Bebenki w zamkach drzwi zastygly?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Bebenki w zamkach drzwi zastygly?

Post autor: PinkFloyd » sob sty 27, 2007 15:16

3 lata temu załozyłem sobie centrala na wszystkie zamki i kapę bagaznika. Wczesniej wszystko chodziło ok. Od 3 lat ani razu nie wkładałem kluczyka do zamków tylko co 4 miesiące psikałem WD do zamka. Dzisiaj postanowiłem zobaczyc czychodza, do zamka kierowcy i pasażera kluczyk wchodzi ale ani milimetra nie obruce benbenkiem, psikałem WD ale nie pomaga, do bagaznika kluczyk włoże tylko do połowy. 3 lata temu było ok :crazy: Czy mam cos z tym zrobić??? Bo na razie mam centrala i mi to nie przeszkadza, tylko jakby zabrakło prądu lub coś nawaliło to musiałbym chyba szybę wywalić :grrr: Jak myślicie wyciągnąć wkadkę kierowcy i ją przemyć czy trzeba wymieniać na nową, czy wogóle byście sobie tym głowy nie zawracali. Boję się, że po jakimś czasie nieużytkowania jak to zrobię dalej bedzie to samo. Mieliście coś podobnego????
Ostatnio zmieniony sob sty 27, 2007 15:34 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » sob sty 27, 2007 15:23

jak jesteś pewien ze Aku nie zawiedzie to Ja bym to na twoim miejscu zostawił.
Chyba, że masz garaż to możesz pokombinować i przeczyścić.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 27, 2007 15:27

Aku nówka, garaz ogrzewany mam ale zastanawia mnie to jak to przeczyścić i czy to coś da.



Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » sob sty 27, 2007 15:28

PinkFloyd pisze:Aku nówka, garaz ogrzewany mam ale zastanawia mnie to jak to przeczyścić i czy to coś da.
wykręcasz klamki, wyciągasz bębenki, nafta, składasz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 27, 2007 19:07

Czy aby dostać się do wkłądki zamka kierwocy muszę ściągać tapicerke- mam zamontowany centralny zamek.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob sty 27, 2007 22:56

Czy aby dostać się do wkłądki zamka kierwocy muszę ściągać tapicerke- mam zamontowany centralny zamek.
przy oryginalnym centralu niema takiej potrzeby ale
jeśli to jest central niestandardowy to niewiem
ale raczej niemusisz nic zdejmowac tylko odkrecic śrubę na torx (widac ją po otwarciu drzwi - ta która jest najwyzej )potem pchnać klamke do przodu auta i pociągnąć lekko do siebie przy okazji lekko pokręcając kluczykiem w bębenku
tylko jest problem bo ty niemozesz obrócić bębenka :blush: ale próbuj jak klamka ci troszkę odejdzie od karoserii to już będziesz wiedział co robic dalej


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 27, 2007 23:07

PinkFloyd pisze:Czy aby dostać się do wkłądki zamka kierwocy muszę ściągać tapicerke- mam zamontowany centralny zamek.
W zasadzie nie. Klamkę wyciągniesz bez problemu, ale aby wyjąć wkłądkę, wskazne jest włożenie kluczyka. Zapobiegnie to wypadnięciu zapadek.A wyczyścić warto. Nie ma rzeczy które się nie psują i central może odmówić współpracy, a wtedy klamki nie wyjmiesz, bo nie otwirzysz drzwi.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob sty 27, 2007 23:27

Dzieki chłopaki jutro bede działał.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob sty 27, 2007 23:41

Ja mam central fabryczny ktory podpiety jest tylko do zamka. Wlasnie ta lopatka w klamce laczy sie z zamkiem. Spokojnie wyciagasz klamke jak pisza chlopacy wyzej. Boczki zostaw w spokoju. Jak juz wyjmiesz klamke zdejmujesz ta lopatke (uwazaj bo moze na niej byc sprezynka zeby nie uciekla) dalej z tego oczka na ktorym lopatka sie trzyma jest taka ni to opaska ni to plaska sprezyna, musisz ja wysunac i teraz delikatnie wyciagnij bebenek. Najlepiej wyciagaj nad przescieradlem. Jak juz wyjmiesz bebenek, czyscisz go, poczym aby ponownie wlozyc musisz scisnac zapadki (mi to zajelo 5 minut) i dalej juz zakladasz ta zapinke plaska, lopatke i klamke w drzwi. Jak wlozysz klamke w drzwi wloz kluczyk w bebenek bo trzeba obrocic kluczyk bo lopatka nie wejdzie w zamek. To tyle.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości