fotce jest to rozwiązane całkiem inaczej niż w mkII i opisach z porad.

: śr sty 31, 2007 20:13
autor: kulfi
no tak tylko teraz czy zadzia to tak jak w mk II tzn czy vag toolem to sie da zrobic i jaka jest lista kodów błędów

[ Dodano: Sro Sty 31, 2007 19:47 ]
Ludzie szukajcie gdzie możecie i piszcze w tym temacie i na ten temat!!
wielu urzytkowników gofrów AAM będzie mogło sprawdzic wiele usterek
jesli oczywiscie to zadziała
ja szukam i jak narazie lipa

: śr sty 31, 2007 21:54
autor: snowak
Coś słabo szukasz :chytry: ?
AAM

A PitrekT, niech nie bedzie chytry :grin: i zrobi jeszcze pare PrintScreenow (on wie jakich).

: śr sty 31, 2007 22:19
autor: Adamtd
kulfi pisze:wielu urzytkowników gofrów AAM będzie mogło sprawdzic wiele usterek
kulfi, taka uwaga zupełnie na marginesie - pomiędzy odczytaniem błędów a rozwiązaniem problemu jest duża przepaść. Mozna nieopatrznie zinterpretować przyczynę błędu i wymienić zupełnie niepotrzebnie pół auta.

: śr sty 31, 2007 22:49
autor: pawel1981
ta wtyczka na tym zdjeciu to jest przewod do podlaczenie czujnika temp oleju w filtrze oleju od gory jest jedno miejsce zaslepione wlasnie na czujnik tylko nie wiem czy masz licznik z mfa ja dzisiaj wlasnie podlaczalem ten czujnik takze napewno nie jest on do diagnozowania