Silnik 1.4, wielopunkt, AEX, 60KM - rozrząd
: ndz lut 27, 2005 12:33
Witam
Mam kilka pytań związanych z silnikiem z tematu (listopad 1996).
Czy wie ktoś jaka jest tu regulacja luzu zaworów? Czy zastosowano tu hydrauliczne popychacze zaworów? Stałem sie posiadaczem takiego czegoś, i cos mi stuka delikatnie w głowicy.
Dlaczego ten silnik dyspnuje tylko 60KM, kiedy silnik Opla tej samej pojemności z mpi ma 82 KM. Może ktoś cos powiedzieć na temat tej jednostki napędowej? Taka moc (60KM) wyciąga się z jednostek na wtrysku jednopunktowym.
Co ile powinno się wymianiać pasek rozrządu, nie moge sie doczytać w niemieckiej książce serwisowej:). Może ktoś wie jak jest po niemiecku pasek rozrządu?
Pozdrawiam, dziękuję
Ł.W.
Mam kilka pytań związanych z silnikiem z tematu (listopad 1996).
Czy wie ktoś jaka jest tu regulacja luzu zaworów? Czy zastosowano tu hydrauliczne popychacze zaworów? Stałem sie posiadaczem takiego czegoś, i cos mi stuka delikatnie w głowicy.
Dlaczego ten silnik dyspnuje tylko 60KM, kiedy silnik Opla tej samej pojemności z mpi ma 82 KM. Może ktoś cos powiedzieć na temat tej jednostki napędowej? Taka moc (60KM) wyciąga się z jednostek na wtrysku jednopunktowym.
Co ile powinno się wymianiać pasek rozrządu, nie moge sie doczytać w niemieckiej książce serwisowej:). Może ktoś wie jak jest po niemiecku pasek rozrządu?
Pozdrawiam, dziękuję
Ł.W.