Strona 1 z 1

od strony technicznej mk3 a mk2

: pn sty 29, 2007 12:23
autor: bambi
witam czytalem juz duzo i juz mi wystarczy ale nie zauważyłem by ktos uzywal klucza dynamometrycznego do dokrecania czy to daje lepszy efekt od zalaczonej instrukcji (http://img19.imageshack.us/my.php?image ... yskdr5.jpg) ??
a dlatego pytam bo w zeszylm tyg.dokrecalem nakretki bo mialem luz(potrzepalem autem dosc mocno-luz byl wyczowalny na kole)a dzis gosc mnie wystraszyl ze pewnie za mocno je dokrecilem(kola sie obracaja ale nie tak jak bym chial) wiec uznalem ze lepiej bedzie potraktwac je kluczem dynamometrycznym wiec chcialbym wiedziec jaka sila ma byc na dokrecenie- dodam ze rozbieralem w celu wymiany cylinderka i zaciskow, lozysk nie wymienialem aczkolwiek wygladaja na swieze
dzieki z gory i pozdro

: pn sty 29, 2007 12:54
autor: Cinek
no powiem szczerze że pierwszy raz spotykam sie z dokręcaniem łożysk stożkowych. chyba że mówisz o przednich łożyskach, bo nie wiem jak sie ma zacisk do cylinderka :bajer: .
tył dokręcasz tak, żeby po przykręceniu nakrętki podkładka przy nacisku np srubokrętem sie dąła przesunąć.
a przód sie przykręca półośką więc na maxa, ale tobie raczej chodzi o tył :bigok:

: pn sty 29, 2007 13:09
autor: bambi
tak wdarla sie pomylka zamiat zaciskow winno byc Szczęki hamulcowe

: pn sty 29, 2007 20:16
autor: stonefree
Cinek pisze:dokręcasz tak, żeby po przykręceniu nakrętki podkładka przy nacisku np srubokrętem sie dąła przesunąć
:pub: Sprawdzona stara metoda.

: pn sty 29, 2007 20:22
autor: inek01
Cinek pisze:tył dokręcasz tak, żeby po przykręceniu nakrętki podkładka przy nacisku np srubokrętem sie dąła przesunąć.
Bez robienia dzwigni oczywiscie...