chłodzenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chłodzenie
Witam. Jak już pisałem wcześniej wymieniłem czujnik płynu chłodzącego, bo wskazówka nie działała. Teraz wychyla się "daleko" poza połowę skali. Poza tym chciałem dzisiaj sprawdzić kiedy załączy się wentylator, grzałem silnik a tu nic, wentylator nie chodzi...! Jaka tego może być przyczyna??? Pomyślałem o termostacie...! Nie wiem, czy dobrze. Proszę o radę! Pozdrawiam!
Witam. Pierwszy bieg wentylatora włącza się gdy temperatura silnika osiągnie (88 - 93 st.C) drugi bieg wentylatora włącza gdy temp.osiągnie (93 - 98 st.C) środek wskażnika jest na 90. także na trasie powinien ci zejść poniżej lub równy połowy , a np. po mieście w korku gdy silnik ci grzeje temperatura jest większa wtedy wskaźnik wychyli się poza połowę.zależy taż jaki masz termostat sądze że wahler 87W50 tzn.przy temp 87 termostat się otwiera osobiście założe 83W50 ponieważ i tak to nie są nowe silniki to nie ma sensu aby go przegrzewać.pozdrawiam
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie, po prostu kupiłeś czujnik do d*** Ktoś tu już pisał, że dopiero trzeci z rzędu czujnik okazał się dobry. Nie kupuje się najtańszych podróbek. Kup Febi (choć i im się przytrafia error) albo oryginał. Tak, czy inaczej- taniej niż 3 włoskie ba dziewiaczyli raczej termostat do wymiany?
Pozdrawiam.
w nz sa dwa czujniki - czarny- wlasnie od wskazowki, niebieski od ssania. znajduja sie obydwa dokladnie pod aparatem zaplonowym (kopulka) wlozone sa w miejscu gdzie jest kolanko , rowniez tam znajduje sie termostat. Najwpierw mozesz sprawdzic czy to wiana czujnika, wystarczy zewrzec te dwa kapelki co ida do czujnika czarnego, i jezeli to wina czujnika to po przekereceniu zaplonu wsakzowka ruszy sie i dojdzie do konca. w razie wymiany czujnika , nie musisz nawet wylewac plynu(na poczatku troche wyleci), ale warto od razu miec nowy oring pod czujnik.I nie kupuj czujnkia firmy Hans pries bo glupoty pokazuje.
pozdr.
pozdr.
- topgear68
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 09:34
- Lokalizacja: Łany Średnie
- Kontakt:
dzieki za informacje
no dobra wszystko fajnie pieknie, znalazlem co mialem znalezc, obydwa czujniki sa, ale nie rozumiem wyrazenia "zewrzyj dwa kabelki co ida do czujnika czarnego" ??!!
[ Dodano: 30 Sty 2007 21:03 ]
pomoze ktos??
no dobra wszystko fajnie pieknie, znalazlem co mialem znalezc, obydwa czujniki sa, ale nie rozumiem wyrazenia "zewrzyj dwa kabelki co ida do czujnika czarnego" ??!!
[ Dodano: 30 Sty 2007 21:03 ]
pomoze ktos??
[url=http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=80/]500zł czeka na Ciebie[/url]
czujnik dziala tak ze im ma wieksza temperatura plynu tym opor czujnika sie zmniejsza i pokazuje ci wieksza wartosc na wskzniku. Jezleli chcesz upewnic sie ze wina nie dzialaacej wskazowki jest czujnik , a nie np przerwany kabel lub zepsuty licznik, to poprostu, zdjemij wtyczke która jest zalozona na czarny czujnik i zewrzyj razem te dwa kabelki na krotko, wtedy wskaznik powinnien pokazac max temperature bo czujnik nie podaje zadnego oporu. rzkerec tylko na chwile zaplon i zobacz czy sie dzwiga wskazowka , jak tak no to wina czujnika. Mam nadzieje ze teraz rozumiesz.
topgear68, jak zdejmiesz wtyczkę to ma ona dwa otworki. Kawalek przewodu i wkładasz do obu, tak jakbyś chciał zrobić zwarcie. Zostawiasz tak, wsiafasz do auta i przekręcasz kluczyk. Wskazówk apowinna dojść do końca skali (max), nie trzymaj tak dlugo.
Nie kupoawć HP - faktycznie różne rzeczy pokazują.
Nie kupoawć HP - faktycznie różne rzeczy pokazują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości