![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
przew.wys.nap a spadajace wolne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przew.wys.nap a spadajace wolne obroty
Czy przyczyną spadajacych wolnych obrotów i wyłaczania sie silnika po nagrzaniu moga być przewody wysokiego nap.Gdy załącze dmuchawe lub światła,szybe ogrzewaną silnik sie wyłacza.Mechanik włozył mi senteki nowe,przedtem miałem beru,ale jeden kabelek był uszkodzony działały bez zarzutu.Prosze o odpowiedź bo jutro ide do mechanika paroma problemami ![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
opony to podstawa
Nie - raczej nie. Przewody wysokiego napięcia, nawet takie w bardzo złym stanie po nagrzaniu silnika nie mają już przebić. Więc wtedy na zimnym i wilgotnym silniku musiałoby szarpać jak nie wiem cominoryt pisze:Czy przyczyną spadajacych wolnych obrotów i wyłaczania sie silnika po nagrzaniu moga być przewody wysokiego nap
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
gdzieś dziś na forum widziałem jak kolega opisywał te same objawy co u Ciebie,musisz poszukać,bo odpowiedź tam była co może być przyczyną....,jeśli chodzi o kable sentech to wywal to i to jak najprędzej....,nawet nowe mają od razu przebicie,ale to oczywiście(odczuwalne na gazie)jak napisał kolega wyżej- nie jest istotne jeśli chodzi o te objawy co opisujesz...
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Trzeba zbadac napiecie na alternatorze po włączeniu i wyłączeniu swiateł. Przyczyną może być krokowiec ale niekoniecznie. Najcześciej problem ten wynika ze złego ustawienie zapłonu. Prawdopodobnie kręciłeś aparatem bądź mechanik to zrobił. Prawidłowe ustawienie zapłonu na lampe i komputer niweluje tą usterkę. Na potwierdzenie tego moge powiedzieć że widziałem już aż 5 takich przypadków łącznie z moim autem. Najcześciej dzaieje sie tak w przypadku przyspieszonego zapłonu. Procedura jest prosta. Kiedy włączasz światła włącza zwięszka się obciążenie silnika a zatem zmienia się skład mieszanki. Inna mieszanka + przyspieszony za mocno zapłon i masz efekt = zgaśniecie silnika.
Witam, tak się podepnępod temat, mam golfa II 1,8 benzyna/gaz i coś mi przerywa czy zimny czy ciepły, wszyscy mówia zebym kable i swiece wymienił, świece juz wyminiłem dzisiaj i różnicy za bardzo niema wiec niewiem czy jest sens wymieniać kable, to juz większy koszt i szkoda mi troche kupować na darmo. Kolego Adamtd moze masz pomysł co umnie jest nie tak ?Adamtd pisze:Przewody wysokiego napięcia, nawet takie w bardzo złym stanie po nagrzaniu silnika nie mają już przebić.
Oo===w===oO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości