biała maź na korku oleju!!! :-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaroszy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 03, 2007 21:27
Lokalizacja: gdańsk

biała maź na korku oleju!!! :-(

Post autor: jaroszy » czw sty 25, 2007 22:22

Ostatnio zauważyłem białą max na korku wlewu oleju a nawet wydawało mi się, że jest na bagnecie. Co teraz, ktoś wie o co biega??? MK2 1991 (251000km), silnik 1,6 benz, gaźnik 2ee, olej castrol magnatec mineralny 15W40[/b]. A jakby było mało to dziś w korku skopcił mi się wentylator, schłodziłem silnik a on na obroty 1000-1100 i tak cały czas (temp w normie). Po 10 godz. po pracy wracam do domku a on cały czas takie wysokie obroty, tylko na chwilę spada do 750-900 skacze i wraca na 1000-1100. Czy ktoś może pomóc?... dzięki...



msobanie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 17, 2006 15:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: msobanie » czw sty 25, 2007 22:38

Witam,
Niestety zle wiesci,
Takie objawy swiadcza o dostawaniu sie cieczy chlodzacej do wnetrza silnika i do oleju.
Jest gdzies nieszczelnosc: pekniety kadlub, glowica lub uszczelka pod glowica.
Jak stan plynu chlodniczego?
Pozdrawiam
Mirek



jaroszy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 03, 2007 21:27
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: jaroszy » czw sty 25, 2007 22:47

uszczelka sie poci, a plyn to niewiadoma bo jeszcze spod czujnika temp przy chlodnicy delikatnie siapi, wiec ciezko stwierdzic



arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » czw sty 25, 2007 22:51

było o tym kilka razy pisane, trzeba poszukać, sam kiedyś pytalem o to, poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82157
jak Ci niespadł stan płynu chłodzącgo to w chłodne dni tak się robi. spokojna głowa
Ostatnio zmieniony czw sty 25, 2007 23:16 przez arab_den, łącznie zmieniany 2 razy.


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
Pablo p7777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw sty 04, 2007 22:23
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: Pablo p7777 » czw sty 25, 2007 22:53

Pytanie masz w swoim aucie instalacje gazowa?? bo ja w swoim (VW jetta 1,6 rocznik 86 przebieg blizej nie okreslony) mam i taka maz a raczej nalot jest na bagnecie z tego co wiem to jest to zjawisko normalne ale nieskacza mi przy tym obroty.



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » pt sty 26, 2007 10:39

biały nalot na korku to albo uszczelka albo nie dogrzany silnik przez krótkie trasy
ale nalot na bagnecie to już niestety bardziej uszcelka nie ubywa płynu ?



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt sty 26, 2007 10:42

dokładnie,biała maż najczęsciej jest objawem jazdy na krótkich trasach,wybierz się na dłuższą trasę ,silnik się zagrzeje dobrze a po powrocie zobaczysz że tej maźi już nie będzie :bigok:
Ostatnio zmieniony pt sty 26, 2007 12:31 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pt sty 26, 2007 11:03

krzys pisze:biały nalot na korku to albo uszczelka albo nie dogrzany silnik przez krótkie trasy
ale nalot na bagnecie to już niestety bardziej uszcelka nie ubywa płynu ?
ja tez miałem na bagnecie "maź" i okazało się ze to przez krótkie trasy. bo płynu mi nie ubywało


Oo===w===oO

borek150
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr sty 24, 2007 18:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: borek150 » pt sty 26, 2007 12:28

Miałem bardzo podobny przypadek,niestety musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą,ale żeby się upewnić sprawdż stan płynu chłodzącego.Nanieś go na czystą białą kartkę papieru i zobacz czy jest czysty.Samą mazią na korku nie przejmował bym się.



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » pt sty 26, 2007 13:26

Można jeszcze zrobić test na zawartość spalin w plynie chłodniczym(koszt około 20 zł w niemal każdym warsztacie samochodowym)



afikrafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 19:57
Lokalizacja: Świedziebnia

Post autor: afikrafal » pt sty 26, 2007 14:34

U mnie była zapchana odma. Po wyczyszczeniu jest od 3 miesięcy spoko.



Awatar użytkownika
abetek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 00:41
Lokalizacja: Jaworzno City!

Post autor: abetek » pt sty 26, 2007 14:41

Najlepiej niech właściciel Tematu napisze jakie trasu tobi dziennie.. Jak wyżej kilka osób napisało najczęściej powstaje włąśnie takie MASEŁKO poprzez niedogrzanie silnika. Acz kolwiek Mechanikiem nie jestem :)

Pozdro.


Sory Za Błędy.!! Mam Na To Papiery.!!

jaroszy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 03, 2007 21:27
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: jaroszy » pt sty 26, 2007 20:46

no więc codzień do pracy 20 km w tym ok 10 obwodnica, trasa generalnie lekka i przyjemna, woda ubywa bo uszczelka sie poci to raz a dwa to cholerny czujnik temp przy chłodnicy ma podkładkę której nie można normalnie ściągnąć (gruba i zaokraglona) ubytki wody w takim razie musza byc, ale nie traci mocy, tylk oszalony skacze na obroty 1000-1100



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 124 gości