problem z obrotami silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

problem z obrotami silnika

Post autor: SLAWEK_1 » ndz sty 28, 2007 20:35

Cześć. Mam problem z Golfem II 1,3 KAT rocznik 90.
Podczas jazdy w pewnym momencie silnik zaczął mi przerywać, następnie "załapał" i było ok.
ale już po kilku minutach jak ruszałem zgasł mi, ale nie było problemu z uruchomieniem. Jak go później sprawdzałem na wolnych obrotach to na początku chodził w miarę równo, a następnie zaczął powoli schodzić z obrotów, nierówno pracował, aż w końcu zgasł.
Mam teraz pytanie czy może to być spowodowane zabrudzeniem silnika przez wodę, po której przejeżdżałem na drodze.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz sty 28, 2007 21:21

Jeśli podejrzewasz wodę to sprawdź kopułkę, palec i przewody wysokiego napięcia.
Jeżeli jest gdzieś przebicie to woda może takie objawy powodować.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » ndz sty 28, 2007 21:31

kopułka raczej jest czysta, bo z drugiej strony nalało wody, a poza tym od czego tak może się dziać?? Nie wiem czy czasem silnik krokowy biegu jałowego nie powoduje spadających obrotów. Tylko dlaczego szarpał w czasie jazdy? A może całkiem o co innego chodzi. Jak ostatnio miałem ten problem to musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Może to mieć jakieś powiązanie??



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn sty 29, 2007 00:53

A przewody WN? nawet jeśli jest wilgotno na dworze a przewody są stare i mają przebicie to będzie szarpało silnikiem a z obrotami nie dojdziesz do ładu. Piszę z doświadczenia. Przewody mozesz sprawdzić w ciemnym pomieszczeniu, poprostu je spryskaj wodą i obserwuj czy nie iskrzy nigdzie. Palec również można sprawdzić wizualnie czy nie jest przytopiony i upalony.
Ja bym Ci proponował najpierw to sprawdzić a poźniej ustawić zapłon.
Bez sprawnego układu zapłonowego nie ma sensu się tykać silnika korkowego i innych rzeczy z tym związanych.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam

P.S.
Napisz przynajmniej jaki masz dokładnie silnik (oznaczenie)



Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

odp

Post autor: marcino » pn sty 29, 2007 01:03

kolegs Gangst3R ma racje. Silniczek krokowy rzadko się psuje a co do wymiany to cena sama powoduje że szuka się czegoś innego. Przy walniętym silniczku obroty by ci falowały.góra-dół-góra-dół.Zacznij od podstawowych rzeczy. Obrazek Obrazek


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pn sty 29, 2007 09:59

Ja strzelam że jeśli to nie elektryka ci szwankuje, to poprostu masz odme zasyfioną a co za tym idzie może przepustnice też, poprzedniej zimy miałem problemy z falującymi obrotami i przygasaniem na biegu jałowym po nagrzaniu, pomogło czyszczenie przemustnicy i wymiana węży podciśnienia-aha też mam 1.3 kat na wtrysku
proponuję też popytać tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=892180#892180
poczytaj wypowiedzi i popytaj ludzi bo tam są same 1.3 kat:-)



SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » pn sty 29, 2007 12:36

Dzięki za pomoc. Sprawdzę odme i dam znać czy pomogło.



Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » pn sty 29, 2007 12:55

Mi się wydaje że to nie elektryka tylko czujnik sombda lamba ja miałem podobny problem nie równe obroty powodujace zgaszenie silnika pozdr



SLAWEK_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 24, 2006 15:44
Lokalizacja: Toruń

Post autor: SLAWEK_1 » pn sty 29, 2007 13:01

sonde wymieniłem jakiś czas temu, raczej to nie będzie to

[ Dodano: 29 Sty 2007 21:00 ]
Chyba jednak to nie jest wina odmy. wymontowałem ją i przeczyściłem (nie była aż tak brudna) ale jest to samo po nagrzaniu silnika. może gdzieś z boku powietrze łapie?? sam już nie wiem :grrr: :grrr: :grrr:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości