Strona 1 z 1

Jakie zaciski na tyl, oryginalne czy zamienniki?

: pn sty 29, 2007 01:57
autor: didzej
witam
mam problem z recznym tzn trzyma tylko jedna strona ,
juz raz je sciągalem rozbieralem bo wczesniej calkiem stały i nie bylo recznego
teraz mam ten sam problem co radzicie rozebrac jeszcze raz cos moze tylko wymienic jakąś cześć czy kupic nowe w sklepie na ebayu znalazlem za 450 zl ale juz chyba poszly a w sklepie około 650 zl ,a moze kupic jakies inne zaciski cos co wygląda i naprawde hamuje
i jeszcze jedno jak jest w waszych goferach jak zaciągniecie reczny to koła w miejscu i możecie np spalic gume czy one poprostu trzymaja wam tylko na wzniesieniu tak jak mi
poradzcie cos pozdrawiam
Obrazek

: pn sty 29, 2007 09:20
autor: JoKeR =]
ja proponuje odlozyc kase i kupic dobre zaciski. Ja kupilem szczeki na przod i po 15 km jazdy na trasie moglem wciskac pedal w podloge a on i tak nie za bardzo hamowal ;)

a co do tego trzymania to reczny da sie naciagnac i powinno byc ok :P (przynajmniej tak mi sie wydaje :bajer: )

: pn sty 29, 2007 10:14
autor: jarvr6
zaciski z mk4 pasuja bez przeróbek zostawiasz tylko swoje siodło tzn to do czego przykrecasz zacisk,zaciski z mk4 musisz miec z przewodami hamulcowymi bo z mk3 nie pasuja,i na belce laczysz je z elastycznym przewodem,polecam,sprawdzony temat miałem tak w mk2,reczny jak marzenie :jezor:

: pn sty 29, 2007 10:16
autor: budzio18
ja tez mam ten problem z zaciskami w GTI
wszystko bylo zrobione ale jak zaciagam reczny to po jakims czasie przestaje dzialac , naciagam wice linki i dziale i znowu przestaje az konczy sie mozliwosc naciagniecia linek i kupa nie ma recznego
kumpel rozebral mi zaciski i powiedzial ze jest tam jakis tloczek co sie wkreca jak sie zaciaga i in sie ma wykrecac jak sie wylacza reczny
ale jak ktos wymienial klocki to nie ywkrecil tego i klocki wbil na sile i sie *#cenzura#*!
i jezdze bez recznego!
w ASO kosztuje 1 zacisk 650 a kumpel mowi ze ma jakis zamiennik za 300zl za 1 szt! ponoc ze dobry i nie wiem czy sie pokusic czy nie bo mam do wymiany obA czyli prawa i lewa strona!!
czyli 1300zl a tu 600zl
uzywki nie chce kupowac bo moge sie nadziac ze tez nie bedzie dzialac!
a tak to wstyd mnie jest nieraz ze lapy nie mozna zaciagnac w takim autku! :/

: czw kwie 19, 2007 00:29
autor: spray
HE HE ...odkopałem stary temat:)
Więc...jeżeli chodzi o zaciski tylne, a dokładnie ręczny, to można to samemu "zregenerować" i wszystko będzie śmigało tak jak nowe:) ...bynajmniej u mnie tak było. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany jak to zrobić to chętnie napisze. Pozdrawiam

: czw kwie 19, 2007 08:17
autor: Marioo
Ja mialem ten sam problem, wiec wymienilem linki i okazalo sie ze nie mam w ogole recznego wtedy. Wlazlem pod samochod i zobaczylem ze linki w miejscu gdzie maja sie opierac na wejsciu w karoerii, dziura sie wyrobila i linki wpadly do srodka, trzeba bylo troche pokombinowac z podkladkami, teraz po naciagnieciu linek wszystko jest ok. pozdrawiam

: śr wrz 24, 2008 21:16
autor: Klikux
jarvr6 pisze:zaciski z mk4 pasuja bez przeróbek zostawiasz tylko swoje siodło tzn to do czego przykrecasz zacisk,zaciski z mk4 musisz miec z przewodami hamulcowymi bo z mk3 nie pasuja,i na belce laczysz je z elastycznym przewodem,polecam,sprawdzony temat miałem tak w mk2,reczny jak marzenie :jezor:
wszystko tak jak pisze kolega ale z tymi przewodami to trzeba jakies przejsciówki stosowac
ktos wie jakie???/ :pub: