od strony technicznej mk3 a mk2
: pn sty 29, 2007 12:23
witam czytalem juz duzo i juz mi wystarczy ale nie zauważyłem by ktos uzywal klucza dynamometrycznego do dokrecania czy to daje lepszy efekt od zalaczonej instrukcji (http://img19.imageshack.us/my.php?image ... yskdr5.jpg) ??
a dlatego pytam bo w zeszylm tyg.dokrecalem nakretki bo mialem luz(potrzepalem autem dosc mocno-luz byl wyczowalny na kole)a dzis gosc mnie wystraszyl ze pewnie za mocno je dokrecilem(kola sie obracaja ale nie tak jak bym chial) wiec uznalem ze lepiej bedzie potraktwac je kluczem dynamometrycznym wiec chcialbym wiedziec jaka sila ma byc na dokrecenie- dodam ze rozbieralem w celu wymiany cylinderka i zaciskow, lozysk nie wymienialem aczkolwiek wygladaja na swieze
dzieki z gory i pozdro
a dlatego pytam bo w zeszylm tyg.dokrecalem nakretki bo mialem luz(potrzepalem autem dosc mocno-luz byl wyczowalny na kole)a dzis gosc mnie wystraszyl ze pewnie za mocno je dokrecilem(kola sie obracaja ale nie tak jak bym chial) wiec uznalem ze lepiej bedzie potraktwac je kluczem dynamometrycznym wiec chcialbym wiedziec jaka sila ma byc na dokrecenie- dodam ze rozbieralem w celu wymiany cylinderka i zaciskow, lozysk nie wymienialem aczkolwiek wygladaja na swieze
dzieki z gory i pozdro