Strona 1 z 2

amortyzator lewy tył strasznie stuka

: sob sty 27, 2007 13:32
autor: plazma
szybkie pytanie czy jest możliwość wyciągnięcia amortyzatora z tyłu tak aby sprężyna nie zeskoczyła z niego. dokładnie chodzi mi o to czy jak odkręce nakrętke na górze amora to czy bede to mógł poskładać bez tego ścisku do sprężyn?

bardzo pilne prosze o pomoc
za pomoc oczywiście punkcik :helm:

: sob sty 27, 2007 13:51
autor: sas_gti
plazma pisze:dokładnie chodzi mi o to czy jak odkręce nakrętke na górze amora to czy bede to mógł poskładać bez tego ścisku do sprężyn?
tak wtedy bedziesz mógł wyjac amora z auta ale sprezyna zostanie na nim, dopiero po wyjeciu mozna zdjac sprezyne odkrecajac kolejna nakrętkę...Ta co jest od góry w kielichu trzyma tylko amora na miejscu....
A amory masz olejowe? moze przymarzły?

VWitam

: sob sty 27, 2007 13:55
autor: Kamil Włodi
VWitam

pozstaram się pomóc, a dokładnie napiszę co było u mnie:

1.na dole gdzie się przykręca amortyzator to przekłada się śrubę przez niego tam może być wytłuczone

2.na górze jest tzw. kielich mi on cały przerdzewiał i prawie amortyzator wszedł do środka

więc to tylko dwie rzeczy które przychodzą mi do głowy

pozdrawiam

[ Dodano: 27 Sty 2007 12:58 ]
aaaa jeśli chdzi o rozkręcienie na górze to tak niec nie będziesz musiał używać rzadnych ściskaczy poprostu odkręcasz tam dwie śrubki i i amor opuszcza się w dół poźniej może sobie regulować amortyzatorem wciągająć go i wkładając jak edzie chciał go skręcić

pzodrawiam

: sob sty 27, 2007 14:03
autor: sas_gti
Kamil Włodi pisze:1.na dole gdzie się przykręca amortyzator to przekłada się śrubę przez niego tam może być wytłuczone

2.na górze jest tzw. kielich mi on cały przerdzewiał i prawie amortyzator wszedł do środka

więc to tylko dwie rzeczy które przychodzą mi do głowy
zgadza ale rdze raczej kazdy by zauwazył,
ja bym dodał jeszcze ze nalezy sprawdzić poduszki czy nie mają luzu w gnieżdzie w kielichu...

: sob sty 27, 2007 14:03
autor: plazma
sas_gti pisze: A amory masz olejowe? moze przymarzły?

tego nie wiem nie wiem jak to sprawdzić
tak przy okazji zauważyłem że mocowanie lewej strony jak patrze w bagażniku różni sie od prawej najlepiej jak foty zapodam:D
acha a co do tego stukania to stuka nie na wszystkich nierównościach chyba na większych, a jak stuka to tak jakby miało mi wyrwać cały tył z drzwiami od kierowcy nie wiem czy to przez ten mróz sie tak niesie ale strach jezdzić

: sob sty 27, 2007 14:04
autor: sas_gti
Kamil Włodi pisze:śrubki
nakrętki raczej :bajer: , trzeba rozróżniac srubki i nakretki , pozdro

[ Dodano: Sob Sty 27, 2007 13:08 ]
aha no to niekoniecznie amor sie musi tłuc, sprawdz tez luz na tulejach belki i luz na lozyskach , ale to drugie raczej nie daje stuków, potem sprawdz to dolne mocowanie amora , tak jak kolega nmapisal jest tam sruba ktora sie przeklada przez "oczko" amortyzatorze a potem sprawdz gorne mocowanie amora tj poduszke i czy jest porzadnie sskrecone....Potem jak nie znajdizesz to wyciągaj amora....
plazma pisze:A amory masz olejowe? moze przymarzły?



tego nie wiem nie wiem jak to sprawdzić
hmm no przydałby sie ich producent i nr ....

[ Dodano: Sob Sty 27, 2007 13:09 ]
plazma pisze:ak przy okazji zauważyłem że mocowanie lewej strony jak patrze w bagażniku różni sie od prawej najlepiej jak foty zapodam:D
to zapodaj bo nie wiem co nazywasz mocowaniem....hmmm czyzby przeszczep ćwiartki byl grany :bajer: , daj foto to zobaczymy co tam jest nabrojone

: sob sty 27, 2007 14:24
autor: plazma
nie wiem jak sie dodaje zdjecia mam nadzieje że są Obrazek Obrazek

: sob sty 27, 2007 14:26
autor: sas_gti
nie ma ! ,
mozesz wrzucu tutaj na serwer www.imageshack.us a potem wklejasz pierwszy link kótry ci poda pod zdjeciem " link for forums"

[ Dodano: Sob Sty 27, 2007 13:26 ]
o sa pojawily sie po chili (ale mam zajebiaste łacze :( )

[ Dodano: Sob Sty 27, 2007 13:28 ]
a gdzie ankretka i talerzyk (druge foto)???

: sob sty 27, 2007 14:31
autor: plazma
sas_gti pisze:a gdzie ankretka i talerzyk (druge foto)???
właśnie ona nie wystaje tak jak ta z lewj nakrętka jest tylko tak jakby troche niżej

[ Dodano: 27 Sty 2007 13:31 ]
sas_gti pisze:hmm no przydałby sie ich producent i nr ....
gdzie to można odczytac??

: sob sty 27, 2007 14:38
autor: dziejo
Obrazek
to ułatwi ci zadanie
odpowiedz brzmi nie! Obrazek

: sob sty 27, 2007 14:40
autor: sas_gti
plazma pisze:właśnie ona nie wystaje tak jak ta z lewj nakrętka jest tylko tak jakby troche niżej
no wlasnie, gdy ona jest nizej i bez tego talerzyka, to ciezko dociagnac nakretke z odpowiendia sila, albo moze byc tak ze w ogole amortyzator nie jest skrecony bo ktos kto to skrecal dalej juz nie dal rady dokrecic
Mussz skolowac sobie ten talerzyk i skrecic to tak jak nalezy
Poza tym rusz troche główką, brakuje ci czesci a Ty sie dziwisz ze cos sie tłucze, chyba po cos ona tam jednak jest?
plazma pisze:gdzie to można odczytac??
no na amortyzatorze, kazdy producent mzoe nabic w innym miejscu nie ma reguły ale przewaznie na rurze

VWitanm

: sob sty 27, 2007 14:41
autor: Kamil Włodi
coś dziwnie wygląda ta prawa strona... u mnie jest tak jak na zdjęciu lewej strony widać któś się bawił tymi amorkami... sprwadz na kanale czy może nie ma jakiś spawów czy coś, znam takich artystów co spawają amortyzatory...
pozdrawiam

: sob sty 27, 2007 14:42
autor: sas_gti
dziejo, co nie?
jesli odpowiadasz na to pytanie kolegi
plazma pisze:dokładnie chodzi mi o to czy jak odkręce nakrętke na górze amora to czy bede to mógł poskładać bez tego ścisku do sprężyn?
to odpowiedz brzmi TAK !!!

: sob sty 27, 2007 14:42
autor: Kamil Włodi
sas_gti pisze:Kamil Włodi napisał/a:
śrubki

nakrętki raczej , trzeba rozróżniac srubki i nakretki , pozdro
dzięki mistrzu;)