kopulka i palec

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ShwartZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:38
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Kontakt:

kopulka i palec

Post autor: ShwartZ » ndz sty 28, 2007 17:58

Witam, na wstepie zaznaczam ze jestem laikiem w temacie, problem jest taki auto a wlasciwie silnik szaleje przy wilgoci i deszczu, spadaja obroty itp. na forum znalazlem ze prawdopodobnie chodzi o kable WN, jesli chodzi o kable no to nawet dla mnie sprawa jasna jak je zlokalizowac nie wiem natomiast jak wyglada i gdzie znalezc kopulke i palec ktore tez czesto moga miec przebicie podczas wilgoci. Bardzo bede wdzieczny za jakies wskazowki dotyczace wymiany a juz za fotki tym bardziej Z gory dzieki Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz sty 28, 2007 18:22

słuchaj
przewody to są te założone na świece
i właśnie one idą do kopułki
świece są właśnie połączone z kopułką tymi przewodami
prościej napisać nie mogę



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz sty 28, 2007 19:27

Moje auto tez szaleje w wilgoci, kable wymienilem i nic nie dalo... kopulke z paluchem rowniez... I zabraklo pomyslow co jeszcze...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
ShwartZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:38
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Kontakt:

Post autor: ShwartZ » ndz sty 28, 2007 19:31

Wkurzajace to jest i to strasznie bo oprocz tego ze nie ma mocy zupelnie to jeszcze mi spala 14l no ale mam nadzieje ze jak wymienie te kabelki to sytuacja wroci do normy :)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sty 28, 2007 19:32

a masz oslonki metalowe na fajkach?jesli masz to do kosza je.



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » ndz sty 28, 2007 19:34

Winne mogą być też świece i filtry


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz sty 28, 2007 20:26

piotr2 pisze:a masz oslonki metalowe na fajkach?jesli masz to do kosza je.
Ja mam oslonki. Pamietam jak kupowalem kable z blachami (to chyba sa te oslonki, nie?). Co z nimi zrobic?

[ Dodano: Nie Sty 28, 2007 19:26 ]
ShwartZ pisze:Wkurzajace to jest i to strasznie bo oprocz tego ze nie ma mocy zupelnie to jeszcze mi spala 14l no ale mam nadzieje ze jak wymienie te kabelki to sytuacja wroci do normy :)
No niestety, jak pada deszcz badz jest wilgotno to przez to ze auto sie krztusi to wiecej spala... Niestety, ale tez to mam...:(


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
ShwartZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:38
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Kontakt:

Post autor: ShwartZ » ndz sty 28, 2007 20:59

Mam te metalowe koncowki na tym kablu, jutro kupie te kable bo upatrzylem na allegro kabelki firmy beru, a slyszalem ze sa w miare solidne i mam nadzieje ze problem ustapi bo juz mnie szlaq trafia.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pn sty 29, 2007 20:35

Miałem podobny problem jak była duża mgła lub wilgoć,więc........................
Kable to jedna sprawa,a druga rzecz to zobacz sobie czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej,ja tak miałem,najlepiej to sprawdzić w nocy z bardzo bliska tzn.mieć bliski kontakt wzrokowy z cewka,czy kablami, i w specjalny sposób,a mianowicie- trzeba naciskać i puszczać pedał gazu (dodawać energicznie gazu)obserwując przy tym czy gdzieś się nie "świeci",wtedy wychodzi wszystko widać co jest tak właściwie grane.Bo przy normalnej pracy silnika ,czyli na biegu jałowym możesz nie zobaczyć wszystkiego. Oczywiscie oględziny zewnętrzne cewki (za widoku) tez dużo mówia. moja miała bardzo delikatne pęknięcia w kilku miejscach,co przy wilgoci powodowało przebicie..... Sprawdź to...



Awatar użytkownika
ShwartZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:38
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Kontakt:

Post autor: ShwartZ » śr sty 31, 2007 00:04

Dzieki wszystkim za rady, sprawa jest juz wyjasniona otoz udalem sie do autoelektryki panowie dokonali ogledzin i stwierdzili ze kabelki WN sa jeszcze ok, cewka kopulka i palce tez, natomiast okazalo sie ze swiece sa skopcone dosc solidnie no wiec wymienili je ale to problemu nie rozwiazalo wiec szukali dalej, rozwiazaniem problemu mojego golfika byla sonda lambda ktora to miala przebicie noi powodowala zla prace silnika i wysokie spalanie, dobrze ze mi komputera pokladowego nie uszkodzila. Sprawa zamknela sie na 300 zl no ale teraz przynajmniej moge sie cieszyc z jazdy :)



arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » śr sty 31, 2007 00:44

sonda lambda występuje w samochodzie tylko gdy jest komputer? bo mam golfa II gu i kompa niemam a silnik tez mi szaleje jak koledze ShwartZ-owi


Oo===w===oO

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr sty 31, 2007 01:54

sonda nei koneicznei razem z kompem przykladem jest silnik 1,6 PN sterowany przez elektroniczny gaznik pierburg


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » śr sty 31, 2007 11:55

Ja mam golfa II 1,8 GU 1987 na gażniku Pierburg 2E2, myślisz ze mam sonde?


Oo===w===oO

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr sty 31, 2007 12:43

nie masz sondy, ani komputera ani katalizatora,


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości