Strona 1 z 1
wymiana plywaka w zb. paliwa w mkII
: sob lut 26, 2005 20:07
autor: zielu
duze byłbyby problemy ic zy ejst w ogóle mozliwa wymiana pływaka w zbiorniku paliwa w mkII na jakiś ciśnieniowy

jeśli tak to odczego by pasowal

: ndz lut 27, 2005 02:03
autor: zielu
sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie

: ndz lut 27, 2005 16:56
autor: zielu
Quatro7 pisze:sorki ze pisze post pod postem ale chciałem by temat wrucił na 1. strone bo tylko nowcyh postów powstało ze ten spadł już na 2. i nie bedzie zadnego zainteresowania a co za tym idzie odpowiedzi na moje pytanie

: ndz lut 27, 2005 17:44
autor: AEM
Raczej wymieniasz kpl. zespól. Podnieś wykładzine bagażnika to zobaczysz blaszaną klapkę a po odkręceniu paru srub rurki i przewody do paliwa. Jak wyjmiesz daj znać bo mam chęć pokombinować z lampką rezerwy ale muszę mieć w łapach kpl. pływak z rurkami.
: ndz lut 27, 2005 18:38
autor: MAREK 74
A CO TO JEST PŁYWAK CIŚNIENIOWY?
: ndz lut 27, 2005 19:42
autor: zielu
dzięki ze w koncu ktos sie odezwał
a pływak cisnieniowy to taki bajer ze na wskaźniku od paliwa widzisz ciagle realny stan paliwa w zbiorniku

skazowka nieprzechyla sie rpzy zakrętach i nie podnosi tak wolno

: ndz lut 27, 2005 20:06
autor: MAREK 74
według mnie to wskaźnik w golfie jest bdb jeżeli chodzi o dokładność
a co do wolnego podnoszenia sie wskazówki to nie zależy to od pływaka
i nic ci to nie da
: ndz lut 27, 2005 20:17
autor: zielu
ale przy ciśnieniowym wskaźnik bedzie ciagle w miejscu wskazujacym na stan paliwa

wiec wolne podnoszenie sie go nie ebdzie odczuwalne

: ndz lut 27, 2005 21:36
autor: MAREK 74
czyli w zegarach też chcesz dłubać?